Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 30 maart 2015 - 18:47:20
@Franky: mij kunnen ze niet betalen. Of jullie moeten allemaal fors meer moeten gaan betalen voor jullie abbo's  ;D
:P ...Graaier... :P


;)

janke

Sport 1 hebben we hier ook. Niet alleen voor F1 trouwens. Mooi dat je het hele weekend alles (bijna) ziet. Dat Mol fouten maakt prima. Doen wij als forummers ook. Nature. Maar er een gewoonte van maken?? Is nie goe. Blij dat ik het geluid af kan zetten wanneer ik wil. Maar wat in de toekomst? Blijft dat zo doorgaan?? Is er een altenatief? Coureurs met kennis die hebben we wel. Maar een iemand die de race fatsoenlijk kan verslaan, info en geen kul momenten? Kan een keer gebeuren, maar bij Mol wordt het regelmaat. Inspireerd voor geen meter om naar hem te luisteren. Vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

FolkertE

Ik heb hem al jaren niet meer gehoord eigenlijk. Stoorde me nooit aan hem eigenlijk. En Sport 1 kan ik toch niet krijgen, dus maakt mij niet zo  heel veel uit. Maar ik hoor wel vaker dat hij achteruit gaat. Vond hem ver uit het beste tussen 96 en 2004 ongeveer.

gloudiesaurus

Iedereen maakt wel eens een foutje, bij de BBC doen ze dat ook.
En Mol maakt met zijn enthousiasme wat mij betreft alles goed... je hoort gewoon aan hem dat een echte fan van de sport is.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Dat vond ik ook altijd. En ook zijn enthousiasme als hij de fout in ging. 


Franky R.

Mijn mening, stond Murray Walker ook niet bekend om zijn missers en boute uitspraken? Ik vraag het mij dan af wat het verschil is tussen Mol en Walker. Een oprechte vraag... :)

FolkertE

Zeker. Iig, ik kijk veel races terug waar hij verslag gaf en hij maakte vaak missers die Brundle of Jones of....die andere waar ik even niet de naam van herinner. En Brundle maakt ook geregeld kleine foutjes. En soms is het ook moeilijk te zien dus zie ik ook niet in waarom mensen het Mol alleen daar van beschuldigen.

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 03 april 2015 - 13:59:27
Zeker. Iig, ik kijk veel races terug waar hij verslag gaf en hij maakte vaak missers die Brundle of Jones of....die andere waar ik even niet de naam van herinner. En Brundle maakt ook geregeld kleine foutjes. En soms is het ook moeilijk te zien dus zie ik ook niet in waarom mensen het Mol alleen daar van beschuldigen.


Blundell?

FolkertE

Nee, het was volgens mij ook wel een oud coureur.

Perton

Citaat van: Franky R. op 03 april 2015 - 13:44:41
Mijn mening, stond Murray Walker ook niet bekend om zijn missers en boute uitspraken? Ik vraag het mij dan af wat het verschil is tussen Mol en Walker. Een oprechte vraag... :)
het zijn niet per se missers. Bij mol is het zo dat hij een theorie heeft en daar niet van afwijkt. Zo beweerde hij ooit dat villeneuve enorm licht had gekwalificeerd in Canada en toen villeneuve na 2 ronden binnenkwam riep mol: ha zie je wil. Dat villeneuve zonder voorvleugel binnenkwam ontging hem omdat hij zijn gelijk wilde bewijzen. Ik weet dat ik dit voorbeeld vaker heb genoemd Maar dat komt omdat ie me het meest bijstaat.

Fouten maken is inderdaad niet erg. Mol is alleen meer dan dat.

Edwin90

Citaat van: Franky R. op 03 april 2015 - 14:02:24
Citaat van: FolkertE op 03 april 2015 - 13:59:27
Zeker. Iig, ik kijk veel races terug waar hij verslag gaf en hij maakte vaak missers die Brundle of Jones of....die andere waar ik even niet de naam van herinner. En Brundle maakt ook geregeld kleine foutjes. En soms is het ook moeilijk te zien dus zie ik ook niet in waarom mensen het Mol alleen daar van beschuldigen.


Blundell?

James Hunt of Jonathan Palmer  ;)

Franky R.

Citaat van: Perton op 03 april 2015 - 14:40:45
Citaat van: Franky R. op 03 april 2015 - 13:44:41
Mijn mening, stond Murray Walker ook niet bekend om zijn missers en boute uitspraken? Ik vraag het mij dan af wat het verschil is tussen Mol en Walker. Een oprechte vraag... :)
het zijn niet per se missers. Bij mol is het zo dat hij een theorie heeft en daar niet van afwijkt. Zo beweerde hij ooit dat villeneuve enorm licht had gekwalificeerd in Canada en toen villeneuve na 2 ronden binnenkwam riep mol: ha zie je wil. Dat villeneuve zonder voorvleugel binnenkwam ontging hem omdat hij zijn gelijk wilde bewijzen. Ik weet dat ik dit voorbeeld vaker heb genoemd Maar dat komt omdat ie me het meest bijstaat.

Fouten maken is inderdaad niet erg. Mol is alleen meer dan dat.


Daar noem je even de moeder-van-alle-missers... :P
Ik snap je punt nu. Ok dan! ;)

FolkertE

Citaat van: Edwin90 op 03 april 2015 - 17:03:30
Citaat van: Franky R. op 03 april 2015 - 14:02:24
Citaat van: FolkertE op 03 april 2015 - 13:59:27
Zeker. Iig, ik kijk veel races terug waar hij verslag gaf en hij maakte vaak missers die Brundle of Jones of....die andere waar ik even niet de naam van herinner. En Brundle maakt ook geregeld kleine foutjes. En soms is het ook moeilijk te zien dus zie ik ook niet in waarom mensen het Mol alleen daar van beschuldigen.


Blundell?

James Hunt of Jonathan Palmer  ;)
James Hunt zocht ik inderdaad, thank you. Al was Palmer ook vaak in de pits aanwezig en deed hij veel inside stories.

Perton

Tot nu toe degelijke race voor Mol. Als die het een keer goed doet, ben ik uiteraard in staat dat ook prima toe te geven.