Main Menu

F1 2011

Gestart door Kootje, 25 maart 2011 - 13:35:37

« vorige - volgende »

Niels_

Gisteren het spel getest en moet zeggen dat het mij wel kon bevallen, al vraag ik mij af wanner die safety car eens naar buiten komt. In de regen rijden is zeker realistischer en leuker geworden. Online is ook verbeterd.

SDG

Citaat van: robbert op 23 september 2011 - 07:15:20
ik heb gisteren in de lotus, tijdens de gp van maleisie de pole gereden met een seconde voorsprong. En de race gewonnen met 16 seconden voorsprong :D Nice game :)

Kijk, zulke dingen temperen al direct mijn enthousiasme. Hopelijk was dit niet op het sterkste AI-niveau?

Vieze baas

ok eerste race gereden in de williams op hoogste niveau.

paar dingen die opvallen;
1) hele veld op de 3 nieuwe teams na zitten binnen 1,2 seconden in practice en regenkwali.
2) AI start erg slecht. lag na 1 ronde van 24 naar 9
3) ik kreeg een drivethrough omdat schumacher een kanslose inhaalactie op mij probeerde en hij zijn voorvleugel eraf reed, erg kut dus.

KERS en DRS zijn pittig om onder de knie te krijgen met de xbox controller. Net als goede snelle lijnen rijden maar dat heb je altijd met de controller. Tijd voor een stuurtje dus

Vieze baas

en ja hoorm pitstopbug zit er ook nog in. wordt 10 sec vastgehouden ipv 4 wat mn goede plek om zeep helpt

Kootje

Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 18:14:51
en ja hoorm pitstopbug zit er ook nog in. wordt 10 sec vastgehouden ipv 4 wat mn goede plek om zeep helpt

Das te omzeilen door één rondje langer op je softs te rijden dan dat het spel je aanraad.

JimPunkRawker

Btw zitten er nu ook al meer statistieken in? Bijv. De resultaten van vorige races in het zampioenschap?

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Edwin90

Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 18:14:51
en ja hoorm pitstopbug zit er ook nog in. wordt 10 sec vastgehouden ipv 4 wat mn goede plek om zeep helpt

Nergens last van...had net nog bijna een crash met Hamilton in de pits omdat ik gewoon weg werd gestuurd.

Vet spel!

Vieze baas

Citaat van: Kootje op 24 september 2011 - 10:05:49
Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 18:14:51
en ja hoorm pitstopbug zit er ook nog in. wordt 10 sec vastgehouden ipv 4 wat mn goede plek om zeep helpt

Das te omzeilen door één rondje langer op je softs te rijden dan dat het spel je aanraad.

klopt, maar blijft vervelend. vooral omdat die softs zo snel kapot gaan. Ik start nu gewoon op de harde dan is het te doen.

Kootje

F***ing moeilijk in vergelijking met F1 2010

Sabai

Citaat van: Kootje op 24 september 2011 - 23:17:26
F***ing moeilijk in vergelijking met F1 2010

Hij is zeker een stuk realistischer dan f1 2010 maar wel leuk dat drs en kers ik moet het alleen nog onder de knie krijgen.Krijg morgen mijn stuurtje binnen :) en verwacht dat ik dan wel wat beter mijn lijnen kan rijden. Met keybord bijna niet goed te doen vind ik F1 2010 had ik daar geen problemen mee.
Kunnen we trouwens niet eens met z'n allen een race online organiseren met alle rijders op dit forum ? Lijkt me leuk.

Sabai

Hebben jullie ook trouwens ook dat als je de quik steup doet dat alleen je vleugels veranderen en de rest balance ect.. gewoon blijft zoals het is. Ik ben er ook achter gekomen dat als je wat met je camber verandert veel van invloed is op de slijtage van je banden.

Kootje

Nooit zo op gelet eigenlijk.
Ik kijk nooit naar de uitgebreide set-up instellingen, simpelweg omdat ik geen idee heb wat voor invloed het vergroten/verkleinen van camber heeft.
Geld hetzelfde voor de vering, rijhoogte etc.
En zin om dit dmv VT te leren heb ik ook niet, al ben ik bang dat 't bij F1 2011 wel nodig is.

2010 speel ik op Expert met AI op legend, en daar train ik poles en win races.
2011 speel ik op Easy en kom gewoon nog steeds 2 seconden tekort op de HRT's.

robbert

Citaat van: Kootje op 25 september 2011 - 12:43:45
Nooit zo op gelet eigenlijk.
Ik kijk nooit naar de uitgebreide set-up instellingen, simpelweg omdat ik geen idee heb wat voor invloed het vergroten/verkleinen van camber heeft.
Geld hetzelfde voor de vering, rijhoogte etc.
En zin om dit dmv VT te leren heb ik ook niet, al ben ik bang dat 't bij F1 2011 wel nodig is.

2010 speel ik op Expert met AI op legend, en daar train ik poles en win races.
2011 speel ik op Easy en kom gewoon nog steeds 2 seconden tekort op de HRT's.
raar, ik heb daar geen problemen mee. Nu heb ik in china op expert de 6de startplaats gehaald tijdens  de kwalificaties met lotus

Kootje

Dan zal 't wel aan mij liggen.  ::)

SDG

Citaat van: Edwin90 op 24 september 2011 - 16:27:46
Citaat van: Vieze baas op 23 september 2011 - 18:14:51
en ja hoorm pitstopbug zit er ook nog in. wordt 10 sec vastgehouden ipv 4 wat mn goede plek om zeep helpt

Nergens last van...had net nog bijna een crash met Hamilton in de pits omdat ik gewoon weg werd gestuurd.

Vet spel!

Je rijdt toch toevallig niet met de Ferrari van Massa?  :D