teamopstelling 2014

Gestart door wilfried66, 26 november 2013 - 11:11:43

« vorige - volgende »

0634

Ik geloof meer nog dan wie ook. Bij F1-Fanatic hadden ze een mooi tabelletje in elkaar geflanst. GRappig is dat Kimi er door heeft verloren, maar Grosjean onwijs heeft gewonnen.

Voor de liefhebbers die het nog niet zagen: http://www.f1fanatic.co.uk/2013/11/28/the-two-halves-of-the-2013-championship-drivers/

Sabai

Citaat van: Jeroen op 30 november 2013 - 22:09:39
Ik geloof meer nog dan wie ook. Bij F1-Fanatic hadden ze een mooi tabelletje in elkaar geflanst. GRappig is dat Kimi er door heeft verloren, maar Grosjean onwijs heeft gewonnen.

Voor de liefhebbers die het nog niet zagen: http://www.f1fanatic.co.uk/2013/11/28/the-two-halves-of-the-2013-championship-drivers/


Opvallend vind ik dat zowel Alonso en massa net zoveel punten gescoord hebben zowel voor als na de wissel. Dus hun verhaal van de banden gaat ook niet op.

0634

Klopt. Red Bull heeft wel flink gewonnen. Maar Lotus is weird. De ene wint fors, de ander verliest.

Wel is het zo dat ze alleen kijken naar gehaalde punten dus als je in de eerste seizoenshelft twee keer uitgevallen bent dan haalt dat die statistiek natuurlijk wel omlaag.

Sabai

#48
Ik denk ook dat Grosjean de eerste helft van het seizoen nog te voorzichtig was en onzeker. Na die mooie race in Duitsland heeft hij echt een boost zelfvertrouwen gekregen. De snelheid heeft hij áltijd gehad.

Perton

Eerste paar races had hij ook een probleem met zijn chassis die toen is vervangen. Dat zal ook hebben meegespeeld.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 01 december 2013 - 08:51:06Wel is het zo dat ze alleen kijken naar gehaalde punten dus als je in de eerste seizoenshelft twee keer uitgevallen bent dan haalt dat die statistiek natuurlijk wel omlaag.

Idd, de statistische foutenmarge op deze cijfers moet enorm zijn, ook omdat de vorm van rijder en wagen variabel is.

Anderzijds klopt het toch niet wat Sabai zegt over Ferrari. Het gemiddelde aantal punten per race van Alonso en Massa is na Silverstone gedaald met resp. 14% en 30%. Dus je kunt niet zeggen dat ze niet verloren hebben.

Sabai

Citaat van: Jozef op 01 december 2013 - 15:53:15
Citaat van: Jeroen op 01 december 2013 - 08:51:06Wel is het zo dat ze alleen kijken naar gehaalde punten dus als je in de eerste seizoenshelft twee keer uitgevallen bent dan haalt dat die statistiek natuurlijk wel omlaag.

Idd, de statistische foutenmarge op deze cijfers moet enorm zijn, ook omdat de vorm van rijder en wagen variabel is.

Anderzijds klopt het toch niet wat Sabai zegt over Ferrari. Het gemiddelde aantal punten per race van Alonso en Massa is na Silverstone gedaald met resp. 14% en 30%. Dus je kunt niet zeggen dat ze niet verloren hebben.
Y
Die 14% zou ook kunnen komen doordat de auto niet goed doorontwikkeld is. Maar ik denk wel dat ze last hebben gehad en het niet in hun voordeel. Maar ik verbaas me dat de marge statistisch zo klein is.Dat het lijkt of het niet van invloed is geweest.

Perton

Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 11:15:50
LOTUS: Grosjean en Maldonado
FORCE INDIA: Hülkenberg en Pérez
Sauber: Sutil en Gutiérrez (Sirotkin als derde rijder)
Caterham: Van der Garde en of Kovalainen, of Ericsson (afhankelijk van hoeveel geld ze nou echt nodig hebben)
Marussia: Bianchi en Chilton
Op Giedo na prima voorspeld! Ik neem aan dat iedereen voortaan naar mij luistert ;D

Franky R.

Citaat van: Perton op 23 januari 2014 - 17:40:11
Citaat van: Perton op 26 november 2013 - 11:15:50
LOTUS: Grosjean en Maldonado
FORCE INDIA: Hülkenberg en Pérez
Sauber: Sutil en Gutiérrez (Sirotkin als derde rijder)
Caterham: Van der Garde en of Kovalainen, of Ericsson (afhankelijk van hoeveel geld ze nou echt nodig hebben)
Marussia: Bianchi en Chilton
Op Giedo na prima voorspeld! Ik neem aan dat iedereen voortaan naar mij luistert ;D


Kobayashi had je ook gemist...dus twee fout... :P
;)

Perton

Kobayashi is in mijn voorspelling ipv giedo natuurlijk. Da's dus 1 fout :p

Oja andersom.bedoel ik mijn zin trouwens

0634

Andersom?

kjilruutan odeig vpi gnillepsroov njim ni si ihsayaboK?

Tuesday

Citaat van: Perton op 23 januari 2014 - 18:28:49
Kobayashi is in mijn voorspelling ipv giedo natuurlijk. Da's dus 1 fout :p

Oja andersom.bedoel ik mijn zin trouwens
ik zie er toch echt 3 fouten instaan, maar goed, in feite is het gewoon het lijstje van Eddie Jordan toch?

T.Nuvolari

Who cares wie net hetzelfde lijstje had?

Perton kan jij in je glazen bol zien of we van die Belg enige McLaren actie mogen zien dit jaar?  ;)

janke

Citaat van: M@rc op 23 januari 2014 - 20:34:33
Who cares wie net hetzelfde lijstje had?

Perton kan jij in je glazen bol zien of we van die Belg enige McLaren actie mogen zien dit jaar?  ;)

Ja, Bavaria city racing.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: M@rc op 23 januari 2014 - 20:34:33
Perton kan jij in je glazen bol zien of we van die Belg enige McLaren actie mogen zien dit jaar?  ;)
Ja, bij een test.


Tuesday, naja van racecoureurs heb ik er maar één fout :P Maar het was natuurlijk ook maar een grapje en niet zo serieus bedoeld.