Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:26:26
De FW16 is zo'n ongelooflijk mooie wagen hè.

Zie afbeelding. :) En ja.

Jehoentelaar

Hoe meer je post, hoe vaker die avatar voorbij komt. 8) :-X

Gerard

http://www.gppits.net/nieuws/claire_williams_klaar_voor_opvolging/

mooi... vers bloed aan het roer, positief nieuws vanuit kamp Williams..

Edwin90

De Formule 1 wordt langzaam overgenomen door vrouwen!  :-X

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:06:39
De Formule 1 wordt langzaam overgenomen door vrouwen!  :-X
Nu nog een vrouwelijke F1 coureur. En dan geen ontwikkelingsrijdster maar een echte coureur. Simona de Silvestro zou wel mogen!

Edwin90

Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 17:10:33
Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:06:39
De Formule 1 wordt langzaam overgenomen door vrouwen!  :-X
Nu nog een vrouwelijke F1 coureur. En dan geen ontwikkelingsrijdster maar een echte coureur. Simona de Silvestro zou wel mogen!

Die deed het zondag prima inderdaad! Ben benieuwd hoe het zou lopen met een vrouw in de F1. En dan gewoon in een midenmoot auto en geen Caterham ofzo.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:12:06
Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 17:10:33
Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:06:39
De Formule 1 wordt langzaam overgenomen door vrouwen!  :-X
Nu nog een vrouwelijke F1 coureur. En dan geen ontwikkelingsrijdster maar een echte coureur. Simona de Silvestro zou wel mogen!

Die deed het zondag prima inderdaad! Ben benieuwd hoe het zou lopen met een vrouw in de F1. En dan gewoon in een midenmoot auto en geen Caterham ofzo.
Inderdaad. Wil ook wel eens zien wat een vrouw kan in een F1 auto!

Jehoentelaar

Wat vrouwen betreft is het in lagere series niet al te best qua snelheid. Alleen Alice Powell deed vorig jaar heel aardig mee in de GP3-middenmoot.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 17:13:42
Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:12:06
Citaat van: Fabian op 27 maart 2013 - 17:10:33
Citaat van: Edwin90 op 27 maart 2013 - 17:06:39
De Formule 1 wordt langzaam overgenomen door vrouwen!  :-X
Nu nog een vrouwelijke F1 coureur. En dan geen ontwikkelingsrijdster maar een echte coureur. Simona de Silvestro zou wel mogen!

Die deed het zondag prima inderdaad! Ben benieuwd hoe het zou lopen met een vrouw in de F1. En dan gewoon in een midenmoot auto en geen Caterham ofzo.
Inderdaad. Wil ook wel eens zien wat een vrouw kan in een F1 auto!


Je bent nog te jong, maar ik heb Giovanna Amati nog zien rijden. Een dappere meid, want die Brabham was vijf keer niets. Haar teamgenoot Damon Hill, ja die, deed het ietsje beter.


Helaas hielden de sponsors van Amati zich niet aan de afspraken. Brabham was toen al in de problemen gekomen door het gevangenschap van Ted Ball, de toenmalige financier. Zie ook Duistere zijde van de F1.


Amati kwam daarna ook alleen maar in het nieuws als de toenmalige vriendinnetje van Niki Lauda. Later reed ze Porsche Cup en Sportcars GT2-klasse. Tegenwoordig is ze werkzaam als autosportcolumnist en commentator bij de televisie.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 27 maart 2013 - 17:50:55
Je bent nog te jong, maar ik heb Giovanna Amati nog zien rijden. Een dappere meid, want die Brabham was vijf keer niets.
Yep. Die heb ik nooit zien rijden door mijn jeugdige leeftijd!  :P

0634

Niet veel aan gemist hoor, Fab.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 maart 2013 - 21:23:57
Niet veel aan gemist hoor, Fab.
Mooi zo. Dan ga ik geen moeite doen om filmpjes te zoeken op YouTube.

0634

Daar zal inderdaad niet heel veel bijzonder bijzitten.

rafael25

Citaat van: Jehoentelaar op 27 maart 2013 - 17:49:50
Wat vrouwen betreft is het in lagere series niet al te best qua snelheid. Alleen Alice Powell deed vorig jaar heel aardig mee in de GP3-middenmoot.




Matthijs

Hopen dat Beitske ver komt! Maar het is nu nog veel te vroeg om in te schatten of ze de F1 haalt of niet.