Poll: Wie gaat er morgen winnen?

Gestart door Enzo, 21 april 2012 - 22:22:21

« vorige - volgende »

Elke race een andere winnaar, wie pakt hem deze keer?

Vettel
4 (36.4%)
Hamilton
2 (18.2%)
Webber
1 (9.1%)
Button
3 (27.3%)
Rosberg
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Grosjean
0 (0%)
Perez
0 (0%)
Alonso
1 (9.1%)
Di Resta
0 (0%)
Schumacher
0 (0%)
Kovolainen
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 9

Poll gesloten: 23 april 2012 - 22:22:21

0634

Citaat van: Kootje op 22 april 2012 - 08:40:15


Dat waren maar 3 verschillende wagens aangezien DC en Kimi beiden voor McLaren uitkwamen. ;)
O wagens, ik dacht rijders. Excuus, t is nog vroeg he ;D. Dan wel inderdaad.

Okee, maar in 2010 waren er wel echt drie verschillende wagens, net als nu, dus voordat 2012 uniek wordt, moet Vettel of Webber wel echt gaan winnen!

Kootje

Gun 't Hamilton meer. ;)

Na 2 pole positions en 3x brons verdient hij 't imo 't meest op dit moment.

0634

Och verdienen... Dat moet hij vanmiddag dan maar laten zien. Van mij mag t, zolang McLaren maar wint.

Kootje

Uiteraard.
Hij moet 't nu ook weer niet cadeau krijgen natuurlijk.

Folkert

Ik gun het Hamilton op dit moment het meest. Al zou ik Webber ook wel graag op de bovenste tree zien staan. maar het kan alle kanten op, Kimi heeft zelfs nog een kansje, gezien zijn nieuwe set banden.

En ik heb zon'n vermoeden dat Mclaren al banden ging sparen in de trainingen. Zag daar weinig rondjes tov de andere. Vooral in vt1.
Word spannend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Sabai

Ik denk vettel of button. En er zal zoveel rubber op de baankomen te liggen dat deze als kogels om hun oren gaan vliegen als ze op het vuil komen. Wat ongetwijfelt weer voor spectakel gaat zorgen. Denk dat het weer een close finish word en de hele top 10 kans heeft met de juiste strategie.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 22 april 2012 - 08:33:05
Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 02:02:59

Het zou niet verkeerd zijn. Toch heb ik het idee dat Button wat meer naar voren kan rijden tijdens de races. Mocht Hamilton goed starten en Vettel de baas zijn in de eerste bocht, kan het zomaar zo zijn dat hij de race wint. Overigens, zie ik liever een McLaren winnen dan een Red Bull, maar dat terzijde. ;)

Kan, kan, kan.... kan allemaal inderdaad ;).

Zolang McLaren maar wint, is t goed.

Als we maar kunnen genieten van een fantastische race. ;)