""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

rafael25

Hij is niet meer groot meer!

Jehoentelaar

Hij is meer wat niet meer, meer?

Jehoentelaar

Op Twitter kwam een foto voorbij van de Belgische afdeling van ESA en diens nieuwe lanceerbasis. Echtheid niet helemaal zeker.


Edwin90

Ik zag het inderdaad voorbij komen. Het moet haast wel iets tijdelijks (of nep inderdaad) zijn. Die drempels wil je niet raken met een F1 wagen.

Perton

Gezien alle blessures die we tot nu toe gehad hebben, wordt dat nog leuk ja.

sjakie

Citaat van: Pancake Shield op 15 maart 2015 - 07:38:16
De punten die Marcus Ericsson in Australie haalde waren de eerste voor een Zweedse rijder sinds de derde plaats van Stefan Johansson in de GP van Portugal 1989.

dat was wel een bijzondere: in een Onyx, met tot het canvas versleten banden. overigens ook de eerste en volgens mij enige grand Prix waarin een Minardi aan de leiding reed.

Jozef

De circuitdirecteur zegt dat die dingen maar 3 centimeter hoog zijn en dus geen veiligheidsproblemen zullen veroorzaken. Helemaal wat anders dan dit (drempel van ca. 15 centimeter):


FolkertE

Citaat van: Jehoentelaar op 15 maart 2015 - 12:07:59
Hij is meer wat niet meer, meer?
Hij is niet meer de grote meneer van weleer ;)

FolkertE

Citaat van: Jozef op 17 maart 2015 - 21:39:00
De circuitdirecteur zegt dat die dingen maar 3 centimeter hoog zijn en dus geen veiligheidsproblemen zullen veroorzaken. Helemaal wat anders dan dit (drempel van ca. 15 centimeter):


Wow.  :o :o :o. Dat is toch wel ff wat anders ja. Doet me denken aan die lancering van Webber in 2010. 



0634

Strontziek altijd van die 1 april grappen. Zo gruwelijk vervelend.

Jozef

Om je dag weer op te fleuren, de azijn is in de bonus bij de Albert Heijn.

0634

Ren er meteen ff heen. Maar o wee, als dat ook een 1 april grap was   >:(

Jozef