GP van Australië

Gestart door Ferrari 2010, 22 maart 2010 - 13:07:06

« vorige - volgende »

Wie wint in Albert Park?

Alonso
4 (36.4%)
Massa
2 (18.2%)
Hamilton
1 (9.1%)
Vettel
3 (27.3%)
Schumacher
0 (0%)
Button
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Webber
1 (9.1%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 27 maart 2010 - 13:07:06

Ferrari 2010

Albert Park, here we come! Vrijdagochtend zullen de F1 motoren opnieuw de rust van het park voor een weekendje verstoren. Maar, niet getreurd, zowat iedereen belooft "beterschap" in Australië. Eigenlijk wil dat gewoon zeggen dat alles blijft zoals het is, maar dat zal de toekomst moeten uitwijzen.

Wie zal er winnen? Ik gok vooralsnog op Alonso, misschien is dat een beetje optimistisch, zeker gezien Vettels prestatie in de zandbak 2 weken geleden, zondagmorgen rond kwart voor 10 zullen we de waarheid kennen!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan


robbert

ik hoop op 1 van de ferrari's maar ik denk dat mclaren en redbull ferrari zal moeilijk maken.
We zullen zien.

Folkert

Ik denk Vettel, Maar met Webber ga ik stiekem ook rekening houden. Had hij zijn laatste run in de kwalificatie niet verprutst, was hij denk ik wel in de buurt gekomen en gebleven.

Stiekem hoop ik nog op Hamilton, want als ik sommige tijden van de sectoren zag, was het dat hij alleen daar veel verloor. End an hoop ik dat het door de baan kwam. Zijn race snelheid was iig wel belovend.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Ik hoop op Massa als winnaar en nog meer hoop ik op spanning tijdens de race .
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

Citaat van: meatball op 22 maart 2010 - 19:57:25
Ik hoop op Massa als winnaar en nog meer hoop ik op spanning tijdens de race .

op da laatste moe ge nie te veel hopen, of je zal te veel teleurgesteld zijn

Folkert

Massa heeft volgens mij nog nooit goed gepresteerd in Malbourne. Niet zijn circuit volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

campos

Citaat van: Burorri op 22 maart 2010 - 21:59:19
Massa heeft volgens mij nog nooit goed gepresteerd in Malbourne. Niet zijn circuit volgens mij.
dat lag meestal niet aan hemzelf. In 2007 reed ie van 16 naar 6, dus het circuit ligt m op zich wel

Folkert

Citaat van: campos op 22 maart 2010 - 22:45:37
Citaat van: Burorri op 22 maart 2010 - 21:59:19
Massa heeft volgens mij nog nooit goed gepresteerd in Malbourne. Niet zijn circuit volgens mij.
dat lag meestal niet aan hemzelf. In 2007 reed ie van 16 naar 6, dus het circuit ligt m op zich wel
Volgens mij 50 50. 2006 spon hij volgens mij bij de start. 2007.....kwalificatie probleem met de motor? en de rest weet ik niet zo uit mijn hoofd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

2008 startte hij vanaf P4, maar spinde hij in bocht 1. Hij had later in de race problemen met de motor, net als Raikkonen. Dat is althans wat ik me kan herrineren.

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 22 maart 2010 - 23:10:49
2008 startte hij vanaf P4, maar spinde hij in bocht 1. Hij had later in de race problemen met de motor, net als Raikkonen. Dat is althans wat ik me kan herrineren.
Zoiets staat mij bij van 2006, zijn eerste jaar bij Ferrari.
Trotse vader van Rosalie(L)

flupke3

t zal wel tussen de redbulls en ferrari gaan en veel hangt af of de betrouwbaarheidsproblemen bij redbull opgelost zijn.

campos

Citaat van: Scuderia91 op 22 maart 2010 - 23:10:49
2008 startte hij vanaf P4, maar spinde hij in bocht 1. Hij had later in de race problemen met de motor, net als Raikkonen. Dat is althans wat ik me kan herrineren.
Massa heeft idd nooit echt een goede seizoenstart gehad, maar k denk eerder dat we dat dat komt doordat hij overgemotiveerd is oid dan dat het aan het circuit ligt. Hij is nu iig sterk begonnen met een 2e plaats en t zou mooi zijn als ie dat door kan trekken. Massa is sowieso een uitstekende qualifier en dat lijkt dit seizoen belangrijker dan ooit, dus k denk dat ie nog een heel eind kan komen.

Folkert

Citaat van: campos op 23 maart 2010 - 12:03:58

Massa heeft idd nooit echt een goede seizoenstart gehad, maar k denk eerder dat we dat dat komt doordat hij overgemotiveerd is oid dan dat het aan het circuit ligt. Hij is nu iig sterk begonnen met een 2e plaats en t zou mooi zijn als ie dat door kan trekken. Massa is sowieso een uitstekende qualifier en dat lijkt dit seizoen belangrijker dan ooit, dus k denk dat ie nog een heel eind kan komen.
Dat Massa uitstekend qualifyer is, is inderdaad al vrij duidelijk. Mij lijkt het dat je eerder wat aan je over motivatie kan veranderen, dan het dan wel dan niet goed rijden op bepaald circuit. Maar beetje uit mijn hoofd reed Massa Australie vaak matig. Of dat komt door op gang komen of echt het circuit, kan ik natuurlijk niet zeggen. Is ook maar een vermoeden
Trotse vader van Rosalie(L)

Mercedes Rulez

#14
Kijk, laten we eerlijk zijn... Als de wagen van Vettel nu wél betrouwbaar is, dan is er geen enkele andere die überhaupt bij hem in de buurt kan komen. Logisch dus dat Vettel gaat winnen in Australië!  ;)
Mercedes GP Rulez