teamopstelling 2014

Gestart door wilfried66, 26 november 2013 - 11:11:43

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Perton op 29 november 2013 - 18:01:49
Hamilton ging vorig jaar niet weg bij McLaren, van een vertrek van Brawn was de afgelopen absoluut geen sprake en volgens mij zou Wolff vorig jaar ook niet instappen bij Mercedes. Naja, je weet zelf ook wel hoe de Formule 1 werkt ;) . Ik zeg niet dat Boekhoorn een waarheid ontkent, ik zeg alleen dat ik wel even afwacht wie volgend jaar de aandelen in handen heeft.

Niet dat ik bovenstaand scenario daadwerkelijk zie gebeuren hoor.
;)

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Dat was ook wel de makkelijkste.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Ik denk dat die van Force India ook gaat kloppen. Zijn line up voor Sauber zie ik niet gebeuren.

Perton

Nasr schijnt ook een miljoentje of 15 te hebben.

Franky R.

Citaat van: Perton op 29 november 2013 - 23:07:26
Nasr schijnt ook een miljoentje of 15 te hebben.


Pss..pss...Luiz Razia...pss..pss... :P
Maar laten we het afwachten. ;)

Jozef

Ik verwacht eerder Hülkenberg-Sutil bij Force India, en Perez-Sirotkin (evt. Perez-Gutierrez) bij Sauber.

0634

Ik verwacht Sutil eigenlijk helemaal niet meer terug. Vond hem ook niet heel goed om eerlijk te zijn.

T.Nuvolari

Hij begon eigenlijk zeer degelijk aan de eerste race, maar toen hij uit de oven moest zakte alles in mekaar.
Verwacht ook geen Sutil meer.

0634

Uit de oven moest?

Vlaams, naar ik aanneem. Wat betekend dat? Met de billen bloot of iets in die zin?

T.Nuvolari

Niet typisch Vlaams hoor.
Een lekker uitziende cake die uit de oven komt zakt ook soms in mekaar.
Dat gevoel had ik bij Sutil dit seizoen. Na 1 race dacht ik "Daar gaan we nog wat van zien dit seizoen", dat werd "Sutil is niks dit seizoen".

0634


Maikel0230

#43
Sutil kan snel zijn maar hij heeft het niet om het in de F1 te maken, misschien is endurance meer iets voor hem. Ik zou daarom graag Hulkenberg en Perez zien bij Force India, lijkt me een topduo voor het team van Mallya!

Bij Sauber zal er iemand moeten komen met geld want zoals ik al eerder berichtte hier op de pits: http://www.gppits.net/nieuws/sauber_moet_verkopen/

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Niet vergeten dat Force India ook te lijden heeft gehad onder de competitievervalsing met de banden na Silverstone. Maar los daarvan had ik ook meer verwacht van Adrian.