""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

FolkertE

Dat las ik dus ook. Grappig ja.

Perton

Voor de duidelijkheid: Het gaat dus om villeneuve en Schumacher?

FolkertE


0634

Jacques en Michael. Niet Gilles en Ralf.

Perton

Oké dat was mijn tweede vraag inderdaad.

0634

Dat vermoedde ik dus al. Al stond ook Gilles en Ralf nooit samen op een podium.

Kootje

#1881
Gilles en Michael ook niet.  :P
Ralf en Jacques daarentegen ... die wel 2x, namelijk Argentinië 1997 en Duitsland 2001.  ;)


Overigens ging dat van Michael en Jacques puur over '97 hè, want 'Europa, Spanje, België & Portugal 96, Hongarije '98 en Spanje 2001 stonden ze wèl samen op het podium.


Jozef


deformule


Perton

Nieuw zou ik die site nou niet per se willen noemen ;) Maar het is wel een fijne site idd.

rafael25

Ted Kravitz thinks Lewis Hamilton will again be the man to beat in 2015.



FolkertE

Morgen zijn er 2 rijders die tegen 2 generaties Verstappen hebben geraced.  (Als Alonso in Maleisië weer rijd worden dat er 3).
In 2001 reden Alonso, Button and Raikkonen tegen Jos Verstappen in de Arrows. Nu maar hopen dat Max zich revangeerd in naam der Verstappens.

Pancake Shield

Ik weet niet of hij ooit al genoemd is, maar het is nog nooit voorgekomen dat de hele groep coureurs die aan de eerste Grand Prix van een jaar deelnemen, ook alle races in het jaar rijden. Er is altijd wel een coureur, die een race mist. Recentlijk waren ze heel dichtbij in 2012, maar toen werd Grosjean voor een race geschorst. Of in 2000 toen Eddie Irvine wegens ziekte de Grand Prix van Oostenrijk moest laten schieten.

Ook dit jaar lijkt dat al een illusie door de Alonso/Magnussen-situatie. (Manor even niet meegerekend)
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Franky R.

Citaat van: Pancake Shield op 14 maart 2015 - 15:56:31
Ik weet niet of hij ooit al genoemd is, maar het is nog nooit voorgekomen dat de hele groep coureurs die aan de eerste Grand Prix van een jaar deelnemen, ook alle races in het jaar rijden. Er is altijd wel een coureur, die een race mist. Recentlijk waren ze heel dichtbij in 2012, maar toen werd Grosjean voor een race geschorst. Of in 2000 toen Eddie Irvine wegens ziekte de Grand Prix van Oostenrijk moest laten schieten.

Ook dit jaar lijkt dat al een illusie door de Alonso/Magnussen-situatie. (Manor even niet meegerekend)


Klopt,


maar in de 1990 was het erger...als je als coureur je teambaas verkeerd aankeek kon je al vertrekken...Ik vind de grid de laatste jaren behoorlijk stabiel.

Pancake Shield

De punten die Marcus Ericsson in Australie haalde waren de eerste voor een Zweedse rijder sinds de derde plaats van Stefan Johansson in de GP van Portugal 1989.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock