Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Franky R. op 11 april 2012 - 17:58:15
Paps is Stoddart van Minardi... ;)

Weet je dat zeker ??
Paul Stoddart is Australiër terwijl Susie Stoddart Schotse is. :-\

Het zou zo maar kunnen hoor, neem Keke en Nico Rosberg, maar het lijkt me zo onwaarschijnlijk.

Figge

Dat is ook onwaarschijnlijk...
Susie en Paul zijn geen familie...

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 11 april 2012 - 19:04:42
Dat is ook onwaarschijnlijk...
Susie en Paul zijn geen familie...


CitaatWeet je dat zeker ??[/size]Paul Stoddart is Australiër terwijl Susie Stoddart Schotse is.



Oh? Ok dan...maar i.i.g. is Toto de man van Susie...dat heb ik i.i.g. goed... :P

Figge

Citaat van: Franky R. op 11 april 2012 - 19:41:31
Citaat van: Mark F1gge op 11 april 2012 - 19:04:42
Dat is ook onwaarschijnlijk...
Susie en Paul zijn geen familie...


CitaatWeet je dat zeker ??[/size]Paul Stoddart is Australiër terwijl Susie Stoddart Schotse is.



Oh? Ok dan...maar i.i.g. is Toto de man van Susie...dat heb ik i.i.g. goed... :P


Ja dat klopt wel :)

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/wollf_van_williams_naar_mercedes/

Jammer! De man van Williams naar Mercedes.
Hij zorgde er juist voor dat het weer goed ging met Williams.

Nu moet Frank Williams het zelf weer gaan doen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2013 - 12:04:44
http://www.gppits.net/nieuws/wollf_van_williams_naar_mercedes/

Jammer! De man van Williams naar Mercedes.
Hij zorgde er juist voor dat het weer goed ging met Williams.

Nu moet Frank Williams het zelf weer gaan doen...
Ik weet het niet...Ik krijg hier een 'too many capitains on a ship' gevoel bij...Maar een bizarre move is het zeker.


BTW, Wolff? Vergeet niet het harde werk van Adam Parr. IMHO heeft ook Parr een aandeel in de successen van 2012 gehad, hoor! :)

gloudiesaurus

Parr vertrok met ruzie en onderlinge strubbelingen bij Williams....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2013 - 12:18:26
Parr vertrok met ruzie en onderlinge strubbelingen bij Williams....
Klopt, maar nadat Ecclestone was gaan stoken. Parr heeft op organisatorisch gebied toch wel het eea voor elkaar gekregen. Dan zou ik niet onvermeld laten.

Figge

Dit is wel het nieuws van de dag zeg...
Spannende tijden voor Williams. Had iid ook de indruk dat Wolff een positieve uitwerking op de club had.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 21 januari 2013 - 12:31:21
Citaat van: gloudiesaurus op 21 januari 2013 - 12:18:26
Parr vertrok met ruzie en onderlinge strubbelingen bij Williams....
Klopt, maar nadat Ecclestone was gaan stoken. Parr heeft op organisatorisch gebied toch wel het eea voor elkaar gekregen. Dan zou ik niet onvermeld laten.

Parr ??  :o
De gemiddelde Williams fan ziet Parr juist als een van de hoofdoorzaken van het afzakken naar de achterhoede. Sinds hij en Sam Michael daar de touwtjes in handen kregen is het team alleen maar verder afgezakt, een weg die eerlijkheidshalve al onder het beleid van Sir Frank ingezet was. Op het helaas ter ziele gegane Williams forum worden zij iig niet gemist. ;D


Citaat van: Figge op 21 januari 2013 - 14:37:08
Dit is wel het nieuws van de dag zeg...
Spannende tijden voor Williams. Had iid ook de indruk dat Wolff een positieve uitwerking op de club had.

Nou .... weet nu niet of ik blij of boos moet zijn. Als Williams fan baal ik als 'n stekker, want imo heeft die man 'n belangrijk aandeel gehad in de wederopstanding van het team. Als Hamilton fan ben ik blij, en hoop ik dat hij ditzelfde met Mercede voor elkaar kan boksen.  :-\

gloudiesaurus

Voor Williams is het een aderlating, Patrick Head weg... Toto Wolff weg...
Onder Sam Michael en Adam Parr was het team los zand, het team verzaakte in onderlinge ruzies...
Toto Wolff had het team eindelijk op de rit.

Voor Williams wordt het snel zaak een potentieel opvolger te vinden.

Hopelijk heeft Williams volgend jaar opnieuw een goede auto en gaan ze veel plezier aan Bottas beleven!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Het is te hopen dat Williams die auto weer snel kan verbeteren, zie ze graag voorin strijden om de podiumplaatsen.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Podium? Nou, dat is momenteel wel heel ver weg. Als ik het zo in mag schatten vechten zo momenteel eerder voor 1 of 2 puntjes. Ferrari, RBR, Lotus, Merc, McLaren, en FI zijn sowieso sneller. Dat zijn al 12 auto's. Dan heb je nog de Saubers die lastig in te schatten zijn en de STR die om en nabij even snel zijn als Williams. Dan heb je echt bar weinig kans op podia.

Fabian

Williams is wat mij betreft toch de tegenvaller gebleken in t eerste weekend. Snelheid ontbrak en ze kwamen niet in de buurt van de punten. Ik had stiekem veel meer verwacht van Williams. Ben benieuwd hoe het ze komend weekend zal vergaan. Hoop voor Pastor dat de wagen komend weekend niet undriveable is...

Kootje

 :'(

Wil 't er niet over hebben. :'(