""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: lieven op 01 maart 2014 - 17:44:17
Hhm' en zit het ergens in een Telenet pakket ofzo?
ja rtbf en rtl. Rtl zenden zeker uit, maar rtbf heeft nog niet bevestigd of zij gaan uitzenden

Kootje

Die gratis Sport1 gaat trouwens niet helemaal op, tenminste ... niet bij Ziggo. Het kanaal Sport Select HD (401) heb ik nu idd gratis in huis, maar de overige kanalen, Sport Voetbal HD, Sport Golf, Sport Tennis, Sport Extra1 en Sport Extra2 (402 t/m 406) kan ik nog steeds niet ontvangen.

NielsD

Citaat van: Kootje op 01 maart 2014 - 19:18:45
Die gratis Sport1 gaat trouwens niet helemaal op, tenminste ... niet bij Ziggo. Het kanaal Sport Select HD (401) heb ik nu idd gratis in huis, maar de overige kanalen, Sport Voetbal HD, Sport Golf, Sport Tennis, Sport Extra1 en Sport Extra2 (402 t/m 406) kan ik nog steeds niet ontvangen.

Het ging ook alleen maar om Sport1 Select HD, daar komen alle vrije trainingen, de kwalificatie en de race op. Ik vraag me ook af wie er echt dat onboard- of pitkanaal checkt.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 19:24:42
Het ging ook alleen maar om Sport1 Select HD, daar komen alle vrije trainingen, de kwalificatie en de race op. Ik vraag me ook af wie er echt dat onboard- of pitkanaal checkt.

F1 wel ja, maar MotoGP werd regelmatig op een vd andere kanalen uitgezonden en dat zou straks niet anders kunnen zijn. Even afwachten dus of ik niet alsnog 'n abbootje Sport1 in huis haal voor 24 Maart. (start MotoGP seizoen) De eerste F1 race kijken we iig lekker gratis. :)

0634

RTL Deutschland is er voor jullie toch nog? Of hebben die ook geen rechten meer?

Maikel0230

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 20:13:27
RTL Deutschland is er voor jullie toch nog? Of hebben die ook geen rechten meer?

Inderdaad maar alleen als je digitale TV hebt en ik weet niet eens of je bij Belgacom RTL kan krijgen, Telenet wel in ieder geval.

En de kennis van het Duits nu niet echt schitterend te noemen bij de gemiddelde Vlaming.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 01 maart 2014 - 19:48:22
Citaat van: NielsD op 01 maart 2014 - 19:24:42
Het ging ook alleen maar om Sport1 Select HD, daar komen alle vrije trainingen, de kwalificatie en de race op. Ik vraag me ook af wie er echt dat onboard- of pitkanaal checkt.

F1 wel ja, maar MotoGP werd regelmatig op een vd andere kanalen uitgezonden en dat zou straks niet anders kunnen zijn. Even afwachten dus of ik niet alsnog 'n abbootje Sport1 in huis haal voor 24 Maart. (start MotoGP seizoen) De eerste F1 race kijken we iig lekker gratis. :)
Beide races in maart zijn op tijdstippen dat het niet samenvalt met het voetbal van Sport1, dus het is best mogelijk dat de races ook op het hoofdkanaal te zien zijn.

0634

F1 is volgens Sport1 zelf toch echt gratis in maart. Dit staat op hun eigen site te lezen:

CitaatIn maart zijn alle wedstrijden die Sport1 op Sport1 Select uitzendt voor iedere Nederlander gratis te zien. Digitale televisie-kijkers via o.a. Ziggo, UPC of CanalDigitaal vanaf 1 maart en op maandag 3 maart krijgen abonnees van KPN i-TV dezelfde mogelijkheid.

Dit houdt in dat onder veel meer de live wedstrijden van Barcelona en Real Madrid uit de Primera División en de topduels van Bayern München en Schalke 04 uit Bundesliga weer voor een breed publiek te zien zijn. Sport1 zal ook uitgebreid verslag doen van de krakers in achtste finales van de UEFA Champions League.

Ook voor de start van het nieuwe Formule 1-seizoen zit je op de eerste rij. Zowel de seizoensstart vanuit Australië (14-16 mrt) als de grand prix van Maleisië (28-30 mrt) zijn met commentaar van Olav Mol live op Sport1 Select te zien.

Op 11, 12, 18 en 19 maart kan de voetballiefhebber genieten van de strijd om een plek in de kwartfinale in de Champions League. Atlético Madrid - AC Milan, Bayern München - Arsenal, Barcelona - Manchester City, Paris Saint-Germain - Bayer Leverkusen zijn duels om te smullen.

Dus dat moet goed zitten.

De link: http://www.sport1.nl/nieuws/67738-f1-clasico-veel-meer-gratis-op-sport1.html

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 01 maart 2014 - 20:24:12
Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 20:13:27
RTL Deutschland is er voor jullie toch nog? Of hebben die ook geen rechten meer?

Inderdaad maar alleen als je digitale TV hebt en ik weet niet eens of je bij Belgacom RTL kan krijgen, Telenet wel in ieder geval.

En de kennis van het Duits nu niet echt schitterend te noemen bij de gemiddelde Vlaming.

Bij de gemiddelde Vlaming niet, nee.  8)

robbert

ja we zullen moeten kijken naar rtl, en hopen dat zij dan nog lang blijven uitzenden, want dan is het helemaal gedaan voor de belgen om de f1 te volgen

SDG

Citaat van: robbert op 01 maart 2014 - 23:33:12
ja we zullen moeten kijken naar rtl, en hopen dat zij dan nog lang blijven uitzenden, want dan is het helemaal gedaan voor de belgen om de f1 te volgen

Kom kom, niet zo dramatisch doen. Zeggen ze niet dat Belgen meesters zijn in het sjoemelen?  ;)

robbert

Citaat van: SDG op 01 maart 2014 - 23:48:07
Citaat van: robbert op 01 maart 2014 - 23:33:12
ja we zullen moeten kijken naar rtl, en hopen dat zij dan nog lang blijven uitzenden, want dan is het helemaal gedaan voor de belgen om de f1 te volgen

Kom kom, niet zo dramatisch doen. Zeggen ze niet dat Belgen meesters zijn in het sjoemelen?  ;)
hoe bedoel je?

lieven

Aak als we vinden wel iets op internet ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2014 - 22:48:16
F1 is volgens Sport1 zelf toch echt gratis in maart. Dit staat op hun eigen site te lezen:
Dus dat moet goed zitten.

De link: http://www.sport1.nl/nieuws/67738-f1-clasico-veel-meer-gratis-op-sport1.html

F1 wel ja, dat was sowieso altijd al op Select HD te zien, maar het gaat mij even om de MotoGP race van 23 Maart. Als die niet op Select HD wordt uitgezonden en de Beeb zend hem ook niet uit, dan moet ik toch iets eerder 'n Sport1 abbootje aanschaffen dan gehoopt. Scheelt overigens maar 2 weken , dus het is geen hek over de dam, maar toch ... wil het wel graag weten.


0634

O sorry, begreep ik je verkeerd. Daar zeggen ze niets over op hun site. Misschien dat dat wat zegt, maar geen idee.