Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Franky R. op 10 september 2011 - 18:17:47
Ik vind dat je daar te licht over denkt.
Als Schumacher Damon Hill in 1994 niet die beuk had gegeven, dan had hij al 1 WK-titel minder.

Als de ouders van Mika Häkkinen elkaar nooit hadden ontmoet had Schumacher er 2 meer...

CitaatStel dat Villeneuve daadwerkelijk was uitgevallen na de botsing in 1997, dan had je een zeer verbitterde Jacques overgehouden, die de media telkens op die gebeurtenis zou wijzen.

Dus?

CitaatZoals Jeroen het al eerder schreef; Elke topper is controversieel. Of ze nu Senna, Prost, Mansell, Schumacher, Alonso, Hamilton of zelfs Vettel heten...


Sterker, ik zou zeggen dat het een uitzondering is dat een kampioen geen dubieuze zaken flikte op weg naar zijn titel...(Hakkinen & Raikonnen bijvoorbeeld)

Mansell 1992, Prost 1993, Schumacher 1995, Hill 1996, Villeneuve 1997.........etc etc. ;)

0634

Citaat van: Wizard op 11 september 2011 - 00:27:47
Als de ouders van Mika Häkkinen elkaar nooit hadden ontmoet had Schumacher er 2 meer...

Hoezo? Zou hij dan zijn been niet hebben gebroken in Silverstone '99? ;)


robbert

als senna niet was overleden, dan had schumacher nooit zoveel wereldtitels

0634

#934
Als Jim Clark 35 jaar later zou zijn geboren had Schumacher nooit zoveel titels gehad.

Als Schumacher exact 10 jaar terug de Twin Towers zou hebben bezocht zou hij nooit zoveel titels hebben gewonnen.

Als ik tieten had gehad, had ik veel vaker voor de spiegel gestaan.

Als.... als....als....als....

robbert

als schumacher in 2006 geen opbeblazen motor had in japan, dan had alonso maar 1 titel

0634

En als McLaren wat betrouwbaarder was geweest in 2005, had hij er helemaal geen een gehad. Maar als Alonso geen motorproblemen had gekregen in Monza 2006, was hij dat jaar tóch weer wel wereldkampioen geweest. En had Ferrari vorig jaar niet uit angst een veel te vroege pitstop gedaan, was Alonso nu drievoudig wereldkampioen geweest. etc...etc... etc...

Vind iemand dit overigens een zinvolle discussie? ;)

robbert

inderdaad, er is daar wel iemand mee begonnen

Vieze baas

Citaat van: Jeroen op 11 september 2011 - 08:27:23
Als ik tieten had gehad, had ik veel vaker voor de spiegel gestaan.

lol, goeie

Kootje

Voorlopig weer 'n sterk resultaat voor de oude meester.
Vooral in z'n gevecht met Lewis bleek maar weer dat hij nog steeds vol vuur zit.

Wizard


Niels_

Het blijft toch een held hoor. :P

Kootje

Citaat van: Scuderia91 op 11 september 2011 - 16:41:29
Het blijft toch een held hoor. :P

Precies.
En al is en was het niet mijn held ..... respect voor deze man.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 11 september 2011 - 15:50:20
Voorlopig weer 'n sterk resultaat voor de oude meester.
Vooral in z'n gevecht met Lewis bleek maar weer dat hij nog steeds vol vuur zit.


Vol vuur?


Vol streken zul je bedoelen... ;D ...Maar het gevecht met Lewis was wel op het randje. Valt mij op dat de gevechten tussen Schumi en Lewis altijd zo intens zijn...


Dat akkefietje bij het uitkomen van Lesmo was niet netjes, maar wel typisch Schumi. Het is dat mijn afkeer t.o.z. van Schumi met de jare nis afgenomen, maar anders zat ik voor de buis mijzelf gigantisch op te winden (like old times)!


Lewis reageerde na afloop gewoon goed. Hij wist ook wel dat zijn fout bij de herstart de aanleiding was voor die rondenlange gevecht met die ouwe....

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 11 september 2011 - 17:45:54
Citaat van: Kootje op 11 september 2011 - 15:50:20
Voorlopig weer 'n sterk resultaat voor de oude meester.
Vooral in z'n gevecht met Lewis bleek maar weer dat hij nog steeds vol vuur zit.


Vol vuur?


Vol streken zul je bedoelen... ;D

;D
Hij moet echt weer een snelle auto krijgen. The old man still got it!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"