Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: De_Marc op 01 februari 2011 - 08:50:20
Das gewoon pech voor hen dat ze die niet hadden. Ik heb een geweldig "So what?" gevoel bij dit alles. Schumacher was en is heus niet de enige die een wereldtitel won in de beste wagen en de beste mensen rond zich.
Dat gevoel krijg ik ook ;). En Schumacher is ook zeker niet de enige die zo een titel won, maar van zijn titels zijn er al 4 zonder echte weerstand. En er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is, of dat Schumacher de enige is. MAar topic gaat nu over Schumacher ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Mansell,prost,button werden minstens 1 keer kampioen (92,93,2009)omdat ze
veruit de beste wagen hadden en hun teamgenoot van een minder kaliber.
Schumi heeft dit minstens 4 keer meegemaakt wat meteen ook een verklaring is voor  zijn
verpletterend palmares.Bij ferrari hadden ze na 2002 al door dat Rubens een maat te klein was
en toch mocht hij blijven.



KVDracer

Citaat van: Burorri op 01 februari 2011 - 16:49:16
Citaat van: De_Marc op 01 februari 2011 - 08:50:20
Das gewoon pech voor hen dat ze die niet hadden. Ik heb een geweldig "So what?" gevoel bij dit alles. Schumacher was en is heus niet de enige die een wereldtitel won in de beste wagen en de beste mensen rond zich.
Dat gevoel krijg ik ook ;). En Schumacher is ook zeker niet de enige die zo een titel won, maar van zijn titels zijn er al 4 zonder echte weerstand. En er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is, of dat Schumacher de enige is. MAar topic gaat nu over Schumacher ;)

Als je 4 titels int zonder weerstand, dan ben je echt wel de beste die 4 seizoenen.

Folkert

Citaat van: KVDracer op 01 februari 2011 - 20:17:08
Citaat van: Burorri op 01 februari 2011 - 16:49:16
Citaat van: De_Marc op 01 februari 2011 - 08:50:20
Das gewoon pech voor hen dat ze die niet hadden. Ik heb een geweldig "So what?" gevoel bij dit alles. Schumacher was en is heus niet de enige die een wereldtitel won in de beste wagen en de beste mensen rond zich.
Dat gevoel krijg ik ook ;). En Schumacher is ook zeker niet de enige die zo een titel won, maar van zijn titels zijn er al 4 zonder echte weerstand. En er is ook niemand die zegt dat het makkelijk is, of dat Schumacher de enige is. MAar topic gaat nu over Schumacher ;)

Als je 4 titels int zonder weerstand, dan ben je echt wel de beste die 4 seizoenen.
Zeg ook neit dat hij niet de beste was, alleen dat de weerstand wat minder was. ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

@ BURRORI

Hadden we die discussie niet al eerder gehad ??  ;)

KVDracer

Citaat van: Kootje op 02 februari 2011 - 12:06:38
@ BURRORI

Hadden we die discussie niet al eerder gehad ??  ;)

Die discussie gaan we nog hebben tot onze generatie dood is

Kootje

#441
Alsjeblieft niet zeg.   ::)
Gelukkig ben ik van 'n oudere generatie.  :P

Maar als je deze discussie echt weer wilt voeren ,pagina 18 antwoord 259 t/m pagina 19 antwoord 281.  :D
Daar begon ik over de "mindere" tegenstand en eindigde Enzo de discussie.
En meer wil ik er eigenlijk niet meer over kwijt.  ;)

:D ;D :D

Enzo

Als mensen daar zin in hebben moet je er vooral over discussieren.  :)
Maar met respect voor elkaars mening en niet teveel in herhaling vallen... ;)

Kootje

Ooh ,maar zo bedoel ik 't ook niet.  :o
Als ze daar echt behoefte aan hebben ,moeten ze dat vooral doen. 

Ik dacht alleen: Als hij dat nu eerst ff terugleest ,dan is het wellicht niet nodig om in herhaling te vallen.
Wellicht heeft hij nog andere standpunten omtrend dat onderwerp.  ::)
Dan hoor ik ze graag ,dat is 't niet.
Maar om nu weer van voor af aan te beginnen.......  :P

Voor de rest ,mijn zegen hebben ze.  ;D

Folkert

Citaat van: KVDracer op 02 februari 2011 - 16:49:16
Citaat van: Kootje op 02 februari 2011 - 12:06:38
@ BURRORI

Hadden we die discussie niet al eerder gehad ??  ;)

Die discussie gaan we nog hebben tot onze generatie dood is
Yep, dat denk ik ook. Enige wat ik soms jammer vind, is dat sommige mensen mijn kritiek of mening zien als een aanval op Schumacher en dat mijn positieve opmerkingen achter wegen worden gelaten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Dat is inherent aan de mens en het fan zijn van.....
Als iemand hier negatief doet over Hamilton staan jij en ik ook gelijk te springen om dat ff recht te zetten.
Zo heb ik dat ook nog met Montoya en Williams.
Hebben anderen dat weer met Alonso of Ferrari in zijn algeheel ,etc. etc.

Waar ik het in de Schumi discussie op bijna alle punten met je eens was ,heb ik toch ook wel de neiging te denken dat jij louter negatief over hem bent.
Ik heb iig weleens het idee dat je alle mogelijkheden aangrijpt om Schumacher zwart te maken.
Terwijl ik notabene totaal geen Schumi fan ben ,al heb ik wel respect voor hem.

Maar ja ,zoals ik al zei: Inherent aan de mens.
Mensen onthouden nu eenmaal makkelijker het negatieve dan het positieve.
Ongetwijfeld zal je ook weleens positief zijn geweest.
Dat weegt echter niet op tegen al het negatieve.

Folkert

Citaat van: Kootje op 03 februari 2011 - 13:37:42
Dat is inherent aan de mens en het fan zijn van.....
Als iemand hier negatief doet over Hamilton staan jij en ik ook gelijk te springen om dat ff recht te zetten.
Zo heb ik dat ook nog met Montoya en Williams.
Hebben anderen dat weer met Alonso of Ferrari in zijn algeheel ,etc. etc.

Waar ik het in de Schumi discussie op bijna alle punten met je eens was ,heb ik toch ook wel de neiging te denken dat jij louter negatief over hem bent.
Ik heb iig weleens het idee dat je alle mogelijkheden aangrijpt om Schumacher zwart te maken.
Terwijl ik notabene totaal geen Schumi fan ben ,al heb ik wel respect voor hem.

Maar ja ,zoals ik al zei: Inherent aan de mens.
Mensen onthouden nu eenmaal makkelijker het negatieve dan het positieve.
Ongetwijfeld zal je ook weleens positief zijn geweest.
Dat weegt echter niet op tegen al het negatieve.
Dat klopt ook wel, maar vaak heb ik het idee dat mensen al mijn opmerkingen over Schumacher (of Massa of Button) zien als aanval of 100% negatieve kritiek op hen en dat ze vergeten wat ik positief over die rijders heb gezegd. Als iemand wat over Hamilton zegt waar ik het niet mee eens ben, zal ik dat verdedigen, maar ga niet hun verwijten van een Hamilton Basher.

En dat jou antwoord is nou precies een voorbeeld van wat ik bedoel. Ik respecteer die man ook enorm en erken ook dat hij een van de grootste is. Maar op sommige punten ben ik het vaak niet eens over Schumacher. En dat hij weldegelijk  min punten heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.


0634

Ja, dat zat er wel een beetje in. Wordt toch weer een zwaar jaar voor onze Duitse vrienden vrees ik voor ze.

Enzo

Nou, nog niet te vroeg oordelen, Brawn heeft vandaag een interview afgegeven aan autosport waarin hij de toekomst een stuk positiever schetst. Mercedes rijdt nu met een soort interim auto welke voor Bahrein compleet aangepakt gaat worden op alle fronten, daarnaast kan het ook wat zand in de ogen strooien zijn. Ik kan me niet voorstellen dat een top prestige merk als Mercedes, welke extra vroeg aan de ontwikkeling is begonnen van de 2011 auto, een slechte auto maakt. Of het WK materiaal zal worden durf ik niet te voorspellen, maar ik verwacht wel dat ze mee gaan strijden voor het podium en een partij zijn om rekening mee te houden.