Silly Season 2013/2014

Gestart door Fabian, 08 juni 2013 - 12:53:30

« vorige - volgende »

Edwin90


Super Seb

Heel goed geschreven! Leuk om te lezen! Top!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian


robbert

Citaat van: Fabian op 31 juli 2013 - 19:08:17
http://www.gppits.net/nieuws/kimi_terug_naar_oude_werkgever/

En hoppetee. We draaien op volle toeren!

dat zie ik niet rap gebeuren. Ik denk dat ferrari nu jaren zal mogen wachten op een titel, als alonso vertrekt

Fabian

Citaat van: robbert op 31 juli 2013 - 19:47:24
Citaat van: Fabian op 31 juli 2013 - 19:08:17
http://www.gppits.net/nieuws/kimi_terug_naar_oude_werkgever/

En hoppetee. We draaien op volle toeren!

dat zie ik niet rap gebeuren. Ik denk dat ferrari nu jaren zal mogen wachten op een titel, als alonso vertrekt
Ik ook niet. Als Ferrari een goede auto bouwt dan moet er echt wel een rijder kampioen mee kunnen worden...

robbert

Citaat van: Fabian op 31 juli 2013 - 20:01:07
Citaat van: robbert op 31 juli 2013 - 19:47:24
Citaat van: Fabian op 31 juli 2013 - 19:08:17
http://www.gppits.net/nieuws/kimi_terug_naar_oude_werkgever/

En hoppetee. We draaien op volle toeren!

dat zie ik niet rap gebeuren. Ik denk dat ferrari nu jaren zal mogen wachten op een titel, als alonso vertrekt
Ik ook niet. Als Ferrari een goede auto bouwt dan moet er echt wel een rijder kampioen mee kunnen worden...

en aangezien de kans bestaat dat alonso vertrekt, dan zal het nog heel moeilijk worden in de toekomst van ferrari

Edwin90

#231
Ferrari ontkent dat Räikkönen benaderd is voor 2014. Sterker nog, ze zouden op dit moment helemaal geen oog hebben op de rijdersmarkt. Zelfs niet voor het tweede zitje.

In Formule 1 termen betekend dit haast dat Räikkönen wel degelijk benaderd is voor een zitje!   ;D

Super Seb

Net als in de voetballerij. Vanavond maar weer een schietgebedje doen dat m'n vriend bij RBR blijft. Geen Alonso/Vettel swap lieve heer. Kimi of Alonso bij RBR ok, maar Vettel bij Ferrari......... :'( :'( :'( :'( :'(
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings


Super Seb

Gaat ooit ook gebeuren Wings maar heb persoonlijk niet zo veel met Ferrari (en dan zeg ik het netjes  ;) )
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Jehoentelaar

Ik heb sinds jaren een hekel aan het team Red Bull die niet met woorden te omschrijven is, maar ze bouwen wel winnende auto's. En ik moet zeggen dat zeven jaar je favoriet net geen titels zien winnen zo langzaamaan gaat knagen. Alonso is mij heilig, dus het zal mij inmiddels een zorg zijn met wat voor team hij een derde titel pakt.

Overigens is het met geruchten wel zo dat als er eentje is die eenmaal aanslaat (RB en Kimi), er meerdere volgen die in de 'heat of the moment' ook allemaal aanslaan. Nu is het einde zoek. Het wordt óf een enorme stoelendans of er verandert -behoudens de tweede zitjes van RB en Ferrari- niks.

Wings

Citaat van: Super Seb op 01 augustus 2013 - 15:17:10
Gaat ooit ook gebeuren Wings maar heb persoonlijk niet zo veel met Ferrari (en dan zeg ik het netjes  ;) )

Vrij apart gezien hun geschiedenis. Maar goed, dat is iedereen voor zich natuurlijk. Ik heb er wel wat mee. Net als met Lotus, McLaren en Williams en heb juist weer minder met Red Bull. Kortom, wat mij betreft is Vettel welkom bij de Roden. ;)

0634

Ik heb ook niet zoveel met Ferrari om eerlijk te zijn. Bewonder hun romantische historie, maar van het moderne Ferrari ben ik allesbehalve een fan.

robbert

Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2013 - 22:57:01
Ik heb ook niet zoveel met Ferrari om eerlijk te zijn. Bewonder hun romantische historie, maar van het moderne Ferrari ben ik allesbehalve een fan.

ja van die historie is er niet veel meer over. Vroeger hadden ze meer succes dan nu. Als ferrari wil bewijzen dat ze zo'n goeie historie hebben (wat ik niet betwijfel) zullen ze toch wel een betere wagen moeten bouwen. Of in plaats van toppiloten zullen ze gewoon maar middelmatige piloten hebben omdat er weinig toppiloten zullen zijn, die nog voor ferrari wil racen. Kijk maar naar Alonso, zijn droom was om bij ferrari te rijden, maar nu wil hij daar weg. Gewoon omdat Ferrari geen topwagen meer kan bouwen

Jehoentelaar

Een goede historie is lastig te bewijzen in het heden, lijkt me. Valt wat betreft het echte Lotus, Cooper, Maserati, Brabham, Tyrrell en noem ze maar op niet echt uit te leggen.