""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

Oo, dat zou zeker kunnen inderdaad.

Jehoentelaar

Citaat van: Jozef op 31 mei 2014 - 03:11:58
Oké. Ik ga er niet minder om slapen.

(Ik denk overigens niet dat het waar is, dat de bevolking daar moeite heeft om de eindjes aan elkaar te knopen.)
De inkomensverschillen zijn er enorm, net als in de rest van Rusland. Niet dat ik daar wat de race wat over zal zeggen, want ik vind Brazilië ook geweldig elk jaar, maar helemaal correct is het niet.

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2014 - 08:22:12
Zo erg zijn die foto's toch niet? Kan toch zat delen van Amsterdam op een uitgestorven moment fotograferen die precies zo ogen.
Maar zijn die gebieden van Amsterdam al maanden uitgestorven en blijven ze dat naar verwachtingen de komende jaren ook? Hop, daar ga je. Dat iets er op wat foto's niet erg uit lijkt te zien wil niet zeggen dat er geen problemen zijn.

Citaat van: Kootje op 31 mei 2014 - 06:50:35
Dat was van tevoren al bekend natuurlijk.
Is niet relevant voor het bestaan van het probleem.

Citaat van: Perton op 31 mei 2014 - 02:34:08
Klopt, maar dat verandert niets aan de vraag: hoe heeft dit 'verval' invloed op die F1-race? Zolang de teams terecht kunnen in de hotels, maakt die kapotte stoep geen reet uit.
Weinig tot niets, maar mijn punt heeft niet specifiek betrekking op de Grand Prix. Net als de fotoserie waar de hele discussie mee begon.

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 31 mei 2014 - 11:38:28
Maar zijn die gebieden van Amsterdam al maanden uitgestorven en blijven ze dat naar verwachtingen de komende jaren ook? Hop, daar ga je. Dat iets er op wat foto's niet erg uit lijkt te zien wil niet zeggen dat er geen problemen zijn.

Weet ik veel, het zijn foto's. Wat voor conclusies kan je eraan trekken? Dat is alles dat ik zeg met dat voorbeeld van Amsterdam. Ik zie toch overal gebouwen, er zullen gerust mensen wonen in die stad lijkt me. Het schijnen er 350.000 te zijn, een bescheiden stadje dus, maar niet uitgestorven, zoals de term 'spookstad' wel impliceert.

Dat het grauw en somber is, zoals veel plekken in het Oostblok, dat zie ik ook wel, maar ik weet niet zo heel goed wat ik met foto's moet in relatie tot een GP. Dat Moskou een veel modernere stad is met een veel bruisende stadsleven, tja, dat weten we allemaal toch wel? Het is ook tig keer zo groot.

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2014 - 12:03:37
Citaat van: Jehoentelaar op 31 mei 2014 - 11:38:28
Maar zijn die gebieden van Amsterdam al maanden uitgestorven en blijven ze dat naar verwachtingen de komende jaren ook? Hop, daar ga je. Dat iets er op wat foto's niet erg uit lijkt te zien wil niet zeggen dat er geen problemen zijn.

Weet ik veel, het zijn foto's. Wat voor conclusies kan je eraan trekken? Dat is alles dat ik zeg met dat voorbeeld van Amsterdam. Ik zie toch overal gebouwen, er zullen gerust mensen wonen in die stad lijkt me. Het schijnen er 350.000 te zijn, een bescheiden stadje dus, maar niet uitgestorven, zoals de term 'spookstad' wel impliceert.

Dat het grauw en somber is, zoals veel plekken in het Oostblok, dat zie ik ook wel, maar ik weet niet zo heel goed wat ik met foto's moet in relatie tot een GP. Dat Moskou een veel modernere stad is met een veel bruisende stadsleven, tja, dat weten we allemaal toch wel? Het is ook tig keer zo groot.
het gaat ook niet alleen om de foto's maar het verhaal erbij/erachter.  En voor dit jaar zal het geen verschil maken en zullen vast zorgen dat het allemaal perfect geregeld is, maar verder komt er van het hele Sochi project bar weinig terecht en dat lijkt me toch wel een teken aan de wand voor de toekomst. Doet me een beetje denken aan het gebeuren in Zuid Korea waar ook grootse plannen waren, maar wat na 3 jaar alweer van de kalender is verdwenen. Maar volgens mij zijn we allemaal een beetje langs elkaar heen aan het praten zo, ik snap de discussie iig niet zo goed. De locatie an sich is niks mis mee, maar moeten ze tot 2020 al die gebouwen en stadions gaan onderhouden puur om de Grand Prix in stand te houden?? want dat was de bedoeling, een race door het prachtige Olympische park.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 31 mei 2014 - 11:38:28
Citaat van: Kootje op 31 mei 2014 - 06:50:35
Dat was van tevoren al bekend natuurlijk.
Is niet relevant voor het bestaan van het probleem.

Welk probleem?
Als men van tevoren al wist dat die leegstand er na de OS ging komen, dan word dat blijkbaar niet als probleem gezien. En om eerlijk te zijn zie ik het probleem ook (nog) niet zo. Op wat kleine puntjes na ziet het er nog steeds keurig uit daar. Doods, maar niet vervallen. Met wat minimaal oplapwerk kunnen de hotels zo weer in gebruik genomen worden en rijden de F1 straten straks door 'n drukbevolkt Olympisch Park. Dit keer niet bewoond door Olympiërs, maar door F1 medewerkers en fans.

Jozef

Citaat van: Jeroen op 31 mei 2014 - 12:03:37
Citaat van: Jehoentelaar op 31 mei 2014 - 11:38:28
Maar zijn die gebieden van Amsterdam al maanden uitgestorven en blijven ze dat naar verwachtingen de komende jaren ook? Hop, daar ga je. Dat iets er op wat foto's niet erg uit lijkt te zien wil niet zeggen dat er geen problemen zijn.

Weet ik veel, het zijn foto's. Wat voor conclusies kan je eraan trekken? Dat is alles dat ik zeg met dat voorbeeld van Amsterdam. Ik zie toch overal gebouwen, er zullen gerust mensen wonen in die stad lijkt me. Het schijnen er 350.000 te zijn, een bescheiden stadje dus, maar niet uitgestorven, zoals de term 'spookstad' wel impliceert.

Dat het grauw en somber is, zoals veel plekken in het Oostblok, dat zie ik ook wel, maar ik weet niet zo heel goed wat ik met foto's moet in relatie tot een GP. Dat Moskou een veel modernere stad is met een veel bruisende stadsleven, tja, dat weten we allemaal toch wel? Het is ook tig keer zo groot.

Hehe, ben je er wel eens geweest? Het is er echt verschrikkelijk. :P Maar leven is er zeker, ja, inderdaad omdat het een echte metropool is.

0634

Het eerste: nee, maar ik weet vrij zeker dat ook niemand van ons in Sochi geweest is maar we praten er nu wel over. En het tweede: dat is wat ik bedoel ;).

janke

Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 01 juni 2014 - 21:12:51
Who fuck Senna!!!



Om eerlijk te zijn is dat altijd het geval, dat een coureur bij het beste team wil rijden.
Begrijp Senna's punt niet helemaal, anders moet je in een spec-serie gaan racen.

FolkertE

Klein niet veel zeggend weetje: de 2 coureurs die vooral veel nieuwsbekendheid maakte in Canada 2008, zijn nu team genoten. Rosberg en Hamilton verremde(of remde niet) zich allebei aan het einde van de pitstraat met een rood licht.

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 02 juni 2014 - 00:05:07
Klein niet veel zeggend weetje: de 2 coureurs die vooral veel nieuwsbekendheid maakte in Canada 2008, zijn nu team genoten. Rosberg en Hamilton verremde(of remde niet) zich allebei aan het einde van de pitstraat met een rood licht.
die 2 actie's kun je wat mij betreft niet over één kam scheren. Rosberg kon er niet veel aan doen en tikt Lewis lichtjes aan, Hamilton maakt gewoon een blunder en knalt vol op Raikkonen.

FolkertE

Citaat van: Tuesday op 02 juni 2014 - 06:14:21
Citaat van: F1fan2987 op 02 juni 2014 - 00:05:07
Klein niet veel zeggend weetje: de 2 coureurs die vooral veel nieuwsbekendheid maakte in Canada 2008, zijn nu team genoten. Rosberg en Hamilton verremde(of remde niet) zich allebei aan het einde van de pitstraat met een rood licht.
die 2 actie's kun je wat mij betreft niet over één kam scheren. Rosberg kon er niet veel aan doen en tikt Lewis lichtjes aan, Hamilton maakt gewoon een blunder en knalt vol op Raikkonen.
Hoezo niet? Allebei knalde ze tegen een andere rijder aan. Rosberg maakt ook een blunder, alleen iets minder hard. Maar dat was mijn punt eigenlijk niet.

Tuesday

Citaat van: F1fan2987 op 02 juni 2014 - 08:11:32
Citaat van: Tuesday op 02 juni 2014 - 06:14:21
Citaat van: F1fan2987 op 02 juni 2014 - 00:05:07
Klein niet veel zeggend weetje: de 2 coureurs die vooral veel nieuwsbekendheid maakte in Canada 2008, zijn nu team genoten. Rosberg en Hamilton verremde(of remde niet) zich allebei aan het einde van de pitstraat met een rood licht.
die 2 actie's kun je wat mij betreft niet over één kam scheren. Rosberg kon er niet veel aan doen en tikt Lewis lichtjes aan, Hamilton maakt gewoon een blunder en knalt vol op Raikkonen.
Hoezo niet? Allebei knalde ze tegen een andere rijder aan. Rosberg maakt ook een blunder, alleen iets minder hard. Maar dat was mijn punt eigenlijk niet.
Rosberg kon 'gewoon' verder, Hamilton rijdt zichzelf en Raikkonen uit de wedstrijd. Rosberg heeft Hamilton voor zich en kan de 2 stilstaande coureurs niet/moeilijk zien, Hamilton heeft vrij zicht. Rosberg zat korter op Hamilton dan Hamilton op Raikkonen/Kubica, dus Rosberg doet dit in principe ok, al wil ik niet zeggen dat ie geheel vrijuit gaat want uiteindelijk had hij het stoplicht wel kunnen zien lijkt mij. Maar goed, ik vind dr wel een wereld van verschil tussen zitten. Ok, t was niet je punt, maar ik denk dat de nieuwsbekendheid toch vooral Hamilton betrof.

Perton

Hamilton zijn actie was idioot, rosberg een beetje dom. Zo. Samengevat vooe jullie :p

Tuesday

Citaat van: Perton op 02 juni 2014 - 10:03:36
Hamilton zijn actie was idioot, rosberg een beetje dom. Zo. Samengevat vooe jullie :p
zoiets ja, prima samenvatting. t is inmiddels 6 jaar geleden, maar t blijft elk jaar bij de Canadese GP weer naar boven komen net als de crash van Kubica een jaar daarvoor.