Bahrein boycotten?

Gestart door Fabian, 09 januari 2012 - 13:02:48

« vorige - volgende »

Bahrein boycotten

Ja
17 (68%)
Nee
8 (32%)

Totaal aantal stemmen: 22

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2012 - 14:33:59
De FIA wil er iig nog niet aan.

http://www.onestopstrategy.com/dailyf1news/nieuw/article/16873-FIA+rejects+latest+Bahrain+axe+rumours.html
T is wel een getouwtrek om die race daar. Ik denk dat er niet meer op zit dan rustig afwachten wat er gaat gebeuren.

Kootje

Idd.

We zien 't vanzelf wel.
Van mij mag de race iig gewoon doorgaan.
Gaat hjij onverhoopt toch niet door, dan moeten ze 'm direct definitief van de kalender verwijderen.
Een team dat weigerd deel te nemen aan 'n race wordt ook uit het WK gegooid, dus waarom zou dit niet ook voor circuits moeten gelden.
Overmacht of niet. ::)

Fabian

Citaat van: Kootje op 28 maart 2012 - 15:03:49
Idd.

We zien 't vanzelf wel.
Van mij mag de race iig gewoon doorgaan.
Gaat hjij onverhoopt toch niet door, dan moeten ze 'm direct definitief van de kalender verwijderen.
Een team dat weigerd deel te nemen aan 'n race wordt ook uit het WK gegooid, dus waarom zou dit niet ook voor circuits moeten gelden.
Overmacht of niet. ::)
Ja, misschien hadden ze die race er vorig jaar meteen af moeten gooien. Als F1 liefhebber wil je zoveel mogelijk races dus wat dat betreft mag die race er komen, mits het natuurlijk(komt ie weer) veilig genoeg is.

Gerard

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276685/druk-om-bahrein-te-annuleren-neemt-toe/

Er is al een dode gevallen, iemand die stond te filmen
???

En maar blijven volhouden dat het veilig is... ja,ja...  :-\

Fabian

Citaat van: Gerard op 03 april 2012 - 11:24:08
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276685/druk-om-bahrein-te-annuleren-neemt-toe/

Er is al een dode gevallen, iemand die stond te filmen
???

En maar blijven volhouden dat het veilig is... ja,ja...  :-\
Ja, maar denk dat Bernie niet meer terug kan krabbelen. Zeggen dat het doorgaat en dan zelf terugkrabbelen zit er voor hem niet in. Teams zullen het moeten doen.

gloudiesaurus

De race word wel beladen zo, eigenlijk zou je er niet willen racen. Is er geen negatief reisadvies nu? Dan zijn de teams nl. Niet meer verzekerd... Dat was vorig jaar het probleem. En de onrust naar de race toe zal zeker niet kleiner worden. Voor een protest is grand-prix wel het ultieme uithangbord...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Gerard op 03 april 2012 - 11:24:08
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276685/druk-om-bahrein-te-annuleren-neemt-toe/

Er is al een dode gevallen, iemand die stond te filmen
???

En maar blijven volhouden dat het veilig is... ja,ja...  :-\


Goh, wat gevaarlijk zeg...een beetje staan filmen...Ik zeg schrappen en nooit meer laten terugkeren. Ik ben dat gezeik wel zat!

maartenf1

Een buitenkansje om Bahrein definitief van de kalender te gooien, hierdoor plaats om Europese circuits te sparen bij toevoeging van races in New Jersey en Rusland.
Wantja kom op Bernie, twee jaar op rij is genoeg aanleiding om nooit meer op deze oersaaie plek terug te komen.

Gerard

Citaat van: Franky R. op 03 april 2012 - 15:21:46
Citaat van: Gerard op 03 april 2012 - 11:24:08
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276685/druk-om-bahrein-te-annuleren-neemt-toe/

Er is al een dode gevallen, iemand die stond te filmen
???

En maar blijven volhouden dat het veilig is... ja,ja...  :-\


Goh, wat gevaarlijk zeg...een beetje staan filmen...Ik zeg schrappen en nooit meer laten terugkeren. Ik ben dat gezeik wel zat!

Ik mag aannemen dat je dat sarcastisch bedoelt Franky..
:)

Ik ben iig met je eens dat hetgezanik daar maar eens klaar moet zijn!

gloudiesaurus

Citaat van: maartenf1 op 03 april 2012 - 21:14:09
Een buitenkansje om Bahrein definitief van de kalender te gooien, hierdoor plaats om Europese circuits te sparen bij toevoeging van races in New Jersey en Rusland.
Wantja kom op Bernie, twee jaar op rij is genoeg aanleiding om nooit meer op deze oersaaie plek terug te komen.

Ik zou iig. ook niet rouwig zijn als Bahrein van de kalender verdwijnt, totaal geen allure en saaie races... Maar ben bang dat Ecclestone wel weer een ander land buiten Europa vind dat aantrekkelijker is voor de Formule 1 (Argentinië?)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Figge

Met een race in Argentinie zou overigens niets mis zijn...
Als Bahrein weer een bloedbad wordt in aanloop naar GP, dan is er dikke kans de teams en rijders (terecht) zeggen dat ze er niet willen racen. Ik vind dat F1 niets met politiek te maken zou moeten hebben, maar ik denk dat t nog nooit eerder is voor gekomen dat races slechts een paar weken van te voren om deze reden worden gecancelled.
Ik zeg Bahrein permanent van de kalender wegens het in discrediet brengen van de sport!!
Wel jammer dat t weer zo'n gat in de kalender slaat...

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 03 april 2012 - 22:20:41
Met een race in Argentinie zou overigens niets mis zijn...
Als Bahrein weer een bloedbad wordt in aanloop naar GP, dan is er dikke kans de teams en rijders (terecht) zeggen dat ze er niet willen racen. Ik vind dat F1 niets met politiek te maken zou moeten hebben, maar ik denk dat t nog nooit eerder is voor gekomen dat races slechts een paar weken van te voren om deze reden worden gecancelled.
Ik zeg Bahrein permanent van de kalender wegens het in discrediet brengen van de sport!!
Wel jammer dat t weer zo'n gat in de kalender slaat...
Inderdaad, Argentinië is zo gek nog niet. Zuid Amerika zie ik ook gewoon deel uit maken van de F1 Wereld. Genoeg kampioenen en F1 waardige coureurs die uit dat continent komen. En de races die daar gereden zijn, waren in mijn herinnering vaak leuk genoeg. 
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 03 april 2012 - 13:14:34
De race word wel beladen zo, eigenlijk zou je er niet willen racen. Is er geen negatief reisadvies nu? Dan zijn de teams nl. Niet meer verzekerd... Dat was vorig jaar het probleem. En de onrust naar de race toe zal zeker niet kleiner worden. Voor een protest is grand-prix wel het ultieme uithangbord...

En zou je er überhaupt naar toe trekken als toeschouwer? Ik vrees dat indien de race alsnog zou doorgaan, deze voor nagenoeg lege tribunes verreden zal worden... Dit alleen al zou voor de Formule 1 een zware beschadiging van het imago betekenen en ik vraag me dan ook af of zelfs Ecclestone uiteindelijk zoiets zou durven te riskeren.

Figge

Ja hoor Bernie durft dat wel te riskeren. Tenzij de televisie kijkers het zullen laten afweten...
Of de media deze GP gaan boycotten...

KVDracer

Citaat van: Mark F1gge op 05 april 2012 - 20:08:10
Ja hoor Bernie durft dat wel te riskeren. Tenzij de televisie kijkers het zullen laten afweten...
Of de media deze GP gaan boycotten...

Als de grote tv stations, zoals Sky, Rai, ... dreigen met de race niet uit te zenden, dan zou hij nog kunnen plooien, hoewel ik dan eerder denk dat ze hun contract kwijt zijn.