Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Scuderia91 op 14 mei 2011 - 14:25:40

Dat komt natuurlijk ook omdat Schumacher nooit is uitgeweken naar de VS (of een andere raceklasse ver weg hier vandaan waar niemand om geeft) en nog niet zo lang uit de F1 verdwenen was. Daarnaast staat hij met z'n 7 wereldtitels nog altijd een stuk boven die mannen, hoewel Hakkinen, Hill en Villeneuve natuurlijk absoluut geen pannenkoeken waren. Maar je snapt wat ik bedoel. :P Schumacher is een wereldster en in de meeste gevallen ben je dan voor of tegen ze. Daar is Schumacher natuurlijk het perfecte voorbeeld van. Sommige mensen vinden hem een held, anderen vinden hem een irritante lul. ;)
Ik vind het een irritante lul die ook wel 'heldendaden' heeft verricht. Mag dat ook? ;)

Gerard

#661
Citaat van: Jeroen op 14 mei 2011 - 20:42:10
Citaat van: Scuderia91 op 14 mei 2011 - 14:25:40

Dat komt natuurlijk ook omdat Schumacher nooit is uitgeweken naar de VS (of een andere raceklasse ver weg hier vandaan waar niemand om geeft) en nog niet zo lang uit de F1 verdwenen was. Daarnaast staat hij met z'n 7 wereldtitels nog altijd een stuk boven die mannen, hoewel Hakkinen, Hill en Villeneuve natuurlijk absoluut geen pannenkoeken waren. Maar je snapt wat ik bedoel. :P Schumacher is een wereldster en in de meeste gevallen ben je dan voor of tegen ze. Daar is Schumacher natuurlijk het perfecte voorbeeld van. Sommige mensen vinden hem een held, anderen vinden hem een irritante lul. ;)
Ik vind het een irritante lul die ook wel 'heldendaden' heeft verricht. Mag dat ook? ;)
ik ook... Op de baan dan, persoonlijk ken ik MS niet..

dus als het mag.. Ga ik ook voor die optie ;D

Enzo

#662
Hoe vaak kan iemand nou een technisch mankement hebben, nu werkte zijn KERS weer niet... :(
Zelden zo veel tegenslag gezien voor één coureur.



gloudiesaurus

Toch komen er steeds meer mensen zoals Lauda en Berger die roepen dat Schumacher eens aan zijn pensioen moet gaan denken...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Ik weet niet of hij dat zich kan veroorloven... ;)

Kootje


Folkert

Citaat van: Jeroen op 21 mei 2011 - 19:25:10
Ik weet niet of hij dat zich kan veroorloven... ;)
Inderdaad, zo heel veel gel heeft hi ook weer niet verdiend afgelopen 20 jaar :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


Wizard

Citaat van: Enzo op 21 mei 2011 - 18:36:49
Hoe vaak kan iemand nou een technisch mankement hebben, nu werkte zijn KERS weer niet... :(
Zelden zo veel tegenslag gezien voor één coureur.




Vandaag heeft Schumacher daar kracht bijgezet door met een werkende KERS, Rosberg voor te blijven. Daarbij is de werking van KERS feitelijk aantoonbaar. Dus.... Verder heeft Schumacher niet bepaald de wind in de zeilen maar los daarvan heb ik Schumacher sterker gezien. Het snelheids te kort probeert hij te compenseren door agresief te verdedigen iets wat hem niet siert. Maar echt toffe dingen heb ik Schumacher niet zien doen, rekening houdend met het feit dat hij het matriaal er niet voor heeft.l

Enzo

Citaat van: Wizard op 22 mei 2011 - 18:51:08
Citaat van: Enzo op 21 mei 2011 - 18:36:49
Hoe vaak kan iemand nou een technisch mankement hebben, nu werkte zijn KERS weer niet... :(
Zelden zo veel tegenslag gezien voor één coureur.




Vandaag heeft Schumacher daar kracht bijgezet door met een werkende KERS, Rosberg voor te blijven. Daarbij is de werking van KERS feitelijk aantoonbaar. Dus.... Verder heeft Schumacher niet bepaald de wind in de zeilen maar los daarvan heb ik Schumacher sterker gezien. Het snelheids te kort probeert hij te compenseren door agresief te verdedigen iets wat hem niet siert. Maar echt toffe dingen heb ik Schumacher niet zien doen, rekening houdend met het feit dat hij het matriaal er niet voor heeft.l

Eens, hopelijk vallen de puzzelstukjes nog eens op z'n plek.

Enzo

Moet zeggen dat Schumacher tot nu toe elke race een super start heeft.  8)


Michael schumacher

Nee, het beste met schumi is eraf en ik ben enorme schumi fan al heel mijn leven lang.
Hetgeen ik heb gezien is wel een goeie schumacher dat wel maar zo goed nu ook weer niet vind ik want let's face it en ik zeg het niet graag maar rosberg was duidelijk sneller dan schumi, het is duidelijk dat schumacher oftewel snelheid heeft verloren oftewel zijn er een aantal zaken waar hij echt z'n draai niet in vind, ik weet het echt niet, men zegt van alles en men denkt van alles. Maar een fan die blijft voor z'n idool supporteren en blijft daar fier op in hart en nieren.
Het zijn ook andere tijden nu, op 3j tijd en te hebben stilgelegen is er veel veranderd, mss ligt het wel aan de tractiecontrole die schumi mist, wie zal het zeggen?
Toch een 6de plaats en voor rosberg deze keer is een goeie prestatie maar het is een beetje schijn vind ik.
Ik zie niet meer die allerbeste en snelle schumi, af en toe eens met momenten zie je wel zn' klasse naar boven komen maar een hele week lukt niet meer (voor de moment).


Wizard

Oud-coureurs, schijnen inderdaad wel eens moeite te hebben met de nieuwe technologie. Heb laatst een heel interessant stuk gelezen. Dat ging dan wel over Patrese en de mogelijke verklaring waarom hij in 1991 wel nog gewaagd was aan Mansell en in 1992 er niet aan te pas kwam, maar dit soort theorietjes kun je prima loslaten op de oudere generatie coureurs anno 2011.

Enzo

Tja, hij lijkt het goed te kunnen handelen de tegenslag.
Ik denk dat hij 5de had kunnen worden vandaag, maar helaas weer een ongelukkige race.
Wel twee hele mooie inhaalacties op Hamilton en Rosberg.

Post race interview:

Inhaalactie op Hamilton:

Rosberg viel helemaal tegen en worstelde enorm met de banden, misschien toch iets aan chassis kapot door de harde crash?

0634

Het was helemaal niks met Mercedes. Gek is dat toch...