SimRaceWay

Gestart door Vieze baas, 20 december 2011 - 18:57:18

« vorige - volgende »

Vieze baas

Er komt een nieuwe racegame uit. Simraceway genaamd. Volgens mij is het gebaseerd op de engine van rFactor.
Het is nog een betaversie maar hij is gratis uit te proberen. Uiteindelijk moet je heel makkelijk online kunnen racen op alle banen en in alle auto's(die allemaal te downloaden zijn).

Heb hem zelf al gespeeld en ben onder de indruk, vooral van de F3 wagen.

meer info en downloadplaats: http://www.simraceway.com/

Kootje

Ziet er veelbelovend uit.  8)

Vieze baas

Er zijn ook al gratis competities waar de snelste een stuurtje kan winnen. En de competitie is op Zandvoort !

Franky R.

Citaat van: Vieze baas op 20 december 2011 - 19:13:30
Er zijn ook al gratis competities waar de snelste een stuurtje kan winnen. En de competitie is op Zandvoort !


Bedankt voor de link, vies baasje... ;)
Zal de sim eens uitproberen.

gloudiesaurus

Ziet er niet slecht uit... als het ook nog realistisch is...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Vieze baas

Citaat van: gloudiesaurus op 21 december 2011 - 19:50:52
Ziet er niet slecht uit... als het ook nog realistisch is...

Ik vind van wel, maar je kan het dus gewoon zelf proberen aangezien het gratis is :)

JimmySPA

Heeft iemand het al gespeeld? Lijkt idd op rFactor...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Vieze baas

Heb al redelijk wat gespeeld. Ik vind het echt vet :). Deze week komt ook de eerste F1 auto. Volgens mij McLaren van Senna eind jaren 80

JimmySPA

Citaat van: Vieze baas op 07 januari 2012 - 19:10:59
Heb al redelijk wat gespeeld. Ik vind het echt vet :). Deze week komt ook de eerste F1 auto. Volgens mij McLaren van Senna eind jaren 80

Oke klinkt goed, ik heb nog een G25 maar de laatste keer dat ik hem aanzette kwam er rook uit.... Misschien maar is binnenkort uitelkaar halen en ff afstoffen...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 14 januari 2012 - 18:59:24
Oke klinkt goed, ik heb nog een G25 maar de laatste keer dat ik hem aanzette kwam er rook uit.... Misschien maar is binnenkort uitelkaar halen en ff afstoffen...


:o :o :o
Nou, ik hoop oprecht dat het alleen een kwestie van afstoffen is, ja!





JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 20 januari 2012 - 23:20:23
Citaat van: JimmySPA op 14 januari 2012 - 18:59:24
Oke klinkt goed, ik heb nog een G25 maar de laatste keer dat ik hem aanzette kwam er rook uit.... Misschien maar is binnenkort uitelkaar halen en ff afstoffen...


:o :o :o
Nou, ik hoop oprecht dat het alleen een kwestie van afstoffen is, ja!

Officieel overleden... Pedalen en versnellingsbak doen het nog, alleen het stuur pakt ie niet meer. Knoppen op het stuur dan weer wel... Laat maar, voorlopig geen PS3/xbox of pc games meer...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 22 januari 2012 - 15:24:08
Citaat van: Franky R. op 20 januari 2012 - 23:20:23
Citaat van: JimmySPA op 14 januari 2012 - 18:59:24
Oke klinkt goed, ik heb nog een G25 maar de laatste keer dat ik hem aanzette kwam er rook uit.... Misschien maar is binnenkort uitelkaar halen en ff afstoffen...


:o :o :o
Nou, ik hoop oprecht dat het alleen een kwestie van afstoffen is, ja!

Officieel overleden... Pedalen en versnellingsbak doen het nog, alleen het stuur pakt ie niet meer. Knoppen op het stuur dan weer wel... Laat maar, voorlopig geen PS3/xbox of pc games meer...


Jammer... :-\