Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Michael schumacher op 10 mei 2011 - 11:48:44
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2011 - 21:28:24
Citaat van: Michael schumacher op 09 mei 2011 - 20:31:58
Schumi is simply the best.
7 titels; in f1 of zeg maar gerust in eendere welke sport zijn er maar een aantal zaken die tellen dat zijn prijzen pakken en records pakken, al de rest is blablabla en geblaat voor de mensen die de ander niet kunnen verdragen en alle mogelijke zever verkopen om toch maar niet die ene te moeten opnoemen.

Prima, dat is dan jouw mening. Maar de beste is ie niet. Er is namelijk niet één beste. Allemaal reden ze in andere tijden, tegen andere rijders, andere wagens, compleet andere omstandigheden. Er zijn een stuk of 7 besten ooit, waarvan MS er ook eentje is.

Schumacher is de meest succesvolle in absolute aantallen. Dat is een feit. Fangio is de meest succesvolle in verhouding tot zijn aantal deelnames. Ook een feit. 24 zeges in 52 deelnames. Vijf titels in 7 volledige racejaren. Daar kan zelfs Schumacher niet aan tippen. De rest is blablabla en geblaat voor fanboii's die niet objectief zijn.

Haha, mijn reactie lokt precies de reacties uit die ik verwacht had, eerst gvdm zelf de hypocrieten gaan uithangen en beginnen leuteren over; zou schumacher wel dit en dat gekunnen hebben mocht die of die toen hebben mee geraced maar zie nu eens haha. Je zegt gvdm nu zelf je kan tijden niet vergelijken,welnu, stop er dan mee om telkens te gaan verkondigen; ik zou wel eens willen zien of schumacher evenveel succes zou gehad hebben mocht hamilton en vettel er zijn bij geweest. ::)
Dat was ik, niet Jeroen. En ik bedoel rijders als Vettel of Hamilton. En kimi en Mika waren wel hoogvliegers, maar toch wel klasse lager dan Schumacher. Al denk ik dat Kimi niet zijn waren potentie heeft (kunnen)  laten zien.
Je kan er niet omheen dat Schumacher weinig concurrentie had, en hij was niet simpel weg de beste.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.


Gerard

Ik denk dat Herbert nog wel eens gelijk kan krijgen...

Enzo

Ik hoop dat Herbert geen gelijk krijgt, ik kan me meer vinden in de analyse van Mercedes. 8)

http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_had_6de_kunnen_worden/

Michael schumacher

Citaat van: Gerard op 10 mei 2011 - 12:00:48
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2011 - 23:00:22
Citaat van: Gerard op 09 mei 2011 - 22:47:33
Hebben we in deze 1 jaar durende, 43 pagina's tellende discussie niet onderhand 6 x dezelfde meningen,argumenten en verwijten voorbij zien komen?  :-\
Ik ben op hte punt dat ik niet eens meer naar dit topic kijk omdat alles er al over gezegd is... :P
Dat is misschien wel zo, maar wat de ene leuk vind vind de andere vervelend worden.

Ik snap je punt jeroen, het is leuk om te discussiëren,daarvoor zitten we op het forum ;) maar.
Wat is er  leuk vind aan -in herhaling vallen- en in hetzelfde cirkeltje ronddraaien.?

Hetwordt er niet bepaald vriendelijker op, gezien de reactie van o.a. "Michael schumacher"


@Michael schumacher
let een beetje op je taalgebruik aub!!  :o

:)

Welk taalgebruik?
En als ik zo geene zever moet lezen dan hoef ik ook zo niet te reageren.

0634

Citaat van: Michael schumacher op 10 mei 2011 - 11:48:44


Haha, mijn reactie lokt precies de reacties uit die ik verwacht had, eerst gvdm zelf de hypocrieten gaan uithangen en beginnen leuteren over; zou schumacher wel dit en dat gekunnen hebben mocht die of die toen hebben mee geraced maar zie nu eens haha. Je zegt gvdm nu zelf je kan tijden niet vergelijken,welnu, stop er dan mee om telkens te gaan verkondigen; ik zou wel eens willen zien of schumacher evenveel succes zou gehad hebben mocht hamilton en vettel er zijn bij geweest. ::)
Ik heb geen idee waar jij het over hebt, maar ik heb het niet over Hamilton en Vettel gehad. Maar goed, ik stop hiermee, want dit wordt een onprettige discussie.

Bovendien raad ik je bij deze aan om het gevloek achterwege te laten, afgekort of niet afgekort. De volgende keer wordt de post verwijderd.

Gerard

Citaat van: Michael schumacher op 10 mei 2011 - 17:08:27
Citaat van: Gerard op 10 mei 2011 - 12:00:48
Citaat van: Jeroen op 09 mei 2011 - 23:00:22
Citaat van: Gerard op 09 mei 2011 - 22:47:33
Hebben we in deze 1 jaar durende, 43 pagina's tellende discussie niet onderhand 6 x dezelfde meningen,argumenten en verwijten voorbij zien komen?  :-\
Ik ben op hte punt dat ik niet eens meer naar dit topic kijk omdat alles er al over gezegd is... :P
Dat is misschien wel zo, maar wat de ene leuk vind vind de andere vervelend worden.

Ik snap je punt jeroen, het is leuk om te discussiëren,daarvoor zitten we op het forum ;) maar.
Wat is er  leuk vind aan -in herhaling vallen- en in hetzelfde cirkeltje ronddraaien.?

Het wordt er niet bepaald vriendelijker op, gezien de reactie van o.a. "Michael schumacher"


@Michael schumacher
let een beetje op je taalgebruik aub!!  :o

:)

Welk taalgebruik?
En als ik zo geene zever moet lezen dan hoef ik ook zo niet te reageren.

Welk taalgebruik vraag je?   ;D
Dat je dat moet vragen zeg! ???
Wat dacht je van het gevloek!
Als je het met normale bewoording (argumenten) niet kunt winnen,betekent dat niet dat je je woorden "kracht bij moet zetten" door te gaan vloeken
>:(

Maar goed,
Jeroens reactie zegt genoeg lijkt me...

rafael25

In Turkije reed hij rond als een amateur. De ene touché na de andere, knullige verdedigingsmanoeuvres, geen snelheid en een absoluut kleurloze twaalfde plaats.


""Zet schumi in Red bull,
ik weet zeker dat webber is nog sneller dan hem"" een duister ;D ;D ;D ;D


Herbert: "Zou goed kunnen dat Schumacher stopt"


Enzo

Snelheid tijdens de race was juist prima in orde, de vele inhaal en verdedigingmanoeuvres kwamen doordat hij oude banden had en de mannen om hem heen nieuw en vice versa.
Het enige wat je hem kan verwijten is de knullige actie op Petrov, dit koste hem de race....

Lees anders mijn artikel nog eens... 8)
http://www.gppits.net/nieuws/schumacher_had_6de_kunnen_worden/

Niels_

Heeft deze discussie eigenlijk nog nut? Dit sleept nu al bijna een jaar en 44 pagina's aan en nog steeds zijn we bezig. :P

Ikzelf ben er van overtuigd dat hij nog races kan winnen als alles een beetje meezit. Maar of hij nog zo goed is als vroeger, daar twijfel ik ten zeerste aan. Maar goed, als Schumacher nu eens een keer podium reed of zelfs wist te winnen, dan kon dit topic eindelijk dicht.

Gerard


Citaat van: Scuderia91 op 12 mei 2011 - 19:21:16
Heeft deze discussie eigenlijk nog nut? Dit sleept nu al bijna een jaar en 44 pagina's aan en nog steeds zijn we bezig. :P

Ikzelf ben er van overtuigd dat hij nog races kan winnen als alles een beetje meezit. Maar of hij nog zo goed is als vroeger, daar twijfel ik ten zeerste aan. Maar goed, als Schumacher nu eens een keer podium reed of zelfs wist te winnen, dan kon dit topic eindelijk dicht.
eens! Deze discussie is toch eindeloos te voeren en eruit komen jullie er toch nie...

Michael schumacher

Citaat van: Scuderia91 op 12 mei 2011 - 19:21:16
Heeft deze discussie eigenlijk nog nut? Dit sleept nu al bijna een jaar en 44 pagina's aan en nog steeds zijn we bezig. :P

Ikzelf ben er van overtuigd dat hij nog races kan winnen als alles een beetje meezit. Maar of hij nog zo goed is als vroeger, daar twijfel ik ten zeerste aan. Maar goed, als Schumacher nu eens een keer podium reed of zelfs wist te winnen, dan kon dit topic eindelijk dicht.

Met die mercedes van nu zit er helaas alweer geen overwinning in of het zou al echt eens goed moeten meezitten, regen ofzo of de anderen die er elkaar afrijden ofzo :).

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 12 mei 2011 - 19:21:16
Heeft deze discussie eigenlijk nog nut? Dit sleept nu al bijna een jaar en 44 pagina's aan en nog steeds zijn we bezig. :P

Ikzelf ben er van overtuigd dat hij nog races kan winnen als alles een beetje meezit. Maar of hij nog zo goed is als vroeger, daar twijfel ik ten zeerste aan. Maar goed, als Schumacher nu eens een keer podium reed of zelfs wist te winnen, dan kon dit topic eindelijk dicht.

Over Schumacher raak je nooit uitgepraat...Dat zou je positief kunnen zien. Wie praat er nog over Damon Hill? Of Hakkinen (soms)...Alleen Villeneuve komt af en toe voorbij, maar dat duurt maar even (wat doet die gast nu eigenlijk?).

Niels_

Citaat van: Franky R. op 14 mei 2011 - 13:07:06
Citaat van: Scuderia91 op 12 mei 2011 - 19:21:16
Heeft deze discussie eigenlijk nog nut? Dit sleept nu al bijna een jaar en 44 pagina's aan en nog steeds zijn we bezig. :P

Ikzelf ben er van overtuigd dat hij nog races kan winnen als alles een beetje meezit. Maar of hij nog zo goed is als vroeger, daar twijfel ik ten zeerste aan. Maar goed, als Schumacher nu eens een keer podium reed of zelfs wist te winnen, dan kon dit topic eindelijk dicht.

Over Schumacher raak je nooit uitgepraat...Dat zou je positief kunnen zien. Wie praat er nog over Damon Hill? Of Hakkinen (soms)...Alleen Villeneuve komt af en toe voorbij, maar dat duurt maar even (wat doet die gast nu eigenlijk?).
Dat komt natuurlijk ook omdat Schumacher nooit is uitgeweken naar de VS (of een andere raceklasse ver weg hier vandaan waar niemand om geeft) en nog niet zo lang uit de F1 verdwenen was. Daarnaast staat hij met z'n 7 wereldtitels nog altijd een stuk boven die mannen, hoewel Hakkinen, Hill en Villeneuve natuurlijk absoluut geen pannenkoeken waren. Maar je snapt wat ik bedoel. :P Schumacher is een wereldster en in de meeste gevallen ben je dan voor of tegen ze. Daar is Schumacher natuurlijk het perfecte voorbeeld van. Sommige mensen vinden hem een held, anderen vinden hem een irritante lul. ;)

Enzo

Yep, you hate him or you love him...
Vandaar ook de 40-tal pagina's met discussies... ;D