Waar F1 te kijken in 2012 ??

Gestart door Racerke 007, 13 maart 2012 - 16:54:32

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:08:24
Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 18:03:27
Volgende race is helemaal en live te zien! yess!

Gelukkig zeg, die reklames komen me echt de strot uit.
Hoe halen ze het in hun hoofd om een live topsportevenement als deze zo vaak te onderbreken.


"Officieel" wordt het niet onderbroken, want 'kleine scherm'. Maar ik had al eerder aangegeven dat dat juist wel een onderbreking is.


Ach ja, het is extra irri omdat deze race zo 'gek' was...Zouden we gaan racen in Bahrein, waar niemand kan inhalen....dan zou je dat niet zeggen! ;)


0634

Tja, we kunnen wel zeiken over de reclames maar RTL moet stevig dokken van Bernie. Dus dan is het niet zo vreemd. Beter dit dan niets lijkt me.

Enzo

Das dan ook wel weer zo ja, de schoorsteen moet roken.
Vraag me af wat een seizoen F1 kost, weet iemand dat?

Franky R.

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:36:05
Das dan ook wel weer zo ja, de schoorsteen moet roken.
Vraag me af wat een seizoen F1 kost, weet iemand dat?


Een mooi artikel voor op de FP en aan jou om dat uit te zoeken...Ik heb even gesnuffeld, maar kon niet direct iets vinden.


Als je wilt zoek ik morgen verder... ;)

Kootje

#64
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:36:05
Das dan ook wel weer zo ja, de schoorsteen moet roken.
Vraag me af wat een seizoen F1 kost, weet iemand dat?

Wat het nu kost, geen idee.
Gok op het dubbele van 2007, en toen kostte het RTL E.4.600.000,-
Althans, volgens dit artikel: http://archief.fembusiness.nl/2007/03/24/nummer-12/Uitzendrechten-Formule-1-op-tv-geen-melkkoe.htm

Sowieso wel 'n interressant artikel over de kosten en inkomsten van RTL GP.
Al is het uiteraard wel gedateerd.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 21:59:12
Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 21:36:05
Das dan ook wel weer zo ja, de schoorsteen moet roken.
Vraag me af wat een seizoen F1 kost, weet iemand dat?

Wat het nu kost, geen idee.
Gok op het dubbele van 2007, en toen kostte het RTL E.4.600.000,-
Althans, volgens dit artikel: http://archief.fembusiness.nl/2007/03/24/nummer-12/Uitzendrechten-Formule-1-op-tv-geen-melkkoe.htm

Sowieso wel 'n interressant artikel over de kosten en inkomsten van RTL GP.
Al is het uiteraard wel gedateerd.


Ik denk idd dat men tegenwoordig het dubbele betaald. Maar de FOM weegt ook mee, of er een coureur uit eigen land succesvol is.


Dus als GvdG een F1-race wint, betaald RTL of SBS meer...De FOM redeneert immers dat er meer kijkers zullen zijn, als een rijder uit dat land van zich doet spreken.
Maar 'speurneus' Kootje... ;D ...heeft het antwoord (wat het dichtstbij komt) gevonden.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 22:13:10
Ik denk idd dat men tegenwoordig het dubbele betaald. Maar de FOM weegt ook mee, of er een coureur uit eigen land succesvol is.

Dus als GvdG een F1-race wint, betaald RTL of SBS meer...De FOM redeneert immers dat er meer kijkers zullen zijn, als een rijder uit dat land van zich doet spreken.

Laten we dan voor RTL maar hopen dat Giedo géén F1 gaat rijden.
Vooralsnog zijn zij de enige in Nederlands actieve zender die bereid zijn dat soort bedragen te betalen.
En aangezien ik BBC2, RTL Duitsland, VT4 etc. allemaal niet kan ontvangen ....... ::)

T.Nuvolari

RTBF 'La deux' ook niet? Eigenlijk zou toch moeten voor de Franstalige één, NOS, etc...

Kootje

Citaat van: M@rc op 26 maart 2012 - 19:32:17
RTBF 'La deux' ook niet? Eigenlijk zou toch moeten voor de Franstalige één, NOS, etc...

Welke Franstalige één ??

Jozef

Hij bedoelt dat RTBf de publieke omroep in het zuiden van België is en dat hij het dan raar vindt dat dat in Nederland niet te ontvangen is, maar dat is het inderdaad niet.

Kootje


KVDracer

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 15:29:37
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 22:13:10
Ik denk idd dat men tegenwoordig het dubbele betaald. Maar de FOM weegt ook mee, of er een coureur uit eigen land succesvol is.

Dus als GvdG een F1-race wint, betaald RTL of SBS meer...De FOM redeneert immers dat er meer kijkers zullen zijn, als een rijder uit dat land van zich doet spreken.

Laten we dan voor RTL maar hopen dat Giedo géén F1 gaat rijden.
Vooralsnog zijn zij de enige in Nederlands actieve zender die bereid zijn dat soort bedragen te betalen.
En aangezien ik BBC2, RTL Duitsland, VT4 etc. allemaal niet kan ontvangen ....... ::)

Het is geen verlies dat ge VT4 niet kunt ontvangen....

Kootje

Citaat van: KVDracer op 27 maart 2012 - 17:23:36
Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 15:29:37
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 22:13:10
Ik denk idd dat men tegenwoordig het dubbele betaald. Maar de FOM weegt ook mee, of er een coureur uit eigen land succesvol is.

Dus als GvdG een F1-race wint, betaald RTL of SBS meer...De FOM redeneert immers dat er meer kijkers zullen zijn, als een rijder uit dat land van zich doet spreken.

Laten we dan voor RTL maar hopen dat Giedo géén F1 gaat rijden.
Vooralsnog zijn zij de enige in Nederlands actieve zender die bereid zijn dat soort bedragen te betalen.
En aangezien ik BBC2, RTL Duitsland, VT4 etc. allemaal niet kan ontvangen ....... ::)

Het is geen verlies dat ge VT4 niet kunt ontvangen....

;D ;D ;D

Zoveel had ik al begrepen ja.
Maar als RTL er straks ook mee ophoud doordat het te duur wordt, is het iig beter dan niks.