Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 20 september 2013 - 08:28:05
Citaat van: Wings op 19 september 2013 - 19:56:22Massa wordt genoemd. Kan een prima zet zijn om de ervaring van Kimi op te vangen. Hülkenberg is te groen om een auto beter te maken en een team op sleeptouw te nemen denk ik. Die had gewoon naar Ferrari moeten gaan om te rijpen naast Alonso. Erg jammer allemaal! Ik had het graag anders gezien maar heb het niet voor het kiezen.
Hülkenberg heeft na dit seizoen 3 volledige jaren meegedraaid, dus te groen? Eigenlijk zeg je hiermee dat je Hülkenberg geen topcoureur vindt (dat mag!). Want coureurs als Raikkonen, Vettel, Alonso en Hamilton deden na 3 jaar allemaal mee om de overwinningen en de titels.


Eens, ook ik vind Hulk geen groentje meer...Hij trekt nu de kar bij Sauber, dat zou hem slechter afgaan als hij echt zo 'groen' was...

Jehoentelaar

Moeilijke vergelijking: Alonso reed na zijn jaar bij Minardi bij een subtopper, Vettel stapte na een jaar-en-een-race in bij Red Bull en Hamilton zat al sinds de luiers bij McLaren. Dat is iets andere koek dan Force India of Sauber.

0634

Klopt. Maar Hulk nog steeds te groen noemen lijkt mij niet reeel.

Wings

Citaat van: Matthijs op 20 september 2013 - 08:28:05
Hülkenberg heeft na dit seizoen 3 volledige jaren meegedraaid, dus te groen? Eigenlijk zeg je hiermee dat je Hülkenberg geen topcoureur vindt (dat mag!). Want coureurs als Raikkonen, Vettel, Alonso en Hamilton deden na 3 jaar allemaal mee om de overwinningen en de titels.

Räikkonen, Vettel, Alonso en Hamilton zaten in een andere positie. Dat is lastig om 1 op 1 met elkaar te vergelijken. Maar helemaal oneens ben ik het niet met je conclusie. Denk dat Hülkenberg meer een Coulthard/Webber is dan een Vettel/Alonso. En te min ervaring om een topteam naar een hoger plan te tillen. Wel zag ik graag dat hij de kans kreeg om zich te bewijzen maar dat is niet aan mij.

Wings

Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 20:03:46
Klopt. Maar Hulk nog steeds te groen noemen lijkt mij niet reeel.

Inderdaad. Niet reëel. Want Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Wings

Citaat van: Franky R. op 20 september 2013 - 12:24:32
Eens, ook ik vind Hulk geen groentje meer...Hij trekt nu de kar bij Sauber, dat zou hem slechter afgaan als hij echt zo 'groen' was...

Hij trekt de kar vind ik persoonlijk zwaar van inzet. Hij rijdt er. Net als Maldonado/Bottas bij Williams rijden en net als Di Resta bij F.I rijdt. Iemand bombarderen tot ervaren kartrekker mag wel beter onderbouwd worden dan dit. Zelfs rijders als Kimi schoten hierin te kort. Ik heb weinig argumenten die ik kan omarmen om aan te nemen dat Hülkenberg een vertrek van Hamilton, Alonso of Vettel kan ondervangen.

0634

Citaat van: Wings op 20 september 2013 - 20:39:12
Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 20:03:46
Klopt. Maar Hulk nog steeds te groen noemen lijkt mij niet reeel.

Inderdaad. Niet reëel. Want Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Is heel wat anders dan groen zijn. Na drie volledige jaren F1 ben je niet groen meer.

0634

Volgens Autosport wacht McLaren nog met het verlengen van Perez omdat ze hopen op Alonso...

http://www.autosport.com/news/report.php/id/109983

Jehoentelaar

Deze stoelendans lijkt geen grenzen te kennen.

Fabian

Tja. Zou Alonso teruggaan naar McLaren??? Ik denk t niet

Wings

Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 22:18:01
Citaat van: Wings op 20 september 2013 - 20:39:12
Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 20:03:46
Klopt. Maar Hulk nog steeds te groen noemen lijkt mij niet reeel.

Inderdaad. Niet reëel. Want Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Is heel wat anders dan groen zijn. Na drie volledige jaren F1 ben je niet groen meer.

Onervarenheid om een team nu op sleeptouw te nemen en het vertrek van Kimi te ondervangen is natuurlijk heel wat anders dan onervaren op zichzelf staand. Dat is algemeen, ik mik specifiek op het stukje 'kar trekken'. Het staat er letterlijk. Citaat: "Hülkenberg is te groen om een auto beter te maken en een team op sleeptouw te nemen denk ik."

Lees ook:

CitaatWant Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Lees ook:

CitaatIk heb weinig argumenten die ik kan omarmen om aan te nemen dat Hülkenberg een vertrek van Hamilton, Alonso of Vettel kan ondervangen.

Wings

Citaat van: Fabian op 20 september 2013 - 23:01:36
Tja. Zou Alonso teruggaan naar McLaren??? Ik denk t niet

Een week geleden zou ik nee hebben geschreeuwd maar nadat Kimi is bevestigd bij Ferrari houd ik alle opties open. Nu geeft Alonso weinig weg om de geruchten vast te grijpen maar deze worden wel steeds sterker. Niet dat dát veel zegt, maar 'just in case'. Ben wel benieuwd wie Kimi gaat vervangen. Ben bang dat als dat een paydriver wordt, Lotus geen lang bestaan is gegund.

0634

Citaat van: Wings op 20 september 2013 - 23:05:27
Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 22:18:01
Citaat van: Wings op 20 september 2013 - 20:39:12
Citaat van: Jeroen op 20 september 2013 - 20:03:46
Klopt. Maar Hulk nog steeds te groen noemen lijkt mij niet reeel.

Inderdaad. Niet reëel. Want Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Is heel wat anders dan groen zijn. Na drie volledige jaren F1 ben je niet groen meer.

Onervarenheid om een team nu op sleeptouw te nemen en het vertrek van Kimi te ondervangen is natuurlijk heel wat anders dan onervaren op zichzelf staand. Dat is algemeen, ik mik specifiek op het stukje 'kar trekken'. Het staat er letterlijk. Citaat: "Hülkenberg is te groen om een auto beter te maken en een team op sleeptouw te nemen denk ik."

Lees ook:

CitaatWant Hülkenberg heeft zich op dit vlak lang en breed bewezen......

Lees ook:

CitaatIk heb weinig argumenten die ik kan omarmen om aan te nemen dat Hülkenberg een vertrek van Hamilton, Alonso of Vettel kan ondervangen.

Als je drie volledige jaren in de F1 hebt geraced ben je niet te groen om de kar te trekken, bij een relatief bescheiden team als Lotus. Als je goed genoeg bent, ben je ervaren genoeg. Als je het na drie jaar niet kan, dan ben je dus niet goed genoeg.

Wings

Oneens. Button bloeide ook pas later op. Zelfs nog nadat hij compleet werd afgeschreven en niemand meer een stuiver voor hem gaf. Verder denk ik dat er weinig rijders zijn die na 2-3 jaren capabel zijn auto's echt beter te maken, zich één te maken met het team en deze naar een hoger plan te tillen. Dan praat ik al over de buiten categorie. Alonso, Vettel, Schumacher, die rijders konden dat. En op dat platform plaats ik Hülkenberg niet.

robbert

Citaat van: Fabian op 20 september 2013 - 23:01:36
Tja. Zou Alonso teruggaan naar McLaren??? Ik denk t niet

ik blijf erbij, Alonso kan niet verdragen dat raikkonen bij ferrari komt. En als de fin dan nog eens in 2014 sneller is dan alonso, dan zal de spanjaard wel vertrekken bij ferrari. Waar rook is, is vuur