""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 juli 2013 - 21:17:47
Maar ook als je rijk bent, is 22,7 mln niet echt marktconform ;).

Tsja .... wat is marktconform? Het is maar net wat de gek ervoor over heeft hé. Daarbij doen zéér zeldzame auto's, die waar er nog maar 1 of 2 van zijn, wel vaker astronomische bedragen over de toonbank gaan, al is €22,7 milj. wel erg veel. Maar toch .... let vooral op het verhaaltje bij de Ferrari GTO. ;)

http://www.alletop10lijstjes.nl/tien-duurste-autos-allertijden/


En dat zijn dan de klassiekers van nu, maar wat denk je dat deze over pakweg 20/30 jaar zullen doen wanneer dit ook klassiekers zijn?

http://www.alletop10lijstjes.nl/10-duurste-autos-ter-wereld-2010/

Fabian

Tja. Ik vind die klassiekers van vroeger toch een klap mooier dan die auto's van tegenwoordig. Kijk daarom ook graag naar Chasing Classic Cars op Discovery Channel. Prachtig programma.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 13 juli 2013 - 11:36:08
Tja. Ik vind die klassiekers van vroeger toch een klap mooier dan die auto's van tegenwoordig. Kijk daarom ook graag naar Chasing Classic Cars op Discovery Channel. Prachtig programma.
Helemaal mee eens...Vergelijk een 458 met een 328...Damn, al die elektronica zal wel nodig zijn, maar ik wil het niet zien in het dashboard! Nee, die auto's van tegenwoordig... :(

Kootje

Dat zei men 30 jaar geleden ook over de auto's die toen modern waren.  :-X

rafael25


Fabian


rafael25


0634

Dus die kin begon pas later te groeien?

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 14 juli 2013 - 14:28:11
Dus die kin begon pas later te groeien?
;D ;D ;D


Bijna goed dan, want ik dacht eerder aan Ralf Schumacher...

Wings

Ralf was spierwit als jong knaapje.

Wings

Citaat van: rafael25 op 13 juli 2013 - 16:59:51
Wie is dat???



Hamilton? Nee. Die heeft een andere neus. Ik ga voor Felipe baby!

Fabian

Ik dacht eerder aan Sugar Lee Hooper  8)

T.Nuvolari

Onder de noemer minder leuk weetje:
José Froilán González, alias "De Stier van de Pampas" is op 90 jarige leeftijd overleden.
Gonzàlez was de man die Ferrari hun eerste overwinning in de F1 bezorgde. Hij won in 1951 de grote prijs van Groot-Brittanië in zijn Ferrari 375.


Matthijs

Niet oneerbiedig bedoeld, maar de beste man is 'al' een maand geleden overleden...

T.Nuvolari

Ah ja lol. Dacht dat ik 15/07, gisteren dus, onder de titel zag staan, nu ik mijn lens goed op mijn oog heb geplakt zie ik 15.06 staan.  :-[