Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Edwin90

Nouja er zitten inderdaad best wat bugs in het spel.

Had vandeweek een SC periode, reed 1 ronde achter de leider (Reed dus ook letterlijk achter de leider), komen we achter de SC mag de leider er voorbij en moet ik de SC volgen  :o vervolgens verlaat de SC de baan terwijl ik als enige nog in de rij zit.

Verder in een online race rij ik de hele race op kop met een seconde of 22 voorsprong. Verschijnen er in de laatste ronden ineens wat auto's voor m'n neus en lig ik derde. Zou natuurlijk ook met mijn internetverbinding te maken kunnen hebben.


Voor mensen die het trouwens leuk vinden online te racen je mag me toevoegen op het PSNetwork. Gamertag is edwins1990

gloudiesaurus

Ik zal je toevoegen Edwin  :)

Ik heb trouwens nog helemaal geen safety car gezien in mijn spel...

Op hoeveel % van de lengte rijden jullie races?
Baal ervan dat ik niet kan saven, hierdoor rijd ik meestal alleen races op 5% of 10%..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

ik doe 20%, dan heb je ook de bandenregels.

Had ook weer de pitstopbug een keer. als leider naar binnen en dan houdt ie me 12 seconden vast zodat 6 man me voorbij razen in de pits, bedankt

Sabai

Citaat van: gloudiesaurus op 01 oktober 2011 - 21:01:33
Ik zal je toevoegen Edwin  :)

Ik heb trouwens nog helemaal geen safety car gezien in mijn spel...
r
Op hoeveel % van de lengte rijden jullie races?
Baal ervan dat ik niet kan saven, hierdoor rijd ik meestal alleen races op 5% of 10%..

Ik heb de safty car ook nog niet gehad maar die werkt pas bij races vanaf 20%

Vieze baas

Ik heb m al wel twee keer gehad. Het is niet heel bijzonder want het spel remt automatisch voor je en je banden koelen na 3 sec al weer helemaal af dus je hoeft alleen aan het eind even heen en weer te rijden.

Tactiek is dan wel leuk. SC kwam in ronde 1 al op Singapore. Ik meteen pitten dus na de reguliere pitstops lag ik eerste. Toen de boel ophouden met mijn versleten banden maar laatste ronde kon ik helemaal niks meer. dus toen werd ik alle kanten voorbij gereden. Verkeerde gok dus

gloudiesaurus

Dat is dan wel weer leuk en realistisch...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

Ik zit nu in seizoen 2 en volgens mij zijn de verhoudingen van de teams wel veranderd. Grootste verandering is dat Virgin ineens rond plaats 12-16 staat. Terwijl Force India met HRT vecht.

Kootje

Jeez man ..... moet race 3 nog rijden.

Al moet ik daar wel bij zeggen dat ik Australie en Maleisie al 3x gereden heb.  ;)

robbert

Citaat van: Vieze baas op 05 oktober 2011 - 18:40:03
Ik zit nu in seizoen 2 en volgens mij zijn de verhoudingen van de teams wel veranderd. Grootste verandering is dat Virgin ineens rond plaats 12-16 staat. Terwijl Force India met HRT vecht.

inderdaad, ik zit in het eerste seizoen en ik strijd tegen ferrari om de wereldtitel

Vieze baas

Citaat van: robbert op 05 oktober 2011 - 19:45:08
Citaat van: Vieze baas op 05 oktober 2011 - 18:40:03
Ik zit nu in seizoen 2 en volgens mij zijn de verhoudingen van de teams wel veranderd. Grootste verandering is dat Virgin ineens rond plaats 12-16 staat. Terwijl Force India met HRT vecht.

inderdaad, ik zit in het eerste seizoen en ik strijd tegen ferrari om de wereldtitel

ja ik doelde meer op de verhoudingen die per seizoen veranderen. Eerste seizoen deed mclaren mee om de prijzen, nu bungelen ze ergens achteraan de top 10

Iemand al online gereden?

Edwin90

Opzich wel leuk, betekend dus ook dat je compleet het verkeerde team kunt kiezen. Best origineel.

Heb wel een paar races online gereden, maar jammer dat er altijd wat beukers tussen zitten. Vandaar dat ik mijn gamertag hier ook poste, zou leuk zijn om met wat mensen te racen die ook écht willen racen.

Kootje

Citaat van: Edwin90 op 06 oktober 2011 - 19:23:57
Heb wel een paar races online gereden, maar jammer dat er altijd wat beukers tussen zitten.

Daarom speel ik dus niet on-line.  >:(

CitaatVandaar dat ik mijn gamertag hier ook poste, zou leuk zijn om met wat mensen te racen die ook écht willen racen.

F1 2011 is me nu nog ff te moeilijk.
Maar zodra ik 'm onder de knie heb ::) .... is mijn tag FcUtreg4life ;)

Sabai

Die beukers online zijn wel jammer maar heb al wel een paar hele goeie race's gehad op het scherpst van de snede. Wat ik me alleen afvraag of sommige mensen cheaten want die rijden 10 sec sneller dan wie dan ook en als ik met ze meekijk met de kwalificatie dan zie ik als ze gas geven dat ze in 2sec 350 rijden lijkt mij haast onmogelijk met welke afstelling dan ook. :-\

JimmySPA

Citaat van: Sabai op 08 oktober 2011 - 12:35:10
Wat ik me alleen afvraag of sommige mensen cheaten want die rijden 10 sec sneller dan wie dan ook en als ik met ze meekijk met de kwalificatie dan zie ik als ze gas geven dat ze in 2sec 350 rijden lijkt mij haast onmogelijk met welke afstelling dan ook. :-\

Rijden ze niet toevallig in de Red Bull?  ;) ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Vieze baas

Citaat van: Sabai op 08 oktober 2011 - 12:35:10
Die beukers online zijn wel jammer maar heb al wel een paar hele goeie race's gehad op het scherpst van de snede. Wat ik me alleen afvraag of sommige mensen cheaten want die rijden 10 sec sneller dan wie dan ook en als ik met ze meekijk met de kwalificatie dan zie ik als ze gas geven dat ze in 2sec 350 rijden lijkt mij haast onmogelijk met welke afstelling dan ook. :-\

10 seconden is wel erg veel. 2 seconden sneller heb ik wel gezien maar die zullen wel een stuurtje hebben denk ik.

De beukers zijn egr matig maar dat is kwestie van eerste ronde overleven en daarna is het gewoon racen