GP van Australië

Gestart door Ferrari 2010, 22 maart 2010 - 13:07:06

« vorige - volgende »

Wie wint in Albert Park?

Alonso
4 (36.4%)
Massa
2 (18.2%)
Hamilton
1 (9.1%)
Vettel
3 (27.3%)
Schumacher
0 (0%)
Button
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Webber
1 (9.1%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 27 maart 2010 - 13:07:06

Enzo

Citaat van: Marc_Vl op 29 maart 2010 - 09:32:15
Grote teleurstelling, Schumacher die zich laat inpakken door broekjes als Alguersuari en nog erger Di Grassi (IN EEN VIRGIN :o ) Ik begin er echt voor te vrezen dat hij de foute beslissing heeft genomen. Hij kan zich nog goed qualificeren, maar zich echt mengen in de strijd?

Inpakken als in verslagen?
Hij haalt ze twee keer in en maakt een extra pitstop...
Je hebt gelijk dat dit niet de plek op de grid is waar hij en de auto thuis hoort en het duurde best lang voordat hij ze inhaalde. Maar dat zou ook kunnen liggen aan de auto die niet meer goed spoorde na de crash en een Schumacher die nog in zijn ritme moet komen. Hij heeft wel de vierde snelste tijd gereden tijdens de race en bleek het hele weekend al goed mee te kunnen. De crash in de eerste ronde verknalde zijn race gewoon, ik denk dat hij onder deze omstandigheden blij moet zijn met 1 punt. Ik verwacht dat het een kwestie van tijd is voordat hij weer op zijn oude niveau komt.

Folkert

Wat was trouwens het boe geroep tijdens de prijsuitreiking?
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

Citaat van: Enzo op 29 maart 2010 - 20:05:29
Citaat van: Marc_Vl op 29 maart 2010 - 09:32:15
Grote teleurstelling, Schumacher die zich laat inpakken door broekjes als Alguersuari en nog erger Di Grassi (IN EEN VIRGIN :o ) Ik begin er echt voor te vrezen dat hij de foute beslissing heeft genomen. Hij kan zich nog goed qualificeren, maar zich echt mengen in de strijd?

Inpakken als in verslagen?
Hij haalt ze twee keer in en maakt een extra pitstop...
Je hebt gelijk dat dit niet de plek op de grid is waar hij en de auto thuis hoort en het duurde best lang voordat hij ze inhaalde. Maar dat zou ook kunnen liggen aan de auto die niet meer goed spoorde na de crash en een Schumacher die nog in zijn ritme moet komen. Hij heeft wel de vierde snelste tijd gereden tijdens de race en bleek het hele weekend al goed mee te kunnen. De crash in de eerste ronde verknalde zijn race gewoon, ik denk dat hij onder deze omstandigheden blij moet zijn met 1 punt. Ik verwacht dat het een kwestie van tijd is voordat hij weer op zijn oude niveau komt.

We zullen zien.Misschien ligt f1 zonder pitsstopstrategieen schumi niet zo goed.

zeph

Citaat van: Burorri op 29 maart 2010 - 20:07:24
Wat was trouwens het boe geroep tijdens de prijsuitreiking?

Dat was volgens mij voor de premier van de provincie Victoria, die reikte een prijs uit en werd uitgejouwd.

robbert

Citaat van: zeph op 29 maart 2010 - 20:14:17
Citaat van: Burorri op 29 maart 2010 - 20:07:24
Wat was trouwens het boe geroep tijdens de prijsuitreiking?

Dat was volgens mij voor de premier van de provincie Victoria, die reikte een prijs uit en werd uitgejouwd.


ah en waarom? is er iets gebeurd mss?

zeph

Tja, waar zijn politici nu wel populair?  ::)

Folkert


Trouwens, iedereen zegt wel: Schumacher moet op snelheid komen, maar wie zegt dat er meer in die auto zit dan dat Rosberg er uithaalt?
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik.

Rosberg zit er ook nog maar net.

Folkert

Citaat van: 0634 op 29 maart 2010 - 21:00:33
Ik.

Rosberg zit er ook nog maar net.
Enige wat ik wilde zeggen is: we weten niet wat er in de auto zit. Rosberg zit er nog maar net ja, maar straks halen beide coureurs er alles al uit wat er inzit.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634


Folkert

Citaat van: 0634 op 29 maart 2010 - 21:14:02
Dat zou knap zijn ;).
Zijn niet voor niets een van de beste van de beste ;).

In andere woorden, misschien is Schumacher over 3 maanden sneller dan Rosberg, misschien ook niet. Word in mijn ogen te veel verwacht van de oude rot.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Burorri op 29 maart 2010 - 21:45:25
Word in mijn ogen te veel verwacht van de oude rot.  8)

Van een 7 voudig wereldkampioen kan je niet genoeg verwachten lijkt me. Iedereen is het er over eens dat hij meer te verliezen had dan te winnen. Op deze moment verliest hij.

Die botsing met Alonso was nu niet het van het hé. Voorvleugel los en dat was het dan. Goed het verknalde zijn race en die 10de plek was misschien het hoogst haalbare, ik kan daar gerust inkomen en mee leven. De manier waarop niet, van Schumacher verwacht je dat hij met het mes tussen de tanden rondrijdt en niet met een pamper rond de billen. Ik ben er nog niet van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen, zijn fans waarschijnlijk wel. Ik vind zelfs nog altijd dat deze man niets meer te zoeken heeft in de F1. Voor mijn part had een iets jongere coureur in die wagen mogen zitten, Schumacher brengt in mijn ogen geen meerwaarde aan de F1 dezer dagen zelfs al mocht hij een race winnen binnenkort.

Enzo

Citaatvan Schumacher verwacht je dat hij met het mes tussen de tanden rondrijdt en niet met een pamper rond de billen.

;D

Folkert

Citaat van: Marc_Vl op 30 maart 2010 - 08:36:12
Citaat van: Burorri op 29 maart 2010 - 21:45:25
Word in mijn ogen te veel verwacht van de oude rot.  8)

Van een 7 voudig wereldkampioen kan je niet genoeg verwachten lijkt me. Iedereen is het er over eens dat hij meer te verliezen had dan te winnen. Op deze moment verliest hij.

Die botsing met Alonso was nu niet het van het hé. Voorvleugel los en dat was het dan. Goed het verknalde zijn race en die 10de plek was misschien het hoogst haalbare, ik kan daar gerust inkomen en mee leven. De manier waarop niet, van Schumacher verwacht je dat hij met het mes tussen de tanden rondrijdt en niet met een pamper rond de billen. Ik ben er nog niet van overtuigd dat hij de juiste beslissing heeft genomen, zijn fans waarschijnlijk wel. Ik vind zelfs nog altijd dat deze man niets meer te zoeken heeft in de F1. Voor mijn part had een iets jongere coureur in die wagen mogen zitten, Schumacher brengt in mijn ogen geen meerwaarde aan de F1 dezer dagen zelfs al mocht hij een race winnen binnenkort.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar toch zijn er genoeg mensen die hadden verwacht dat hij iedereen de pampers in zou rijden, als 7 voudig WK
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo