""Leuke weetjes""

Gestart door rafael25, 02 mei 2011 - 15:40:17

« vorige - volgende »

0634

#975



De opperheld van de Formule 1. Links is trouwens Lewis Hamilton.

Franky R.

Lewis moet zich gewoon richten op zichzelf...Of alonso om advies vragen. Die dumpte zijn Spaanse vrouwtje ook voor een jonger Russische mokkeltje.


Die Nicole pushte volgens insiders teveel om te gaan trouwen en kindjes. Wat niet raar is gezien haar leeftijd van 35 jaar. Gewoon een jonge meid van 22 a 24 jaar nemen, Lewis....Er gaat een wereld voor je open... :P :P :P


;)

Jehoentelaar

Wie wil er nog een relatie als je Roscoe hebt?

Maikel0230

"Something tells me that he loves that dog more then he could ever have loved nicole"

;) ;)  ;D ;D


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Franky R. op 08 juli 2013 - 19:13:32
Lewis moet zich gewoon richten op zichzelf...Of alonso om advies vragen. Die dumpte zijn Spaanse vrouwtje ook voor een jonger Russische mokkeltje.


Die Nicole pushte volgens insiders teveel om te gaan trouwen en kindjes. Wat niet raar is gezien haar leeftijd van 35 jaar. Gewoon een jonge meid van 22 a 24 jaar nemen, Lewis....Er gaat een wereld voor je open... :P :P :P


;)


Jij snapt het Franky nu Lewis nog  :)

Franky R.

#980
Citaat van: Sabai op 09 juli 2013 - 16:54:23

Jij snapt het Franky nu Lewis nog  :)
Ik snapte het hele gedoe vanaf het begin al niet! Wat moest Lewis met zo'n oudere vrouw...Behalve dat Nicole meer dingetjes in bed wist... :P


Hopelijk is het nu ECHT uit, want ze zijn al vaker uit elkaar gegaan om weer terug te komen... ::) ::) ::) ...Euh, Lewis, die Mercedes van je rijdt voor geen meter, terwijl je teammaatje twee races heeft gewonnen....Focus on that, you Hamilton!

0634

Nou, toen ik 23 was of zo, had ik ook graag een type als Nicole gehad hoor. Geen probleem. Weinig mis mee.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2013 - 18:31:01
Nou, toen ik 23 was of zo, had ik ook graag een type als Nicole gehad hoor. Geen probleem. Weinig mis mee.
Wie niet? Maar om daar een langdurig en serieuze relatie mee te beginnen...op je 23ste hoef je je [als man!] niet vast te laten leggen, IMHO.

0634

Vastleggen? Tja, soms groeien die dingen nou eenmaal zo. Je legt je niet vast, het overkomt je. In ieder geval, ze is 35, en ik moet zeggen; de sleet zit er nog niet op hoor. ;)

0634

Je had er ook het team van Sauber voor kunnen kopen...

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3474846/2013/07/12/Emir-Qatar-verkoopt-racewagen-voor-recordprijs.dhtml

CitaatDe Mercedes-Benz-racewagen die de emir van Qatar 8 jaar geleden kocht, is vrijdag voor 19,6 miljoen pond (22,7 miljoen euro) bij veilinghuis Bonham's in Londen verkocht. Dat hebben handelaren die veel kennis van de wagen hebben, gezegd. Nog nooit is bij een veiling zo veel voor een racewagen betaald.

De Argentijnse coureur Juan Manuel Fangio won in de zilverkleurige Mercedes-Benz W196 in 1955 de formule 1-races in Zwitserland en Duitsland. Fangio (1911-1995) werd in de jaren 50 vijf keer wereldkampioen.

Het bureau van de emir wilde de verkoop van de zilverkleurige Mercedes-Benz W196 niet bevestigen, omdat het om een persoonlijke zaak van het zeer vermogende staatshoofd gaat. De emir kocht het voertuig ongeveer 8 jaar geleden van de Duitse industrieel Friedhelm Loh.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 juli 2013 - 19:47:37
Je had er ook het team van Sauber voor kunnen kopen...

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/article/detail/3474846/2013/07/12/Emir-Qatar-verkoopt-racewagen-voor-recordprijs.dhtml

CitaatDe Mercedes-Benz-racewagen die de emir van Qatar 8 jaar geleden kocht, is vrijdag voor 19,6 miljoen pond (22,7 miljoen euro) bij veilinghuis Bonham's in Londen verkocht. Dat hebben handelaren die veel kennis van de wagen hebben, gezegd. Nog nooit is bij een veiling zo veel voor een racewagen betaald.

De Argentijnse coureur Juan Manuel Fangio won in de zilverkleurige Mercedes-Benz W196 in 1955 de formule 1-races in Zwitserland en Duitsland. Fangio (1911-1995) werd in de jaren 50 vijf keer wereldkampioen.

Het bureau van de emir wilde de verkoop van de zilverkleurige Mercedes-Benz W196 niet bevestigen, omdat het om een persoonlijke zaak van het zeer vermogende staatshoofd gaat. De emir kocht het voertuig ongeveer 8 jaar geleden van de Duitse industrieel Friedhelm Loh.


Hm, ik denk dat die Mercedes al weken geleden is gekocht, hoor! Dit soort nieuws sijpelt heel traag door tot de mainstream media.

0634

Wie weet, maar doet de overdrachtsdatum ertoe dan? Het bedrag is en blijft astronomisch.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 12 juli 2013 - 19:53:23
Wie weet, maar doet de overdrachtsdatum ertoe dan? Het bedrag is en blijft astronomisch.
Voor ons wel, voor dat soort 'Abramovich'-achtige figuren niet!


Kijk naar de automarkt. Peugeot, Mazda en FIAT zwoegen, terwijl BMW, Porsche, Ferrari en Lamborghini vette winsten maken. De rijken blijven kopen, doch hebben ze de concentratievermogen van een goudvis...Dus al helemaal niet geschikt voor de keiharde wereld van de F1. ;)


Maar ik ben eerlijk...Ik mocht [graag] willen dat ik zo rijk was, hoor Jeroen!





0634

Maar ook als je rijk bent, is 22,7 mln niet echt marktconform ;).

Zal dat ding nog rijden trouwens?

Jehoentelaar

Vermoed van wel. Auto's zonder motor/aandrijving zijn doorgaans relatief erg goedkoop.