Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Hamilton#44


BMW.WilliamsF1

Ja die voor- en nabeschouwing heeft niet echt toegevoegde waarde. Ik zie liever meer vanaf het circuit. Voor mijn part sturen ze een pitreporter mee, zoals vroeger (wel een goeie en geen veredelde tandarts) die dan een rondje over de grid doet en na afloop wat interviews doet en ook interviews na de kwalificatie enz enz... We betalen allemaal een hoop geld per maand, dus wat meer kwaliteit mag je wel verwachten.

Edwin90

De voorbeschouwingen en nabeschouwingen zullen nooit op niveau BBC/Sky komen. Simpelweg omdat Mol daar alleen zit, en de Engelsen met een bescheiden legertje afreizen die kant op.

Ik moet zeggen dat het F1-programma van Sport1 me meer dan goed bevalt. Voor iemand die alleen op locatie zit maakt Mol toch best goede items. Een non-autosport man als Bart Chabot mogen ze van mij echter wel weglaten. Zet dan Lammers of Coronel er neer, of als die niet kunnen zijn er Nederlandse coureurs met verstand van zaken genoeg. Mike Hezemans was ook altijd een prima analist in de RTL tijd. Maar dat zijn details.

Ook het verdere aanbod van Sport1 aan autosport is gewoon goed te noemen. Wat mij betreft de 15 euro zeker waard. Alleen jammer dat ze soms autosport op het Extra 1 of 2 kanaal zetten terwijl ze op Select HD één of andere samenvatting uitzenden van een voetbalwedstrijd van een aantal dagen geleden. Als het clasht met een live voetbalwedstrijd kan ik me dat overigens best voorstellen. Dat is (mijn inschatting) denk ik nog steeds de doelgroep waar ze het van moeten hebben.

FolkertE

Citaat van: gloudiesaurus op 12 april 2015 - 10:52:23
Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:50:14
Dat weet ik niet. Ik bedoel, hoeveel kennen we er verder nog?

Ik heb vorig jaar Van Dam gezien, Winkelman zie ik bij de vrije trainingen?
Kalff heb ik wel eens gehoord, Coronel, Doornbos, en Albers als co-commentators.
Die kunnen toch allemaal niet aan Olav tippen he.

En zo groot is de Formule 1 in Nederland nou ook weer niet  ;) Ja dankzij Max begint het te leven nu... dat wel.
Kalf vond ik in zijn eurosport tijd niet eens zo heel slecht. Maar hij deed het het beste in zijn tijd in de pits. Altijd leuke nieuwtjes en coureurs mochten het duo Kalf en Olaf wel.

Perton

Citaat van: Edwin90 op 15 april 2015 - 13:00:43
De voorbeschouwingen en nabeschouwingen zullen nooit op niveau BBC/Sky komen. Simpelweg omdat Mol daar alleen zit, en de Engelsen met een bescheiden legertje afreizen die kant op.
Het hoeft ook geen BBC/Sky-niveau, maar één pitreporter (al zal dat sinds die ene journalist een wiel tegen zijn rug heeft gekregen meer een gridreporter zijn natuurlijk) zou het denk ik al een stuk interessanter maken. Zodra de race voorbij is, zet ik namelijk een Sky-stream aan.

0634

Ik heb niet veel meer te klagen over F1. Worden jaarlijks beter als het gaat om F1. Prima. Ben er blij mee. Geen enkel probleem met dit abonnement.

Arthur

Inmiddels kunnen UPC-ers ook RTL ontvangen na de fusie met Ziggo.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Die media-aandacht rondom Max Verstappen is ook niet heel veel meer dan vraag en aanbod. Sport1 is wat die enorme focus op hem betreft alleenheerser omdat ze de enige Nederlandse rechthebbende zijn - het is juist logisch om in het belang om aan die vraag te voldoen en daarmee aantrekkelijk te zijn voor nieuwe klandizie, zeker zolang er nog altijd twee buitenlandse alternatieven bestaan.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 april 2015 - 18:11:53
Ik heb niet veel meer te klagen over F1. Worden jaarlijks beter als het gaat om F1. Prima. Ben er blij mee. Geen enkel probleem met dit abonnement.

Ben het eens met Edwin90 dat de voor- en nabeschouwing nog te wensen overlaat, maar dat is het dan ook. Voor de rest ben ik uitermate tevreden over hoe ze het tegenwoordig aanpakken. Is gewoon 200% verbetering tov het eerste jaar en dan heb ik het alleen maar over de F1 uitzending. Ik blijf ook lekker bij Sport1 dit jaar.

Pancake Shield

Citaat van: Perton op 15 april 2015 - 15:47:44
Citaat van: Edwin90 op 15 april 2015 - 13:00:43
De voorbeschouwingen en nabeschouwingen zullen nooit op niveau BBC/Sky komen. Simpelweg omdat Mol daar alleen zit, en de Engelsen met een bescheiden legertje afreizen die kant op.
Het hoeft ook geen BBC/Sky-niveau, maar één pitreporter (al zal dat sinds die ene journalist een wiel tegen zijn rug heeft gekregen meer een gridreporter zijn natuurlijk) zou het denk ik al een stuk interessanter maken.

Nogmaals als Sport1 inderdaad meeleest. Dit is een goed idee. Gridreporter zou al heel veel toevoegen. ff Verstappen vragen hoe het gaat, wat hij denkt. Andere coureurs afstruinen enzo. En dan idd aub geen Jack Plooij met z'n gebroken lachwekkende Engels.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Zeeuw

Moet zeggen dat ik met mijn beperkte tijd op zondag vaak alleen de race zelf kijk. De voor en nabeschouwing laat ik dan voor wat het is. Of ik moet samen met vrienden kijken in café of bij iemand thuis, maar dan krijg ik er eerlijk gezegd ook minder van mee.

NielsD

Citaat van: Pancake Shield op 16 april 2015 - 15:44:40
Citaat van: Perton op 15 april 2015 - 15:47:44
Citaat van: Edwin90 op 15 april 2015 - 13:00:43
De voorbeschouwingen en nabeschouwingen zullen nooit op niveau BBC/Sky komen. Simpelweg omdat Mol daar alleen zit, en de Engelsen met een bescheiden legertje afreizen die kant op.
Het hoeft ook geen BBC/Sky-niveau, maar één pitreporter (al zal dat sinds die ene journalist een wiel tegen zijn rug heeft gekregen meer een gridreporter zijn natuurlijk) zou het denk ik al een stuk interessanter maken.

Nogmaals als Sport1 inderdaad meeleest. Dit is een goed idee. Gridreporter zou al heel veel toevoegen. ff Verstappen vragen hoe het gaat, wat hij denkt. Andere coureurs afstruinen enzo. En dan idd aub geen Jack Plooij met z'n gebroken lachwekkende Engels.

Ik denk dat ze dit wel weten, maar dat het budget het niet toelaat.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Arthur

Citaat van: Pancake Shield op 16 april 2015 - 15:44:40
Citaat van: Perton op 15 april 2015 - 15:47:44
Citaat van: Edwin90 op 15 april 2015 - 13:00:43
De voorbeschouwingen en nabeschouwingen zullen nooit op niveau BBC/Sky komen. Simpelweg omdat Mol daar alleen zit, en de Engelsen met een bescheiden legertje afreizen die kant op.
Het hoeft ook geen BBC/Sky-niveau, maar één pitreporter (al zal dat sinds die ene journalist een wiel tegen zijn rug heeft gekregen meer een gridreporter zijn natuurlijk) zou het denk ik al een stuk interessanter maken.

Nogmaals als Sport1 inderdaad meeleest. Dit is een goed idee. Gridreporter zou al heel veel toevoegen. ff Verstappen vragen hoe het gaat, wat hij denkt. Andere coureurs afstruinen enzo. En dan idd aub geen Jack Plooij met z'n gebroken lachwekkende Engels.

Jack met zijn steenkolen engels, bieemwie.... [zie ook google: makethatthecatwise/facebook]  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Wat is die Ronald van dam toch een bagger commentator. Bij de GP2 zei ie welkom en dat was het. Wachten tot de race begint met een muziekje ipv commentaar te geven. Zit nu zo'n 10 minuten naar een lang recht stuk te kijken. Als hij dan bijvoorbeeld wat uitleg over de GP2 geeft en welke coureurs dit jaar mee doen, maar nee hoor :)

Tuesday

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 18 april 2015 - 12:05:00
Wat is die Ronald van dam toch een bagger commentator. Bij de GP2 zei ie welkom en dat was het. Wachten tot de race begint met een muziekje ipv commentaar te geven. Zit nu zo'n 10 minuten naar een lang recht stuk te kijken. Als hij dan bijvoorbeeld wat uitleg over de GP2 geeft en welke coureurs dit jaar mee doen, maar nee hoor :)
nou, gelukkig maar, anders was ik de GP2 helemaal vergeten ;) Zet nu snel mn tv aan.