Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Wordt een lastig verhaal voor Hulkenberg dan, zonder sponsorgeld.......
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sphinx

Ik vrees zelfs Hulk ondanks alle goede vooruitzichten die hij had (dit jaar Sauber, Ferrari in de wacht, Lotus in de wacht) gewoon zonder komt te zitten in 2014, tenzij Werner hem doodleuk weer bij FI gaat aanbieden natuurlijk
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Citaat van: Sphinx op 19 september 2013 - 16:27:12
Was vorig jaar ook zo. Kimi's management had een paar forse bonussen afgedwongen als Kimi het goed zou doen bij Lotus en naar later bleek deed Kimi het meteen zo goed dat hij zijn team financieel in de problemen hielp. Vrees dat er daarom een stoeltje aan de hoogste bieder wordt verkocht, want Grosjean heeft wel wát sponsoring, maar bij lange na niet genoeg.

Massa wordt genoemd. Kan een prima zet zijn om de ervaring van Kimi op te vangen. Hülkenberg is te groen om een auto beter te maken en een team op sleeptouw te nemen denk ik. Die had gewoon naar Ferrari moeten gaan om te rijpen naast Alonso. Erg jammer allemaal! Ik had het graag anders gezien maar heb het niet voor het kiezen.

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 19 september 2013 - 17:09:30
Ik vrees zelfs Hulk ondanks alle goede vooruitzichten die hij had (dit jaar Sauber, Ferrari in de wacht, Lotus in de wacht) gewoon zonder komt te zitten in 2014, tenzij Werner hem doodleuk weer bij FI gaat aanbieden natuurlijk

Ben er ook bang voor, de filosofie van Werner om geen sponsoren te zoeken en niet te willen betalen om te rijden gaat uiteindelijk niet werken...
Je moet dan geluk hebben.

Al zie ik Hulkenberg in een goede Lotus wel scoren hoor.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2013 - 14:52:19
Perez en Button zijn wel zekerheidjes bij McLaren denk ik.

Raikkonen is ook lekker bezig op de persconferentie...
http://www.gppits.net/nieuws/raikkonen_lotus_betaalde_niet/

Zonde dat een topteam (want dat is Lotus toch) als Lotus het niet voor elkaar krijgt om een coureur als Raikkonen te betalen.
Ik vind dit toch zorgelijk.


Inderdaad jammer, Peter! Dat zou betekenen dat er volgend jaar een team minder is, om voor het WK te strijden. Bizar zoals hoe enkele team in de financiële problemen kunnen geraken. Ondanks of juist vanwege successen op de baan...

gloudiesaurus

Nah of er een team minder is voor het WK weet ik niet. Lotus is altijd creatief. En ze hebben recentelijk weer wat geld gevonden. Maar een topteam zou natuurlijk makkelijk rond moeten komen en dat is bij Lotus niet zo... Dat vind ik wel zorgelijk.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2013 - 23:38:15
Nah of er een team minder is voor het WK weet ik niet. Lotus is altijd creatief. En ze hebben recentelijk weer wat geld gevonden. Maar een topteam zou natuurlijk makkelijk rond moeten komen en dat is bij Lotus niet zo... Dat vind ik wel zorgelijk.

Als ze dat geld dan maar niet nodig hebben voor een advocaat, en de schuld bij Raikkonen even langs brengen.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 19 september 2013 - 23:38:15
Nah of er een team minder is voor het WK weet ik niet. Lotus is altijd creatief. En ze hebben recentelijk weer wat geld gevonden. Maar een topteam zou natuurlijk makkelijk rond moeten komen en dat is bij Lotus niet zo... Dat vind ik wel zorgelijk.


Creatief zijn ze zeker, maar van dat sponsorgeld gaat meteen een deel naar Räikkönen...Dat wordt dus niet in de auto gestopt... :-X

gloudiesaurus

Ze zullen Raikkonen heus wel betalen... alleen niet op tijd...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Dat creatieve van Lotus verhuist ironisch genoeg mee naar Ferrari  :-X

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 20 september 2013 - 00:21:50
Dat creatieve van Lotus verhuist ironisch genoeg mee naar Ferrari  :-X

Nou de technische afdeling bij Lotus is behoorlijk creatief hoor. Als je ziet wat ze allemaal ontwikkelen met een beperkt budget...
Lotus heeft aan het begin van het seizoen eigenlijk bijna altijd een goede auto.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2013 - 00:25:39
Citaat van: Maikel0230 op 20 september 2013 - 00:21:50
Dat creatieve van Lotus verhuist ironisch genoeg mee naar Ferrari  :-X

Nou de technische afdeling bij Lotus is behoorlijk creatief hoor. Als je ziet wat ze allemaal ontwikkelen met een beperkt budget...
Lotus heeft aan het begin van het seizoen eigenlijk bijna altijd een goede auto.

En wat creatief bij Lotus is/was verdwijnt naar Ferrari. ;)
Some things are too important to be left in the past.

0634

We doen wel of Lotus een topteam is, maar die doen volgend jaar niet meer vooraan mee, vrees ik. Er is nu ook weer eentje naar Mercedes gegaan. Ene jarrod Murphy die het hoofd is van de CFD techneuten. Logisch dat ze gaan, dat zou ik ook doen als ik niet betaald kreeg.

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 20 september 2013 - 00:25:39
Citaat van: Maikel0230 op 20 september 2013 - 00:21:50
Dat creatieve van Lotus verhuist ironisch genoeg mee naar Ferrari  :-X

Nou de technische afdeling bij Lotus is behoorlijk creatief hoor. Als je ziet wat ze allemaal ontwikkelen met een beperkt budget...
Lotus heeft aan het begin van het seizoen eigenlijk bijna altijd een goede auto.
ja en in dat budget zit dus de lonen. Ze hebben dus de lonen gebruikt om de ontwikkelingen van de wagen door te voeren. Logisch dat men wegloopt daar

Matthijs

Citaat van: Wings op 19 september 2013 - 19:56:22Massa wordt genoemd. Kan een prima zet zijn om de ervaring van Kimi op te vangen. Hülkenberg is te groen om een auto beter te maken en een team op sleeptouw te nemen denk ik. Die had gewoon naar Ferrari moeten gaan om te rijpen naast Alonso. Erg jammer allemaal! Ik had het graag anders gezien maar heb het niet voor het kiezen.
Hülkenberg heeft na dit seizoen 3 volledige jaren meegedraaid, dus te groen? Eigenlijk zeg je hiermee dat je Hülkenberg geen topcoureur vindt (dat mag!). Want coureurs als Raikkonen, Vettel, Alonso en Hamilton deden na 3 jaar allemaal mee om de overwinningen en de titels.