Waar F1 te kijken in 2012 ??

Gestart door Racerke 007, 13 maart 2012 - 16:54:32

« vorige - volgende »

Jozef

Citaat van: SDG op 17 maart 2012 - 19:38:10
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 19:12:37
Ik niet...moet nog uitzoeken hoe en wat men doet met de F1 bij de Beeb...Wel jammer, want ze hebben ons vorig jaar enorm verwend... :-\

Ze zijn natuurlijk wel een groot deel van hun team kwijt: Martin Brundle, David Croft, Ted Kravitz, Anthony Davidson en Nathalie Pinkham zijn allen overgestapt naar Sky (daar hebben ze touwens ook nog Damon Hill als analist).

De BBC heeft wel nog steeds - als de info nog klopt - de beschikking over Jake Humphrey, David Coulthard, Eddie Jordan en Lee McKenzie, terwijl Ben Edwards en Gary Anderson (als technisch analist) het team vervoegen. Radio 5-commentator is nu James Allen, met ondersteuning van Jaime Alguersuari.

De races die de BBC rechtstreeks uitzendt, ga ik dus zeker daar bekijken.

Ik heb op de BBC gekeken en ik ga Ted toch hard missen denk ik, en Brundle ook wel. Die nieuwe commentator was toch iets minder goed, althans dat was m'n eerste indruk. Die Gary Anderson is dan weer wel een toegevoegde waarde!

SDG

#46
Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 03:44:10
Ik heb op de BBC gekeken en ik ga Ted toch hard missen denk ik, en Brundle ook wel. Die nieuwe commentator was toch iets minder goed, althans dat was m'n eerste indruk. Die Gary Anderson is dan weer wel een toegevoegde waarde!

Zo 'nieuw' is Edwards uiteraard ook weer niet in de autosportverslaggeving, want zijn CV is ondertussen behoorlijk indrukwekkend. Het is gewoon een kwestie van wennen als je hem nog niet veel gehoord hebt, vermoed ik.


http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Edwards

CitaatPerhaps his most famous moment was his commentary of the final lap of the 2000 Michigan 500 which was so dramatic that French Eurosport used his commentary in their highlights of that race.


SDG

Ik ben momenteel de race nog eens aan het bekijken op de BBC.  ;)

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 maart 2012 - 15:27:40
Ik ben momenteel de race nog eens aan het bekijken op de BBC.  ;)


Ok...maar achteraf kijken is toch heel anders dan live...

SDG

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 15:39:01
Citaat van: SDG op 18 maart 2012 - 15:27:40
Ik ben momenteel de race nog eens aan het bekijken op de BBC.  ;)


Ok...maar achteraf kijken is toch heel anders dan live...

Dat heb ik deze morgen al gehad, he...

Mijn TV-decoder lijkt momenteel overigens een eigen leven te leiden, want die is bezig de uitzending aan het opnemen terwijl ik me niet kan herinneren de race ooit geprogrammeerd te hebben!  :o

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 maart 2012 - 15:41:47
Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 15:39:01
Citaat van: SDG op 18 maart 2012 - 15:27:40
Ik ben momenteel de race nog eens aan het bekijken op de BBC.  ;)


Ok...maar achteraf kijken is toch heel anders dan live...

Dat heb ik deze morgen al gehad, he...

Mijn TV-decoder lijkt momenteel overigens een eigen leven te leiden, want die is bezig de uitzending aan het opnemen terwijl ik me niet kan herinneren de race ooit geprogrammeerd te hebben!  :o
Programmering van vorig jaar, mss? ???

Gerard

pfff, ik had RTL 7 opgenomen, en kijk nu nog even naar de Beeb,maar volgende week kijk ik ook mooi naar de Engelsen!
Zowel het beeld als het geluid is overigens ook veel beter,maar dat komt dan weer doordat ik alleen analoog opneem...

Nee, geen Mol en |Co meer voor mij :(

rafael25

Vroeger ging je uit spanning op je puntje van je stoel zitten. tegenwoordig doe je dat om tijdens de reclame naar dat kleine schermpje te kijken! als ze nou dat kleine scherm voor de boodschappen gebruiken dan is het al minder storend. rtl heeft trouwens ook patent op het kiezen van belachelijke momenten tijdens de race voor deze onnodige onderbrekingen!

Laten we hopen dat de BBC volgende week de race wel uitzendt.

SDG

Citaat van: rafael25 op 18 maart 2012 - 20:31:56
Vroeger ging je uit spanning op je puntje van je stoel zitten. tegenwoordig doe je dat om tijdens de reclame naar dat kleine schermpje te kijken! als ze nou dat kleine scherm voor de boodschappen gebruiken dan is het al minder storend. rtl heeft trouwens ook patent op het kiezen van belachelijke momenten tijdens de race voor deze onnodige onderbrekingen!

Laten we hopen dat de BBC volgende week de race wel uitzendt.

De eerste rechtstreekse uitzending van de BBC is pas in China, dacht ik.

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 maart 2012 - 21:09:29
De eerste rechtstreekse uitzending van de BBC is pas in China, dacht ik.


Ik maak er meteen een artikel van... :) ...Bedankt voor de suggestie, SDG!!!
Wat ik tot nu toe heb opgesnort.


Live-uitzending F1 door BBC in 2012

China
Spanje
Monaco
Europa (Valencia)
UK
België
Singapore
Abu Dhabi
Brazilië

Alsjeblieft! En ik heb weer wat om te schrijven... :P

SDG

Op de webite van de BBC heb ik dit gevonden:

•15 April: China
•13 May: Spain
•27 May: Monaco
•24 June: Europe
•8 July: Britain
•2 September: Belgium
•23 September: Singapore
•14 October: Korea
•4 November: Abu Dhabi
•25 November: Brazil

Korea er dus ook nog bij.

http://www.bbc.co.uk/sport/0/formula1/17238688

Franky R.

@SDG,


I.i.g. bedankt...Je hebt mij stof tot schrijven gegeven... ;)

Gerard

Net de uitgebreide samenvatting op dde 'beeb' gekeken, en ik ben blij toe! Moet er niet aan dneken hoe het moet zijn geweest een uur lang de reclame en het gewwouwel van Mol te moeten aanhoren en zien tijdens de rode vlag periode... Volgende race is helemaal en live te zien! yess!

Franky R.

Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 18:03:27
Net de uitgebreide samenvatting op dde 'beeb' gekeken, en ik ben blij toe! Moet er niet aan dneken hoe het moet zijn geweest een uur lang de reclame en het gewwouwel van Mol te moeten aanhoren en zien tijdens de rode vlag periode... Volgende race is helemaal en live te zien! yess!


Ik heb het al in mijn agenda aangestreept. F1 kijken via de BBC!... :P

Enzo

Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 18:03:27
Volgende race is helemaal en live te zien! yess!

Gelukkig zeg, die reklames komen me echt de strot uit.
Hoe halen ze het in hun hoofd om een live topsportevenement als deze zo vaak te onderbreken.