Kan Schumacher het nog?

Gestart door Enzo, 18 juni 2010 - 02:06:18

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: SDG op 27 januari 2011 - 11:10:30
http://www.formule1.nl/articleview/16555

Als Schumacher echt zo bijgelovig is, dan zou hij moeten weten dat zowel Lauda als Hakkinen wereldkampioen werden met nummer 8. Terwijl bv. Prost in 1984 met nummer 7 achter het net viste...
En het oneven startnummer 3 bracht hem ook niet veel goeds.  ;D

Maar ja ,ik begrijp 'm wel: Het grootste deel van z'n carriere reed hij met startnummer 1.
En das nu eenmaal 'n oneven nummer hé ??  :P

Gerard

Nou, wat heeft het vorig jaar geholpen zeg, dat hij toen ook al Rosbergs startnummer " inpikte"  ;D
Of gaat hij nu beweren dat het nòg slechter met hem was gegaan als hij niet met nr 3 had gereden??

Die simulator waar hij ziek in werd, had zeker ook een even startnummer?  :D :P


Kootje

Citaat van: Gerard op 27 januari 2011 - 16:10:26
Die simulator waar hij ziek in werd, had zeker ook een even startnummer?  :D :P
Waarschijnlijk had die startnummer 4 ,Nico's nummer.
Rosberg werd er nl niet ziek in ,en die presteerde wel tijdens de GP's.

Franky R.


Enzo

Citaat van: Franky R. op 27 januari 2011 - 17:30:46
Hij gelooft nog in een 8-ste titel...
http://www.f1pits.net/nieuws/mijn_missie_is_een_achtste_titel/

Ik kan de man zijn doorzettingsvermogen alleen maar bewonderen, ik zal voor hem supporteren het komende seizoen!  8)

Kootje

Citaat van: Enzo op 27 januari 2011 - 18:03:01
Citaat van: Franky R. op 27 januari 2011 - 17:30:46
ik zal voor hem supporteren het komende seizoen!  8)
Dat nog net niet  :P ,al hoop ik wel dat hij 'n aantal podia en 'n overwinning zal pakken.
Al is het alleen maar om de mensen die hem afgelopen seizoen nog compleet afbranden ,het zwijgen op te leggen.   ;D
Ben geen fan van hem ,maar hij verdient wel alle respect.

SDG

Citaat van: Kootje op 27 januari 2011 - 18:45:24
Citaat van: Enzo op 27 januari 2011 - 18:03:01
Citaat van: Franky R. op 27 januari 2011 - 17:30:46
ik zal voor hem supporteren het komende seizoen!  8)
Dat nog net niet  :P ,al hoop ik wel dat hij 'n aantal podia en 'n overwinning zal pakken.
Al is het alleen maar om de mensen die hem afgelopen seizoen nog compleet afbranden ,het zwijgen op te leggen.   ;D
Ben geen fan van hem ,maar hij verdient wel alle respect.

Hij kan een voorbeeld nemen aan Jacques Laffite: die reed nog één van zijn beste seizoenen in de F1 toen hij er al 43 was (het jaar van zijn zware ongeval waaraan hij zelf niks kon doen en dat hem verplichtte de helm aan de haak te hangen).

T.Nuvolari

Toen waren de fysieke eisen ook van iets andere aard dan nu. 42 nu is in principe ouder dan 43 toen, dat zie je ook in andere sporttakken terug.

Kootje

Citaat van: De_Marc op 28 januari 2011 - 11:12:29
Toen waren de fysieke eisen ook van iets andere aard dan nu. 42 nu is in principe ouder dan 43 toen, dat zie je ook in andere sporttakken terug.
Inderdaad.
Fangio werd voor de 5e keer wereldkampioen op z'n 46e.
Farina pakte z'n laatste op z'n 43e ,Brabham op z'n 40e en Mansell op z'n 39e om er 'n paar te noemen.
Hoeveel topsporters van die leeftijden zie je tegenwoordig nog aan de top meedraaien.
Het grootste deel is dan al met pensioen ,en degene die nog wel meedoen staan(uitzonderingen daargelaten) niet meer aan de top.

rafael25

ik verwacht niet dat ie weer net zo presteert als voorheen, maar van de andere kant met MS weet je het nooit. We zullen zien, als de auto goed is, zou hij toch iets moois kunnen laten zien hoop ik.
PS: Had Schumi afgelopen seizoen in een Red Bull of een Ferrari gezet en hij had het veel beter gedaan. Tegenwoordig ben je zo goed als je materiaal.

0634

Ja, dat je betere prestaties krijgt is logisch maar of hij dan zijn teamgenoot wel had verslagen, blijft de vraag.

Kootje

Ook dan had hij z'n opstartproblemen gehad.
Ook dan waren er de problemen met de banden geweest.
Dus NEE.....ook dan had z'n teamgenoot hem verslagen.

Komend jaar is 'n nieuw verhaal.   :)

Dan zijn er geen opstartproblemen meer.
Dan heeft niemand het voordeel de banden goed te kennen.
Dus JA.....dan zou hij z'n teamgenoot kunnen verslaan.

Let wel: ZOU KUNNEN ,dus niet per definitie waar.  :P

Folkert

Wat ik me wel afvraag is, waarom staat Schumacher op 1 in de punten telling op de front page :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 29 januari 2011 - 12:45:39
Wat ik me wel afvraag is, waarom staat Schumacher op 1 in de punten telling op de front page :P

Omdat hij daar hoort... ;)

Edwin90

Citaat van: Burorri op 29 januari 2011 - 12:45:39
Wat ik me wel afvraag is, waarom staat Schumacher op 1 in de punten telling op de front page :P

Wij hebben exclusief de uitslag van het kampioenschap weten te bemachtigen ;)  :-X

Het blijft natuurlijk gissen tot Bahrein hoe het zit. Hoe gaaf zou het zijn om 4 topteams te hebben! 8 man voor de titel in Brazilie ;)