""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: FolkertE op 18 maart 2015 - 14:49:42
Citaat van: Jozef op 17 maart 2015 - 21:39:00
De circuitdirecteur zegt dat die dingen maar 3 centimeter hoog zijn en dus geen veiligheidsproblemen zullen veroorzaken. Helemaal wat anders dan dit (drempel van ca. 15 centimeter):


Wow.  :o :o :o . Dat is toch wel ff wat anders ja. Doet me denken aan die lancering van Webber in 2010.


Maar het is dan ook niet de bedoeling dat iemand over zo'n drempel schuift... 8)

rafael25


Wings

Rosberg kijkt ook echt denigrerend alsof het een plastic prul is. Hij zegt nog niet niet: "Hé du Hammi, was müst du mit dass scheiß ding". ;D

SDG

Jenson Button en vrouwtje Jessica overvallen en beroofd op vakantie in Saint-Tropez.

http://www.standaard.be/cnt/dmf20150807_01808282

CitaatJenson Button, teamgenoot van Fernando Alonso bij het McLaren F1 team, was samen met zijn vrouw Jessica Michibata op vakantie in Saint-Tropez. Daarvoor waren ze samen met enkele vrienden afgereisd naar een villa maar die vakantie verliep niet zoals verwacht. Dieven beroofden het koppel immers van heel wat waardevolle bezittingen. Ook de meegereisde vrienden waren slachtoffer van de inbraak.

De dieven hadden naar verluidt vrij spel aangezien de politie sterke aanwijzingen heeft dat er slaapgas in de woning werd gespoten, waarschijnlijk via de airconditioning. Vervolgens werd er voor zo'n 425.000 euro aan bezittingen gestolen. Er werden vooral juwelen gestolen, waaronder de verlovingsring van Jessica Michibata ter waarde van zo'n 350.000 euro.

Een woordvoerder van het koppel liet tegenover 'The Sun' weten dat twee mannen het domein binnengedrongen. De politie liet weten dat het de laatste jaren in de regio een gangbare praktijk is dat dieven slaapgas gebruiken om hun slachtoffers te beroven. Voorafgaand aan de roof worden de mogelijk slachtoffers vaak dagenlang geobserveerd. Op die manier wordt er naar kwetsbaarheden gezocht. De politie hoopt dat camerabeelden een spoor naar de daders opleveren.

Jenson Button, die in 2009 wereldkampioen Formule 1 werd, en zijn vrouw Jessica Michibata waren zo aangedaan door de roof dat ze enkele uren na hun verklaringen aan de politie Saint-Tropez verlieten en huiswaarts keerden.

0634

Los van hoe erg het is om mee te maken: ben je eigenlijk wel goed in je zolderkamer als je met een ring van 350k gaat ronddartelen zonder beveiliging om je heen? Ze staan heel vaak in de bladen. Iedereen weet het...

Mickey

350k is volgens mij wisselgeld voor JB.  ;)

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 07 augustus 2015 - 17:45:30
Los van hoe erg het is om mee te maken: ben je eigenlijk wel goed in je zolderkamer als je met een ring van 350k gaat ronddartelen zonder beveiliging om je heen? Ze staan heel vaak in de bladen. Iedereen weet het...
ik. Dagelijks. Ik laat ook altijd mijn onderbroek van 40.000 euro op de strandstoelen liggen als ik ga eten.

0634

Citaat van: Mickey op 07 augustus 2015 - 18:06:38
350k is volgens mij wisselgeld voor JB.  ;)

Dat zeg je nu wel maar dat dacht men ook altijd van Michael Jackson.

Perton

Citaat van: Jeroen op 07 augustus 2015 - 17:45:30
Los van hoe erg het is om mee te maken: ben je eigenlijk wel goed in je zolderkamer als je met een ring van 350k gaat ronddartelen zonder beveiliging om je heen? Ze staan heel vaak in de bladen. Iedereen weet het...
mjah die ring lag gewoon in een huis. Als je al je dure bezittingen in een kluis moet bewaren,  blijf je bezig. En om nou bewakers in te huren tijdens je vakantie is ook zo wat. Is altijd een afweging die je maakt. Wat ik alleen niet snap is waarom ze haar verlovingsring mee had op vakantie, aangezien ze volgens mij al getrouwd zijn

Wings

Dus had ze haar trouwring om en verlovingsring bij als back-up.

Wings

Citaat van: Mickey op 07 augustus 2015 - 18:06:38
350k is volgens mij wisselgeld voor JB.  ;)

Hij zal wel platzak zijn en de verzekeringsmaatschappij tillen. 

0634

Hm... ik sluit het niet uit  ;)

Arthur

Citaat van: Wings op 08 augustus 2015 - 09:30:47
Citaat van: Mickey op 07 augustus 2015 - 18:06:38
350k is volgens mij wisselgeld voor JB.  ;)

Hij zal wel platzak zijn en de verzekeringsmaatschappij tillen.

En de uitkering als steekpenningen om alsnog een Mercedesmotor los te peuteren...  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

rafael25


rafael25