Waar F1 te kijken in 2012 ??

Gestart door Racerke 007, 13 maart 2012 - 16:54:32

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 15 maart 2012 - 21:59:57
Citaat van: Enzo op 15 maart 2012 - 21:55:59
Een stream op de site van SpeedTV, zonder commentaar en dan de live timing aanzetten. Heerlijk!! 8)
Het is wel geblocked voor NL, dus je moet even via een andere server internetten.(omzeilen)


Vrije trainingen zijn morgen en dat zit ik op de opleiding. Kan gelukkig de kwalificatie zien!

Vrije training begint over 4 uurtjes al!!  8)

Fabian

Citaat van: Enzo op 15 maart 2012 - 22:09:40
Citaat van: Fabian van Tiel op 15 maart 2012 - 21:59:57
Citaat van: Enzo op 15 maart 2012 - 21:55:59
Een stream op de site van SpeedTV, zonder commentaar en dan de live timing aanzetten. Heerlijk!! 8)
Het is wel geblocked voor NL, dus je moet even via een andere server internetten.(omzeilen)


Vrije trainingen zijn morgen en dat zit ik op de opleiding. Kan gelukkig de kwalificatie zien!

Vrije training begint over 4 uurtjes al!!  8)
Oeee. Het is dat ik er morgen vroeg uit moet, maar anders had ik geprobeerd op een of andere manier wat van de training mee te pikken.

SDG

Momenteel de livestream van Sky aan het bekijken. Leve het internet!  8)

Franky R.

Citaat van: SDG op 16 maart 2012 - 07:32:06
Momenteel de livestream van Sky aan het bekijken. Leve het internet!  8)


Ik keek de laatste deel van de VT2 zelfs via mijn smartphone (Xperia)...die techniek van tegenwoordig, het is bijna teveel voor deze "oude man"... :P




;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 13:45:57
Citaat van: SDG op 16 maart 2012 - 07:32:06
Momenteel de livestream van Sky aan het bekijken. Leve het internet!  8)


Ik keek de laatste deel van de VT2 zelfs via mijn smartphone (Xperia)...die techniek van tegenwoordig, het is bijna teveel voor deze "oude man"... :P




;)

Hahaha. En ik denk dat er nog wel meer innovaties komen op dat vlak.

T.Nuvolari

Om 5u45 de vrije trainingen op de Duitse RTL, vanaf 6u45 de kwali's. Twijfel nog waar ik ga kijken RTBF of RTL, VT4 is uitgesloten. Ik ga ook de samenvatting van BBC opnemen en later bekijken om te zien wat dat waard is.

f1 fan

Lekker dan.  De BBC zendt niet alle F1 races meer uit.  Erg jammer want dit zijn toch zeer deskundige mensen .op het gebied van weergave van de  races en op het gebied van commentaar geven.  Natuurlijk was het ook prettig om geen reclame-onderbrekingen te krijgen.
Anderhalf uur Olav Mol is zeker geen optie. de man let gewoon vaak niet op en komt niet echt deskundig en geinteresseerd over.
Misschien is het een optie om hem te vervangen door Allard Kalff .
Opties om alles live te kunnen kijken zijn welkom.

0634

Olav Mol niet geinteresseerd? Je kan veel van hem zeggen maar niet dat hij geen passie toont. Die man is één brok interesse in autosport en naar mijn mening (maar dat is voor ieder anders) een uitstekende verslaggever. Hij zit er wel eens naast, maar zijn passie en vlotte babbel maken dat ruimschoots goed.

Desalnietemin is het inderdaad een groot gemist dat de BBC niet alles meer live uitzendt. Zij blijven de besten.

Welkom trouwens!

Kootje

Citaat van: f1 fan op 17 maart 2012 - 12:49:11
Lekker dan.  De BBC zendt niet alle F1 races meer uit.  Erg jammer want dit zijn toch zeer deskundige mensen .op het gebied van weergave van de  races en op het gebied van commentaar geven.  Natuurlijk was het ook prettig om geen reclame-onderbrekingen te krijgen.
Anderhalf uur Olav Mol is zeker geen optie. de man let gewoon vaak niet op en komt niet echt deskundig en geinteresseerd over.
Misschien is het een optie om hem te vervangen door Allard Kalff .
Opties om alles live te kunnen kijken zijn welkom.

Vervangen door Kalf  :o, ben jij wel lekker. ::)
Voor nu heet ik je welkom op 't forum, maar dat soort uitspraken moet je niet meer doen hoor. ;) :P :D ;D


_Makke_

Ik ga in elk geval vanaf morgen naar een livestream van Sky kijken (als die er is en ik die vind) als er geen race wordt uitgezonden op BBC.

Ik heb VT4 een kans gegeven, maar het is echt om te wenen. Die mannen weten niets, zien niets en verkopen quasi constant onzin.

Jozef

Die livestreams zijn meestal van slechte kwaliteit, ik zou toch echt RTBf aanraden. Laat je niet ontmoedigen door het feit dat het in Frans is, je verstaat meer dan je van tevoren zou denken en naarmate je meer races kijkt, gaat het alleen maar beter en beter. ;)

SDG

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 13:36:53
Olav Mol niet geinteresseerd? Je kan veel van hem zeggen maar niet dat hij geen passie toont. Die man is één brok interesse in autosport en naar mijn mening (maar dat is voor ieder anders) een uitstekende verslaggever. Hij zit er wel eens naast, maar zijn passie en vlotte babbel maken dat ruimschoots goed.

Desalnietemin is het inderdaad een groot gemist dat de BBC niet alles meer live uitzendt. Zij blijven de besten.

Welkom trouwens!

Iemand deze middag gekeken naar de uitzending in uitgesteld relais op BBC2?

Franky R.

Citaat van: SDG op 17 maart 2012 - 18:50:28
Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 13:36:53
Olav Mol niet geinteresseerd? Je kan veel van hem zeggen maar niet dat hij geen passie toont. Die man is één brok interesse in autosport en naar mijn mening (maar dat is voor ieder anders) een uitstekende verslaggever. Hij zit er wel eens naast, maar zijn passie en vlotte babbel maken dat ruimschoots goed.

Desalnietemin is het inderdaad een groot gemist dat de BBC niet alles meer live uitzendt. Zij blijven de besten.

Welkom trouwens!

Iemand deze middag gekeken naar de uitzending in uitgesteld relais op BBC2?


Ik niet...moet nog uitzoeken hoe en wat men doet met de F1 bij de Beeb...Wel jammer, want ze hebben ons vorig jaar enorm verwend... :-\

SDG

#43
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 19:12:37
Ik niet...moet nog uitzoeken hoe en wat men doet met de F1 bij de Beeb...Wel jammer, want ze hebben ons vorig jaar enorm verwend... :-\

Ze zijn natuurlijk wel een groot deel van hun team kwijt: Martin Brundle, David Croft, Ted Kravitz, Anthony Davidson en Nathalie Pinkham zijn allen overgestapt naar Sky (daar hebben ze touwens ook nog Damon Hill als analist).

De BBC heeft wel nog steeds - als de info nog klopt - de beschikking over Jake Humphrey, David Coulthard, Eddie Jordan en Lee McKenzie, terwijl Ben Edwards en Gary Anderson (als technisch analist) het team vervoegen. Radio 5-commentator is nu James Allen, met ondersteuning van Jaime Alguersuari.

De races die de BBC rechtstreeks uitzendt, ga ik dus zeker daar bekijken.

T.Nuvolari

Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 17:27:15
Die livestreams zijn meestal van slechte kwaliteit, ik zou toch echt RTBf aanraden. Laat je niet ontmoedigen door het feit dat het in Frans is, je verstaat meer dan je van tevoren zou denken en naarmate je meer races kijkt, gaat het alleen maar beter en beter. ;)

Ook mijn idee. Op mijn Frans staat redelijk wat cheveux, toch kon ik redelijk volgen.