Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Pancake Shield

Ik heb het idee dat hij een aangever naast zich heeft zitten. Op het moment dat hij een foutje maakte, herstelde hij het bijna direct.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Mwoah, weet niet. Op een gegeven moment zei ie wel Hülkenberg toen het om Rosberg ging en dat herstelde hij inderdaad ook, maar dat klonk wel als een: "O shit, welke naam zei ik nou net?"

Het zou kunnen, dat iemand er naast zit, maar persoonlijk denk ik dat Mol gewoon een prima dag heeft.

Perton

Ah het venijn zit in de staart. Gelukkig dat we die ook eens horen.

gloudiesaurus

Citaat van: Perton op 12 april 2015 - 09:31:05
Mwoah, weet niet. Op een gegeven moment zei ie wel Hülkenberg toen het om Rosberg ging en dat herstelde hij inderdaad ook, maar dat klonk wel als een: "O shit, welke naam zei ik nou net?"

Het zou kunnen, dat iemand er naast zit, maar persoonlijk denk ik dat Mol gewoon een prima dag heeft.

Ik geloof niet dat er iemand naast zit. En de beste commentators maken wel eens fouten...
Maar Mol is toch echt de beste F1-commentator van Nederland...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Dat weet ik niet. Ik bedoel, hoeveel kennen we er verder nog?

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:50:14
Dat weet ik niet. Ik bedoel, hoeveel kennen we er verder nog?

Ik heb vorig jaar Van Dam gezien, Winkelman zie ik bij de vrije trainingen?
Kalff heb ik wel eens gehoord, Coronel, Doornbos, en Albers als co-commentators.
Die kunnen toch allemaal niet aan Olav tippen he.

En zo groot is de Formule 1 in Nederland nou ook weer niet  ;) Ja dankzij Max begint het te leven nu... dat wel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Alleen Kalff (een enkele race) en Van Dam als commentatoren. De rest was volgens mij sidekick. Niets meer ;).

gloudiesaurus

Citaat van: Jeroen op 12 april 2015 - 10:53:34
Alleen Kalff (een enkele race) en Van Dam als commentatoren. De rest was volgens mij sidekick. Niets meer ;).

Klopt. En vrije trainingen verslaan op Sport1.
Maar dat was voor mij al genoeg  ;)

Geef mij maar lekker Mol.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Ook Frank Weeink die de F3 doet is minder. Beter dan Van Dam, dat dan weer wel, maar toch .... ;)

Perton

Ik vond die Weeink best prettig om naar te luisteren, maar je merkt dat ie tot dit jaar nooit een F3-race heeft gezien en dat het allemaal nieuw is voor hem. Tenminste, dat mag ik hopen, want anders was ie echt slecht gister. Ik ben wel benieuwd hoe die over een maand of 2, 3 is. Ik vond hem net sowieso al weer iets sterker dan gisteren.

Kootje

Hij is ook zeker niet slecht, maar nog geen Mol. Hopelijk gaat hij dat nog wel worden, zodat we 'n waardige opvolger hebben wanneer Mol er mee stopt. Van Winckelman, van Dam en Kalff hoeven we het iig niet te hebben. :D

0634

Ik vind Weeink overigens prima bij de MotoGP.

Perton

Daar ken ik hem niet, maar daarom zei ik ook: prettige man om naar te luisteren, maar je merkt dat ie van F3 (nog) niet zoveel verstand heeft. Zit zeker potentie in.


Pancake Shield

De commentatoren van de IndyCar zijn trouwens ook nog wel redelijk te doen. Was tijdens de eerste race wel fijn om in ieder een commentator te horen die weet waar hij het over heeft met een Nederlander naast hem die er vorig jaar geracet heeft.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock