Cijfer voor de Race Maleisië

Gestart door Enzo, 30 maart 2014 - 23:12:20

« vorige - volgende »

Welk cijfer geven jullie deze race?

1
0 (0%)
2
0 (0%)
3
0 (0%)
4
4 (15.4%)
5
7 (26.9%)
6
10 (38.5%)
7
3 (11.5%)
8
2 (7.7%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

robbert

Citaat van: Kootje op 31 maart 2014 - 01:52:03
Na jullie reacties gelezen te hebben, krijg ik echt het gevoel dat ik 'n andere race gezien heb. Ik heb namelijk volop genoten. Oke ... vooraan was het niet echt spannend, maar daarachter heb ik toch leuke gevechten gezien, al dan niet met succes. Ik vond deze race iig meer het aanzien waard dan de seizoensopener en ben blij dat ik niet alleen sta in mijn keuze voor het cijfer 8.

ja heb ook genoten van de race. Mss willen fans alleen maar strijd vooraan te zien, dus we krijgen een dominant seizoen van mercedes, en alle races worden saai :D

0634

Ik verwacht niet dat Merc zo dominant blijft.

Maar ieder zijn mening uiteraard, maar hebben jullie veel duels gezien dan?

robbert

Heb toch wel veel strijd gezien. Niet veel inhaalpogingen. Maa ja,zo is de moderne formule 1, dus dat moeten we erbij nemen

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 07:03:03
Ik verwacht niet dat Merc zo dominant blijft.

Maar ieder zijn mening uiteraard, maar hebben jullie veel duels gezien dan?
De achterstand is wel enorm nu. 17,5 seconde op Rosberg en nog eens 11 op Vettel. En na rondje 40 ofzo ging hij echt op cruise mode rijden.

Misschien ben ik de enige, maar elke keer als er een auto een langzame bocht uit kwam dacht ik: Oh die valt stil, maar toen realiseerde ik me dat het geluid stil is.  ;D

een 7 geef ik. Liever Kimi op P1 gezien, maar met Lewis heb ik vrede.

Ps: Forum deed het gister hele tijd niet? Klopt dat?

SDG

Twijfel ook ergens tussen een 6 en een 7. Voor de zege was er weinig spanning, daarachter waren er af en toe wel enkele leuke gevechten. Niettemin een race die we ons niet echt lang zullen herinneren, maar aangezien in de F1 voor mij het glas altijd eerder half vol dan half leeg is geef ik deze maar het voordeel van de twijfel.  :)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 07:03:03
hebben jullie veel duels gezien dan?

Ja, best wel.

Lang niet alles resulteerde in daadwerkelijke inhaalpogingen, maar dat is ook niet altijd nodig imo. Neem bijvoorbeeld het rondenlange gevecht vd beide Williams boys. Oke ... achteraf gezien gebeurde er helemaal niets, maar toch zat ik continu in spanning waar en wanneer die aanval nou zou komen. En zo waren er wel meer van dat soort "gevechten". Ook dat maakt voor mij 'n race interessant.

Kijkend naar daadwerkelijke inhaalpogingen, al dan niet succesvol, was de race idd minder geslaagd. Maar dan nog ... ook die waren er de eerste helft volop. Sowieso voor mijn gevoel al meer dan in Australië. Daar gaven wij gemiddeld nog 'n 7 voor, die ene 1 niet meegerekend, dus alleen dat al is imo reden genoeg om nu 'n hoger cijfer te geven.

Gerard

6je.. de dominantie is verschoven van RBR naar Merc... jammer..

robbert

Citaat van: Kootje op 31 maart 2014 - 09:43:31
Citaat van: Jeroen op 31 maart 2014 - 07:03:03
hebben jullie veel duels gezien dan?

Ja, best wel.

Lang niet alles resulteerde in daadwerkelijke inhaalpogingen, maar dat is ook niet altijd nodig imo. Neem bijvoorbeeld het rondenlange gevecht vd beide Williams boys. Oke ... achteraf gezien gebeurde er helemaal niets, maar toch zat ik continu in spanning waar en wanneer die aanval nou zou komen. En zo waren er wel meer van dat soort "gevechten". Ook dat maakt voor mij 'n race interessant.

Kijkend naar daadwerkelijke inhaalpogingen, al dan niet succesvol, was de race idd minder geslaagd. Maar dan nog ... ook die waren er de eerste helft volop. Sowieso voor mijn gevoel al meer dan in Australië. Daar gaven wij gemiddeld nog 'n 7 voor, die ene 1 niet meegerekend, dus alleen dat al is imo reden genoeg om nu 'n hoger cijfer te geven.

inderdaad, en we hebben allemaal niet graag van die drs-inhaalbewegingen é, dus het is nu moeilijker om in te halen, dan hebben we leuke gevechten

SDG

Citaat van: robbert op 31 maart 2014 - 11:40:17
inderdaad, en we hebben allemaal niet graag van die drs-inhaalbewegingen é, dus het is nu moeilijker om in te halen, dan hebben we leuke gevechten

Hoe weet jij dat dan? Ben je dat persoonlijk aan iedere F1-liefhebber gaan vragen misschien?

Perton

Niet aan mij in ieder geval, want ik ben pro-DRS.

Fabian

Vijfje. Was niet teveel. Zat te hopen op een bak met water.

robbert

Citaat van: SDG op 31 maart 2014 - 12:16:15
Citaat van: robbert op 31 maart 2014 - 11:40:17
inderdaad, en we hebben allemaal niet graag van die drs-inhaalbewegingen é, dus het is nu moeilijker om in te halen, dan hebben we leuke gevechten

Hoe weet jij dat dan? Ben je dat persoonlijk aan iedere F1-liefhebber gaan vragen misschien?
ok mijn excuses. Ik bedoelde dus de meeste. Niet allemaal. Foutje van mij

Wings

Citaat van: Perton op 31 maart 2014 - 12:17:05
Niet aan mij in ieder geval, want ik ben pro-DRS.

Ik ook. Wel moeten we van die belachelijk één-keer-van-de-lijn-regel af. Laat rijders naar alle redelijkheid hun positie verdedigen. Iets anders is als dat uitmondt in zigzaggende rijders. Maar dat geloof ik niet.

Figge

Ook zigzaggen mag van mij. Zolang je je tegenstander maar met 4 wielen binnen de witte lijnen laat.

Sphinx

Wat ik leuk vond aan deze race, is dat je door de regelwijzigingen ineens goed ziet hoe MOEILIJK F1 rijden is. Heel vaak dit weekend zie je dat coureurs alle zeilen bij moeten zetten om nog nét die bocht te halen, om niet achterstevoren te gaan bij het uitaccelereren, om aansluiting te krijgen bij de voorganger, om juist wég te rijden van de voorganger. Bijna iedereen had wel een paar van die momentjes, ook Hamilton, maar dat was bij de start om weg te komen van Vettel en Rosberg. Er is de laatste tijd veel gezaagd, gezeverd over het geluid (ik vind het prima), de restricties en het zogenaamd sparen, maar volgens mij KUN je met deze auto's helemaal niet voluit gaan, je ligt er meteen naast. De kunst is op de limiet rijden en toch proberen de race uit te rijden en niet zoals Bianchi en Vergne proberen na één bocht al de race te winnen. Ondanks het feit dat er niet veel close racing was (daarvoor keek ik later op de avond de BTCC-races terug), was het leuk om te kijken. Een zeven dus

Noot: het was eigenlijk 6,5, maar de "is faster than you" situatie bij Williams, inclusief een stokdove Massa die ineens 2 tiende per rondje harder ging, levert 0.5 extra op  :P
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!