""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: SDG op 01 september 2014 - 04:17:11
Een minder leuk weetje: oud-coureur Jonathan Williams is overleden:

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11719.msg373879.html#msg373879


RIP, ik las zijn bijdrage in het magazine van RTLGP graag...wat een zorgloze tijd heeft die man gehad. Rondreizen met een busje en slapen bij je racer of op het strand.


En jezelf in leven houden met startgeld.

Perton

Echt bizar veel lui eigenlijk die afgelopen week het loodje hebben gelegd.

Die rallykampioen, die race-organisator, deze dude, en volgens mij was er ook nog een vierde.

Nuja vier is dan niet bizar veel, maar allemaal redelijk bekende namen in de autosport in één week is wel opvallend.

rafael25

Tragisch ongeval J Rindt docu. Ongeval gebeurde vlak voor de Parabolica.
Neem gerust de moeite deze docu te zien.(Met koffie erbij!)

0634

CitaatDavid Brabham ‏@brabsracer  · 11 min. 
Not long now, what is it? #ProjectBrabham @BrabhamOfficial


Ik heb al eens eerder iets geschreven (toen ik nog redactielid was) over de terugkeer van de Brabham naam in de sport. Zou het dan?

Jozef

"Open source racing", "online training", "digital", die zijn toch niet bezig met een team oprichten als ik het zo zie. Eerder met een of andere internetdienst die met autosport te maken heeft... verder geen idee wat.

SDG

Citaat van: Jeroen op 24 september 2014 - 22:45:14
CitaatDavid Brabham ‏@brabsracer  · 11 min. 
Not long now, what is it? #ProjectBrabham @BrabhamOfficial


Ik heb al eens eerder iets geschreven (toen ik nog redactielid was) over de terugkeer van de Brabham naam in de sport. Zou het dan?

http://www.fiawec.com/en/news/brabham-name-aiming-to-return-to-fia-wec-in-lmp2_2362.html

Fietser

Citaat van: SDG op 01 september 2014 - 04:17:11
Een minder leuk weetje: oud-coureur Jonathan Williams is overleden:

http://www.gppits.net/forum/index.php/topic,11719.msg373879.html#msg373879

Schrik ik van, een generatiegenoot. Ik heb de man nog eens zien winnen op Zandvoort, in een formule drietje (of heette dat nog een formule junior?). Nostalgie, dat zeker.


Franky R.


Kootje

8)

Beter als Lotus iig, dat alleen maar met andermans veren loopt te pronken.

Maikel0230

Citaat van: Kootje op 25 september 2014 - 16:32:17
8)

Beter als Lotus iig, dat alleen maar met andermans veren loopt te pronken.

Die stelling zou kloppen als de Familie Chapman en het merk Lotus niet hun toestemming gaven aan Genii maar dat gebeurt dus wel, neem daar nog eens bij dat als je Lotus via de sociale media volgt je weet dat ze meer lopen te pronken met hun Toleman/Benneton/Renault verleden dan het gebruik van de iconische naam.

Maar het klopt wel, dit team lijkt helemaal niet op het Lotus van Chapman. ;)

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Maar in wat lijkt McLaren nog op het team van Bruce? Dat kan toch ook helemaal niet meer.

Figge

Crowd funding met een raceteam in 2014. Hmmm interessant opgezet. Ben benieuwd wat het gaat worden. Nog een paar fatsoenlijke sponsoren erbij en het kan nog wel eens suc6vol worden. Maar goed, na LMP@ moet er natuurlijk een veelvoud aan budget bij om LMP1 te rijden, laat staan F1. Ik ga het iig wel volgen.

Kootje

Citaat van: Maikel0230 op 25 september 2014 - 20:15:29
Citaat van: Kootje op 25 september 2014 - 16:32:17
8)

Beter als Lotus iig, dat alleen maar met andermans veren loopt te pronken.

Die stelling zou kloppen als de Familie Chapman en het merk Lotus niet hun toestemming gaven aan Genii maar dat gebeurt dus wel,
Citaat

Ja ... toestemming om met hun veren te pronken, maar verder heeft dit Lotus niets van doen met hun illustere voorganger.


Citaatneem daar nog eens bij dat als je Lotus via de sociale media volgt je weet dat ze meer lopen te pronken met hun Toleman/Benneton/Renault verleden dan het gebruik van de iconische naam.

Dat zijn nog steeds andermans veren. :P


CitaatMaar het klopt wel, dit team lijkt helemaal niet op het Lotus van Chapman. ;)

Nee precies ... het lijkt er niet op, heeft er niets mee van doen, maar maakt wel goede sier met de naam en kleurstelling.

0634

Sja, ik zie het euvel niet zo. Is toch prima. Ze eren een grootse naam uit de historie. Ik vind dat wel mooi. Maar okee, je kan het ook anders zien (soort van misbruik maken van een mooie naam) maar zo zie ik het zelf iig niet.