Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

rafael25


0634

#751
Citaat van: rafael25 op 22 april 2015 - 16:35:23


-Moderator edit: Graag geen links plaatsen naar illegale content. Dankje.

Schandalig dit soort dingen. Je koopt toch ook geen waren waarvan je weet dat het gestolen is? Waarom dit dan wel?

Als teveel mensen dit gaan doen kunnen we straks met zijn allen helemaal geen F1 meer gaan kijken. Als de mods het echt goed willen doen halen ze dit soort mails, die alleen al de suggestie wekken, compleet weg.

Perton

Citaat van: Kootje op 22 april 2015 - 17:02:18
Citaat van: Edwin90 op 22 april 2015 - 08:40:25
Sport1 komt per 1 mei met een appart autosportkanaal! Goed bezig!

Cool ... en wat gaat dat kosten?
Niks lijkt me. In die zin dat het gewoon bij je Sport 1-abonnement in zit. Het is niet een apart ding. Maar misschien komt dat nog voor een leuk bedrag.

Kootje

Dan begreep ik het verkeerd, ik dacht dat je ipv 'n volledig Sport1 abbo nu ook 'n specifiek autosport abbo kon nemen.

Edwin90

Ik bracht het wat krom inderdaad. Het zit gewoon bij je abbo in.


Tuesday

Citaat van: Jeroen op 22 april 2015 - 22:30:53
Toch top van Sport1.
wat is precies de meerwaarde van een aparte zender dan? ze gaan nu niet meer uitzenden toch? hooguit herhalingen misschien. Ik heb gisteren mn abonnement opgezegd, maar dat staat verder los van de nieuwe zender.

Kootje

Is overzichtelijker. Nu moet, of tenminste moet, mag je steeds alle zenders afspeuren om te zien of er al dan geen autosport uit wordt gezonden. Dat zie je nu in één oogopslag en het antwoord is ook nog eens steevast ja. ;)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 23 april 2015 - 19:31:50
Is overzichtelijker. Nu moet, of tenminste moet, mag je steeds alle zenders afspeuren om te zien of er al dan geen autosport uit wordt gezonden. Dat zie je nu in één oogopslag en het antwoord is ook nog eens steevast ja. ;)
alle zenders? alleen extra 1 en 2 toch? Select zul je nog steeds checken om te zien of het ook in HD uitgezonden wordt.

0634

Wat top is? 24H per dag autosport vind ik top ja. Daar zitten natuurlijk herhalingen bij, maar veel kan ik toch niet rechtstreeks zien. Nu kan ik zomaar op een avond tv aanzetten en hopla: autosport. 

Tuesday

ok, dan hebben we dus; minder zappen en meer herhalingen. Dat is wel heel minimaal. tov het begin is er natuurlijk veel verbeterd en een apart autosport kanaal is met al die nieuwe series een logische stap, maar overall veranderd er daar natuurlijk niet veel mee. Als je iets niet live kunt zien zou ik het gewoon opnemen en terugkijken wanneer het beste uitkomt.

0634

Nee want dat doe ik nooit. Ik kijk nooit terug. Maar he, ik vind het een toevoeging, dat jij dat anders ziet is prima. Jij ziet graag HD, daar heb ik weer niks mee. Iemands voorkeur op tv gebied lijkt mij niet echt een discussieerbaar onderwerp.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 23 april 2015 - 22:33:43
Nee want dat doe ik nooit. Ik kijk nooit terug. Maar he, ik vind het een toevoeging, dat jij dat anders ziet is prima. Jij ziet graag HD, daar heb ik weer niks mee. Iemands voorkeur op tv gebied lijkt mij niet echt een discussieerbaar onderwerp.
klopt, maar ik vroeg het me gewoon af en ik vroeg me ook af of dit niet gewoon de spreekwoordelijke dooie mus is. 24/7 autosport klinkt leuk, maar aan het aanbod veranderd niks. Maar goed, ik mag nog 2 maanden meekijken, wie weet veranderd mijn mening nog.

Perton

Natuurlijk vind er concreet aan het aanbod niks, maar zoals Jeroen zegt: wanneer je naar kanaal 404 gaat (ik geloof dat ie daar opkomt, als ik alles goed heb gevolgd) weet je dat er iets qua autosport is. Goed, kan je moeilijk over doen dat het niets toevoegt, maar de meeste mensen vinden het blijkbaar wel fijn. Dus het is gewoon een goede zet van Sport 1.

Tuesday

Citaat van: Perton op 24 april 2015 - 00:23:59
Natuurlijk vind er concreet aan het aanbod niks, maar zoals Jeroen zegt: wanneer je naar kanaal 404 gaat (ik geloof dat ie daar opkomt, als ik alles goed heb gevolgd) weet je dat er iets qua autosport is. Goed, kan je moeilijk over doen dat het niets toevoegt, maar de meeste mensen vinden het blijkbaar wel fijn. Dus het is gewoon een goede zet van Sport 1.
ik doe er niet moeilijk over, het verbaasd me alleen dat jullie zo makkelijk te paaien zijn. We hebben het hier idd vaak over een apart autosportkanaal gehad, maar volgens mij was het wel de bedoeling het dan ook vooral de bedoeling dat de prijs omlaag zou gaan. Dat is dus niet het geval en daarnaast zijn de proefabonnementen ook redelijk ingeperkt/verhoogd.