2010 FORMULA 1 SANTANDER BRITISH GRAND PRIX

Gestart door Gerard, 29 juni 2010 - 13:30:53

« vorige - volgende »

Enzo

Ik had graag gewild dat Senna het heel goed deed, maar eerlijk gezegd viel hij me een beetje tegen.
Al is het natuurlijk wel moeilijk je te onderscheiden in een dergelijk barrel... :-X
Even wachten op het officiele bericht van vrijdag, maar het zal inderdaad waarschijnlijk met geld te maken hebben.

Enzo

Blijkbaar zag Senna het niet aankomen, of het was gewoon schone schijn? ???
Hij liet vandaag nog een "tweet", "looking forward to the weekend at Silverstone."
???

0634

Misschien heeft ie een kaartje gekocht. T is niet zo dat die Brazilianen zich op de WK finale zullen verheugen, dus hij moet wat ;D.

Enzo

Citaat van: 0634 op 08 juli 2010 - 23:52:57
Misschien heeft ie een kaartje gekocht. T is niet zo dat die Brazilianen zich op de WK finale zullen verheugen, dus hij moet wat ;D.
;D

0634

Yamamoto zal natuurlijk helemaal niks toevoegen aan de F1, behalve geld. Dus dit tekent wel een beetje de manier waarop HRT F1 moet bedrijven.

Zaphod_Beeblebrox

Senna is gewoon het slachtoffer van de financiêle malaise bij dat team. Is aangenomen om Sponsors aan te trekken en dat is maar half gelukt.
Chandhok heeft wel een zak geld meegenomen en dus is het in zo'n geval logisch wie je ontslaat en wie niet.
Senna heeft goeie dingen laten zien in de GP2, niet het talent dat zijn oom was, maar dat is niemand, maar een goeie middenmoter moe(s)t hij toch wel kunnen zijn.

Franky R.

Citaat van: 0634 op 09 juli 2010 - 07:08:26
Yamamoto zal natuurlijk helemaal niks toevoegen aan de F1, behalve geld. Dus dit tekent wel een beetje de manier waarop HRT F1 moet bedrijven.

Ik heb het al vaker gezegd (op een ander forum)!
Die Kolles is gewoon een onbetrouwbare hond! Al voor het seizoenstart was er de mogelijkheid, dat Senna zijn stoeltje zou kwijtraken. Dit omdat Lopez zijn stoeltje bij USF1 in rook zag opgaan.

Die vieze Kolles dacht meteen; "Hmm, de centjes van Lopez wil ik wel hebben". Dat is toen tegengehouden door enkele mensen, o.a. Bernie! De naam Senna moest wel in de F1 blijven.

Waarom Senna nu wel kan worden gedumpt, weet ik niet. Maar het is een feit dat Senna niet veel onderdoet voor Karun, terwijl Karun een heleboel roepies betaald heeft voor zijn stoeltje...

Ook heeft de naam Senna HRT geen grote sponsors opgeleverd. Accoord, maar Kolles blijft een hond IMHO!!! >:( >:( >:(

waard500

Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Franky R.

Citaat van: JimmySPA op 08 juli 2010 - 21:40:19
Yamamoto, wat heb ik die gast gemist. Hoe vet he dit rijders veld! Schumacher, Alonso, Hamilton en Yamamoto!! Dit jaar kan niet meer stuk...
Echt waarom... In 2007 ronde na ronde, vet die kurbs aantikken in Pouhon. In 1 bocht zie je gewoon dat die gast hier niet thuis hoort...
Jammer voor Senna, hopelijk komt hij nog bij een beter team aan de bak!

Nog zo iets!
Klien bewijst dat hij snel is...maar Sakon zit vervolgens in die auto... :o ...Ik voel een "Look-how-bad-you-are"-ervaring aan komen! Sakon, toch al geen hoogvlieger, moet nu wennen aan een 2010 auto (in 2007 reed hij voor het laatst F1), maar ook "het team vooruit helpen"....

WTF?!? ???

Franky R.

BTW,

HRT komt nu opeens met de verklaring dat Senna de resterende races van 2010 zou rijden. Men wil slechts Sakon Yamamoto een 'kans' geven...
Kan me zo voorstellen dat Colin "de Hond" Kolles wil dat de sponsoren tijdig met het geld over de brug komen.

Sakon betaald en rijd vervolgens. Volgende GP nieuwe kansen, nieuwe prijzen...mits er betaald wordt.

Komt weer bijzonder professioneel over van HRT... ::)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/238496/yamamoto-vervangt-senna-alleen-in-engeland/

JimmySPA

@ FrankyPanky V8

Ik twijfelde gister al of die Kolles er nog zat, maar dit verklaard dus alles. Maar dit gaat echt wel over geld, anders was Senna blijven zitten. Of hadden ze Albers of Klien laten instappen! Maja die Yammamoto wordt weer lachen, waar heeft die gek afgelopen 3 jaar gereden??? Ik hoop dat hij goed door het ijs zakt! Senna komt er nog wel...

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Het is welliswaar nog maar Vrijdag,maar de Red Bulls hebben toch alweer de toon gezet vandaag!!!

In de eerste vrije training van Seb 4 tienden sneller dan Lewis, n de 2de training van Webber 4 tienden sneller ddan Alonso..

Ik ben errug benieuwd wat de Quali ons morgen brengt...

@Franky..
Ik vond het al lang duren voordat Kolles van zich liet horen (in negatieve zin)..  >:(

Niels_

Je kan nu wel zeggen dat Senna bleekjes uitvalt, maar als je een wagen hebt waar niks mee te beginnen valt is dat ook moeilijk...

robbert

als we de trainingen mogen geloven, dan kan ferrari wel op het podium geraken. Redbull zal wellicht de dubbel nemen. Maar het lijkt onwaarschijnlijk dat mclaren zo traag is, volgens mij is dit zand in de ogen strooien, en zijn ze nog sneller dan ferrari

Enzo

Ach, er valt nog weinig over te zeggen, morgen zal iedereen in z'n kaarten laten kijken. :)