""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Jeroen op 16 februari 2014 - 19:19:00
Zou wel leuk zijn. Een sponsor met een prachtig verleden in deze sport.

Terwijl bijna geen vrouw/man nog Martini drinkt. Ik hoop dat Maikel gelijk krijgt. Die als het wit wordt bij Williams. Bijna alle Martini liverys waren een succes. De Porsche 917, de Porsche 908, de Porsche 911 RSR enz. Ik heb bijna alle Martini livery's. 1:43 en 1:18. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Maikel0230 op 16 februari 2014 - 19:00:16
Officieel is het nog niet maar er zijn maar weinig mensen die eraan twijfelen Janke, daarom ben ik ook zo zelfzeker hierover, we zullen het wel zien waneer de auto met de definitieve livery de baan op gaat.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112504

Men gaat er gemakshalve vanuit. Niemand kan het zeker weten totdat het officieel bekend wordt gemaakt. Hoe zeker de mensen ook denken te zijn...

Maikel0230

Akkoord, daarom dat ik het ook op 99% hield, altijd 1% marge overlaten hé, we hebben de laatste tijd wel vaker gehoord dat een deal rond was nietwaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Er zijn meerdere livery's:



En:


Maikel0230

En soms nemen ze ook genoegen met een stickertje, denk niet dat dat het geval is voor Williams maar als het wel zo zal zijn lach ik mij dood.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

WISTEN jullie... dat SPORT1 IS GRATIS MAAND MAART!!! ;)
VEEL KIJKER PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!!

0634

Wist ik niet. Dus dank voor de tip. Bespaard me weer een maand abbokosten :)

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 28 februari 2014 - 19:14:13
WISTEN jullie... dat SPORT1 IS GRATIS MAAND MAART!!! ;)
VEEL KIJKER PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!!


ik had een paar dagen geleden nog gekeken op de site van UPC, maar ik zag niets...Ik ga kijken. Dank, Rafael!


Kootje

Citaat van: rafael25 op 28 februari 2014 - 19:14:13
WISTEN jullie... dat SPORT1 IS GRATIS MAAND MAART!!! ;)
VEEL KIJKER PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is dat overal, offuh ... alleen bij bv KPN ?? ???

Franky R.

Citaat van: Kootje op 01 maart 2014 - 10:39:31
Citaat van: rafael25 op 28 februari 2014 - 19:14:13
WISTEN jullie... dat SPORT1 IS GRATIS MAAND MAART!!! ;)
VEEL KIJKER PLEZIER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Is dat overal, offuh ... alleen bij bv KPN ?? ???


UPC nu officieel ook...en KPN van 3 maart... http://www.gppits.net/nieuws/sport1_gratis_in_maart/

Maikel0230

Fijn voor de Nederlandse F1 fan, helaas kan ik alleen maar met lede ogen naar zoiets kijken want tot op heden staat de Vlaamse F1 fan in de kou, niemand heeft een bod uitgebracht op de rechten dus dat word scharrelen als de BBC er niet op is.


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

robbert

Ja inderdaad. We hebben nog rtl. Van rtbf is ook niet bevestigd of zij nog de f1 gaan uitzenden. Eind vorig seizoen twijfelden ze ook omdat de kosten te hoog waren. Er is dus geen f1 op de belgische zender. Weet er soms iemand een goeie livestream in hd die niet hapert?

lieven

Hhm' en zit het ergens in een Telenet pakket ofzo?

Franky R.

Citaat van: Maikel0230 op 01 maart 2014 - 17:25:21
Fijn voor de Nederlandse F1 fan, helaas kan ik alleen maar met lede ogen naar zoiets kijken want tot op heden staat de Vlaamse F1 fan in de kou, niemand heeft een bod uitgebracht op de rechten dus dat word scharrelen als de BBC er niet op is.




Kom maar even bij opa Frank...Ik warm je wel even op... :P



;D ;D ;D ;D ;D
;)

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 01 maart 2014 - 17:25:21
Fijn voor de Nederlandse F1 fan, helaas kan ik alleen maar met lede ogen naar zoiets kijken want tot op heden staat de Vlaamse F1 fan in de kou, niemand heeft een bod uitgebracht op de rechten dus dat word scharrelen als de BBC er niet op is.



Jaja, je zal maar Vlaming zijn, dan weet je sowieso dat je je moet kunnen behelpen en alternatieven zoeken. Voetbal en wielerkoers, dat is het enige wat de media hier nog lijkt te interesseren.