Silly Season 2012/2013

Gestart door Enzo, 24 mei 2012 - 22:25:36

« vorige - volgende »

T.Nuvolari

Ferrari pakt één topper en één secondant. Massa, Barrichello, Irvine waren/zijn nu geen absolute hoogvliegers. Deur staat nu open voor Hulkenberg of Di Resta.

Massa terug naar Sauber? D'Ambrosio en Bianchi heb ik ook zien vernoemd worden, zelf de Schu.

Figge

Citaat van: Folkert op 28 september 2012 - 11:23:46
Mogelijke rijders die bij Ferrari kunnen rijden zijn: Hamilton, Vettel en Kimi. Dat zijn coureurs die status hebben en Ferrari meer brengen dan alleen talent en prestaties. Al zal Kimi nooit meer terug gaan naar Ferrari.

Volgens mij is bij Ferrari, Kimi gewogen en te licht bevonden. En dat terwijl ze Schumacher aan de kant gezet hebben voor hem. Dit kan ook Alonso in de toekomst overkomen. Als die wereldtitel uitblijft dit jaar en er zullen een 1 of 2 minder jaren aanbreken, dan zal zelfs zijn positie kunnen wankelen. Stel dat Vettel dan inmiddels 4 titels op zak heeft... Maar goed dat is natuurlijk puur speculeren en op dit moment heeft het daar natuurlijk totaal geen schijn van.

Figge

Citaat van: M@rc op 28 september 2012 - 11:27:21
Ferrari pakt één topper en één secondant. Massa, Barrichello, Irvine waren/zijn nu geen absolute hoogvliegers. Deur staat nu open voor Hulkenberg of Di Resta.

Massa terug naar Sauber? D'Ambrosio en Bianchi heb ik ook zien vernoemd worden, zelf de Schu.

Schumacher terug naar Ferrari?? Dat lijkt mij net zo waarschijnlijk als dat ik volgende maand de staatloterij win...

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 11:41:06
Citaat van: Folkert op 28 september 2012 - 11:23:46
Mogelijke rijders die bij Ferrari kunnen rijden zijn: Hamilton, Vettel en Kimi. Dat zijn coureurs die status hebben en Ferrari meer brengen dan alleen talent en prestaties. Al zal Kimi nooit meer terug gaan naar Ferrari.

Volgens mij is bij Ferrari, Kimi gewogen en te licht bevonden. En dat terwijl ze Schumacher aan de kant gezet hebben voor hem. Dit kan ook Alonso in de toekomst overkomen. Als die wereldtitel uitblijft dit jaar en er zullen een 1 of 2 minder jaren aanbreken, dan zal zelfs zijn positie kunnen wankelen. Stel dat Vettel dan inmiddels 4 titels op zak heeft... Maar goed dat is natuurlijk puur speculeren en op dit moment heeft het daar natuurlijk totaal geen schijn van.
Ja klopt ook wel. Kimi was achteraf geen goede combo met Ferrari. Gelukkig wel 1 titel opzak, maar denk dat het meer lag aan Kimi die volgens mij wel in een dip zat en daarom ver beneden pijl ging presteren. Denk dat de Kimi van nu beter had gepresteerd dan toen. Maar inderdaad, als Alonso over 4 jaar nog steeds geen titel heeft(of misschien nog steeds 1 van dit jaar) zal ook hij aan de kant kunnen. Al denk ik dat Alonso iets meer krediet heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Even slikken en weer doorgaan... :)

Ik wens Lewis alle goeds in de toekomst met K**** team!!! >:( >:( >:( >:(

Folkert

Citaat van: rafael25 op 28 september 2012 - 11:53:33
Even slikken en weer doorgaan... :)

Ik wens Lewis alle goeds in de toekomst met K**** team!!! >:( >:( >:( >:(
It's Pronounced: Mer-Ce-Des. Ik had er in het begin ook moeite mee het K team goed uit te spreken ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Folkert op 28 september 2012 - 11:54:54
Citaat van: rafael25 op 28 september 2012 - 11:53:33
Even slikken en weer doorgaan... :)

Ik wens Lewis alle goeds in de toekomst met K**** team!!! >:( >:( >:( >:(
It's Pronounced: Mer-Ce-Des. Ik had er in het begin ook moeite mee het K team goed uit te spreken ;)

Mer-Ce-Des, om precies te zijn, met de nadruk op de tweede lettergreep. En niet Mer-Ce-Des (met de klemtoon op de eerste lettergreep), zoals ze in Vlaanderen vaak zeggen.  ;)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Het is wel een beetje vreemd gegaan allemaal. Mercedes wordt afgemaakt in de social media door hun fans. Schumacher heeft middels een statement afscheid genomen van Merc, maar nog niet van de sport. Het gerucht gaat dat hij nog door wilde racen in 2013. Sauber is Perez kwijt aan McLaren maar heeft zelf nog niks nieuws aangekondigd. Wel heeft Peter Sauber gezegd dat Schumacher altijd bij hun zou mogen rijden in 2013.

Alles in al heb ik er een vieze smaak in me mond aan over gehouden. Dit is niet hoe het had moeten gaan en dit is niet wat Schumacher verdiend na al het harde werken. Hij was Rosberg de baas en hoefde alleen nog maar een goede auto te hebben voor de overwinningen. It's not to be...

F@#$K you Mercedes.... >:(

Folkert

Schumacher pareerde Rosberg, maar was imo niet overduidelijk de beste van de 2. Schumacher deed het wel beter afgelopen 2 jaar, maar hoever zou hij nog kunnen? Maar denk dat Schumacher ook deel verantwoordelijk is voor de breuk, misschein wilde hij zelf te veel
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Ik hoop allen maar dat volgende jaar Mercedes wordt een ""Brawn GP""(weet je nog 2009?), ik hoop allen maar, ik ben lewis fan(zoals de meeste mensen weten), maar ik blijf altijd McLaren fan, zonder of met lewis, ik wens hem allerbest toe
Een boos, verdrietiger, frustratie-fan   :(

Meest domme overstap ever, McLaren blijft wel op niveau.

Figge

Hoezo is het raar gegaan... Schumacher heeft uit eindelijk gewoon niet gebracht wat je van een recordkampioen zou mogen verwachten.
Dit onderhandelingsresultaat is wellicht niet leuk als je fan bent van de Schumacher, maar de harde feiten zijn simpelweg dat ie dit jaar kampioen had moeten zijn volgens het 3 jaren plan. Na 3 jaar is toch wel duidelijk geworden dat Schumacher eigenlijk niet had moeten terug komen in F1. Een hele rij coureurs troeft hem gewoon af op snelheid. En daar draait het in F1 uiteindelijk gewoon om. Bij Mercedes weten ze natuurlijk ook dat Schumacher nooit meer kampioen kan worden, laat staan uberhaupt een race winnen...

Voor Schumacher (en fans), als mens is het even door de zure appel bijten. Hij en zijn fans zijn natuurlijk niet gewend om op deze manier afgeserveerd te worden.

Figge

Citaat van: rafael25 op 28 september 2012 - 12:40:24
Ik hoop allen maar dat volgende jaar Mercedes wordt een ""Brawn GP""(weet je nog 2009?), ik hoop allen maar, ik ben lewis fan(zoals de meeste mensen weten), maar ik blijf altijd McLaren fan, zonder of met lewis, ik wens hem allerbest toe
Een boos, verdrietiger, frustratie-fan   :(

Meest domme overstap ever, McLaren blijft wel op niveau.

Dan wordt het volgend jaar Go Sergio Go voor jou!!

SDG

Citaat van: maartenf1 op 28 september 2012 - 10:57:22
Ik geef onze Robin Frijns hierdoor wel meer kans, plekje vrij bij Sauber... maar hij heeft geen sponsors.
Want eerlijk is eerlijk, hij is de enige Nederlander die serieus kans maakt aankomende vijf jaar te bloeien in de f1.

Dat gaat inderdaad het beslissende argument voor Sauber worden, denk ik. Want we weten allemaal dat Pérez een gigantische sponsor achter zich had staan. Die Sauber nu wellicht ook kwijt is.

0634

Citaat van: Mark F1gge op 28 september 2012 - 12:42:06
Hoezo is het raar gegaan... Schumacher heeft uit eindelijk gewoon niet gebracht wat je van een recordkampioen zou mogen verwachten.


Dat dus. Ik vind er ook niks raars aan. Zeker niet als je Hamilton kan halen. Die zal Rosberg wél de baas kunnen.