Williams F1

Gestart door Gerard, 04 mei 2011 - 12:42:21

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 16:02:21
:'(

Wil 't er niet over hebben. :'(
T komt goed Kootje. Hoop ik...

Arthur

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 16:05:44
Citaat van: Kootje op 20 maart 2013 - 16:02:21
:'(

Wil 't er niet over hebben. :'(
T komt goed Kootje. Hoop ik...

Kijk wat Ferrari gepresteerd heeft vorig jaar... Die zaten in hetzelfde schuitje!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Die hebben wel iets meer middelen... ;)

Arthur

Citaat van: Jeroen op 20 maart 2013 - 18:55:22
Die hebben wel iets meer middelen... ;)

Maar geen Pasto
  • ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

0634

Dat is inderdaad ook een voordeel voor ze ;).

Arthur

Volgens mij was de auto in 2011 echt but, in 2012 op de goede weg en in 2013 [nog] niet goed genoeg. Gelukkig begint 2013 net dus kunnen ze nog verbeteren. Het seizoen is niet verloren na het eerste raceweekend.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Fabian op 20 maart 2013 - 11:15:26
Williams is wat mij betreft toch de tegenvaller gebleken in t eerste weekend. Snelheid ontbrak en ze kwamen niet in de buurt van de punten. Ik had stiekem veel meer verwacht van Williams. Ben benieuwd hoe het ze komend weekend zal vergaan. Hoop voor Pastor dat de wagen komend weekend niet undriveable is...
Idem, en dan ook voor Bottas. Ben nog steeds benieuwd naar diens potentieel...

Fabian

Ik ben ook benieuwd naar t potentieel van Bottas. Vorig jaar maakte die in de VT een goede indruk op mij, maar nu moet ie t laten gedurende een heel raceweekend. Ik ben benieuwd!

Matthijs

Ik was vorig jaar behoorlijk onder de indruk van Maldonado (lees: zijn snelheid), maar vooralsnog is het dit jaar niet best. Vooral 'lachwekkend' is het dat hij eerst roept dat de nieuwe Williams de beste auto is die hij ooit heeft gereden, om doodleuk een week later te verkondigen dat de auto 'undrivable' is en dat ze qua ontwikkeling en snelheid twee jaar terug zijn geworpen. De waarheid zal vast ergens in het midden liggen, dus Pastor moet gewoon eerst even ademhalen voordat hij iets roept. Zullen zijn engineers ook blij mee zijn...
Ik hoop van harte dat de coureurs en de auto wat meer snelheid vinden, want ik draag Williams altijd een warm hart toe.

Fabian

We gaan dit weekend zien of Williams al wat heeft kunnen verbeteren.

0634

Citaat van: Matthijs op 21 maart 2013 - 08:25:11
Ik was vorig jaar behoorlijk onder de indruk van Maldonado (lees: zijn snelheid), maar vooralsnog is het dit jaar niet best. Vooral 'lachwekkend' is het dat hij eerst roept dat de nieuwe Williams de beste auto is die hij ooit heeft gereden, om doodleuk een week later te verkondigen dat de auto 'undrivable' is en dat ze qua ontwikkeling en snelheid twee jaar terug zijn geworpen. De waarheid zal vast ergens in het midden liggen, dus Pastor moet gewoon eerst even ademhalen voordat hij iets roept. Zullen zijn engineers ook blij mee zijn...
Ik hoop van harte dat de coureurs en de auto wat meer snelheid vinden, want ik draag Williams altijd een warm hart toe.

Zoals ik al eens eerder zei: heel snugger komt onze Pastor dan ook niet over...

rafael25


Jehoentelaar

De FW16 is zo'n ongelooflijk mooie wagen hè.

rafael25

Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:26:26
De FW16 is zo'n ongelooflijk mooie wagen hè.
Maar hij vermoordde Senna :'(

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 25 maart 2013 - 19:15:56
Citaat van: Jehoentelaar op 25 maart 2013 - 18:26:26
De FW16 is zo'n ongelooflijk mooie wagen hè.
Maar hij vermoordde Senna :'(
Nee, de FIA in de vorm van een te rücksichtslos Max Mosley doodde Senna. Hoe heeft men het in zijn kop gehaald, om de auto's van 1993 zonder elektronica te laten rijden? De FW16 was volledig gebaseerd op die elektro-spul... :-X


IMHO