Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 18 april 2015 - 17:49:20
Wat Kootje zegt. HD interesseert me echt geen reet. Zolang ik maar F1 kan zien zonder Duits gebral, reclames en stroperige streams.
ok, bij mij is het net andersom. Heb wel een lichte voorkeur voor Engels, maar het Duitse gebral stoort mij verder niet (de reclames wel). HD vind ik echter wel een groot voordeel.

0634


janke

Zoveel mensen enz. ,, Ik word niet gelukkig van die vent. Maargoed hij heeft voorstanders en tegenstanders, prima zo. Waarom doen we het niet zo als de BBC. Beetje over het paard getild is ie wel. Hij denkt HET F1 mannetje te zijn. Onsterfelijk> Ja het zal. Net als die Koense. Leuke jongens, best veel kennis over F1, maar best ook veel gepraat wat niet deugt, maar dat vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Dat heeft Koense veel meer dan Mol, vind ik.

rafael25

HEBBEN JULLIE DAT OOK??
Soms het geluiden van BBC is klote!!!! >:( >:( >:(

Kootje

Nou Sport1 ... dat moeten jullie nu dus niet doen, de F1 voorbeschouwing vervuilen met ander Sport nieuws.  :-\

Perton

Citaat van: Kootje op 19 april 2015 - 16:39:21
Nou Sport1 ... dat moeten jullie nu dus niet doen, de F1 voorbeschouwing vervuilen met ander Sport nieuws.  :-\
Ik herinner me nog dat iedereen volledig panisch werd wanneer RTL 7 een korte voorbeschouwing had omdat er ook MotoGP was. Ik vond dit ook een beetje gek. Was dat trouwens Fatima Moreiro die dat presenteerde?

0634

Ja. Dat is dus het erge. Die tuthola kan daar helemaal niks van. Die moet echt weg daar.

Perton

Zit ze er vaker? (eerste voorbeschouwing die ik zie)

0634

Vorig jaar wel. Dit jaar weet ik niet, want ik zie bij die ochtendraces niet ook nog eens de voorbeschouwing.

Kootje

eerste en hopelijk laatste keer dit jaar

en niet vanwege haar gebrek aan presentatiekwaliteiten, maar puur omdat voetbal, tennis ed geen plaats hebben in 'n F1 programma

Tuesday

dat jullie geen BBC kijken dan. Die staan op de grid en hadden ook een mooi item met Hamilton en Vettel. De fans slaan elkaar bijkans de hersens in, maar die gasten gaan we gewoon super goed met elkaar om.

Perton

Waarom beweert Mol elk weekend dat een tijdstraf aan het einde van de race wordt toegevoegd aan de racetijd? Die dingen worden gewoon tijdens de pitstops ingelost...

Tuesday

Citaat van: Perton op 19 april 2015 - 17:03:08
Waarom beweert Mol elk weekend dat een tijdstraf aan het einde van de race wordt toegevoegd aan de racetijd? Die dingen worden gewoon tijdens de pitstops ingelost...
omdat dat misschien gewoon zo is?

Perton

Sinds wanneer? Vorig jaar mocht je het nog met je pitstop combineren. En als ik bekende Twitteraars zo bekijk, is dat dit jaar niet anders.