Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Die 2de is niet echt zichtbaar, maar lijkt me niet dat het daarvan komt. Wel een domme crash die 2de, precies of hij gewoon te hard met zen knie tegen de grond komt en zo zen achterwiel de lucht in gaat ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Schumi 2009 op 12 augustus 2009 - 16:26:36
Die 2de is niet echt zichtbaar, maar lijkt me niet dat het daarvan komt. Wel een domme crash die 2de, precies of hij gewoon te hard met zen knie tegen de grond komt en zo zen achterwiel de lucht in gaat ;D

Yep, hij is beter op 4 wielen... 8)

Martin

Mogelijk alsnog rentree Schumacher

Michael Schumacher sluit niet uit dat hij alsnog een rentree maakt in de Formule 1. 'Schumi' gaf woensdagmiddag onder grote belangstelling van de media een persconferentie om zijn besluit niet in te vallen voor de geblesseerde Felipe Massa toe te lichten.

Schumacher benadrukte daarbij nogmaals hoezeer het hem spijt dat hij Ferrari op dit moment niet kan helpen, maar liet ook ruimte voor speculatie toen hem gevraagd werd naar een mogelijk latere rentree.

"Speculaties daarover zijn in de racewereld normaal. Het belangrijkste voor mij is dat ik eerst deze situatie verwerk. Ik kan het team op dit moment niet helpen", aldus de zevenvoudig wereldkampioen in de Formule 1.

Felipe Massa is waarschijnlijk tot het eind van het seizoen uitgeschakeld. Voorlopig heeft Ferrari de Italiaanse testrijder Luca Badoer aangewezen als stand-in.

De Telegraaf

FerrariMan

Allemaal maar een héél rare situatie. Er klopt ergens iets niet in het hele comeback verhaal.

Folkert

Wat wil die man eigenlijk?? Of wat wil Ferrari? nou ja ik zie het allemaal wel zouden naar Spa gaan, maar dat zou niet uitmaken of Schumacher wel of niet rijd.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 12 augustus 2009 - 23:11:46
Wat wil die man eigenlijk?? Of wat wil Ferrari? nou ja ik zie het allemaal wel zouden naar Spa gaan, maar dat zou niet uitmaken of Schumacher wel of niet rijd.
Die man of ferrari kunnen er toch niet aan doen dat Schumacher last heeft van zijn nek.
Zou jij gaan werken moest ge geblesseerd zijn?

Jasper

Citaat van: FerrariMan op 12 augustus 2009 - 22:47:35
Allemaal maar een héél rare situatie. Er klopt ergens iets niet in het hele comeback verhaal.
Dat verhaal van de Telegraaf lijkt mij maar opgeklopt om eerlijk te zijn. Het is niet omdat Schumacher niet zegt dat hij nooit meer terugkomt, dat hij inderdaad nog wil terugkomen.

Wat er eventueel niet klopt in het verhaal, is dat ze misschien op voorhand hadden kunnen weten dat MS niet zou kunnen rijden met zijn nek, maar het zou best kunnen dat ze het gewoon wilden proberen omdat ze het toch niet op voorhand perfect konden inschatten.

scho0634

#382
Mee eens. Fout ingeschat, that's it. Niet teveel achter zoeken.

En voor Belgen die die krant misschien niet zo heel goed kennen: De Telegraaf is niet Neerlands meest betrouwbare krant, en de sportredactie heb ik nog nooit op meer verstand van autosport kunnen betrappen dan de plaatselijke bakker.

Wat ik ervan begrijp is dat hij alleen gezegd heeft dat hij over een latere rentree nog totaal niet eens heeft nagedacht. Dan kan je dat wel brengen onder het kopje 'Mogelijk alsnog rentree Schumacher ', maar dan bekijk je het wel heel positief. MS heeft al maanden een probleem met die nek, dan lijkt het godsonmogelijk om te stellen dat hij voor Valencia niet maar voor Spa wel op tijd is hersteld.

Enzo

Klopt, onze Telegraaf is net als Bilt in Duitsland.

Enzo


FerrariMan

Citaat van: Jasper op 12 augustus 2009 - 23:59:12
Citaat van: FerrariMan op 12 augustus 2009 - 22:47:35
Allemaal maar een héél rare situatie. Er klopt ergens iets niet in het hele comeback verhaal.
Dat verhaal van de Telegraaf lijkt mij maar opgeklopt om eerlijk te zijn. Het is niet omdat Schumacher niet zegt dat hij nooit meer terugkomt, dat hij inderdaad nog wil terugkomen.

Wat er eventueel niet klopt in het verhaal, is dat ze misschien op voorhand hadden kunnen weten dat MS niet zou kunnen rijden met zijn nek, maar het zou best kunnen dat ze het gewoon wilden proberen omdat ze het toch niet op voorhand perfect konden inschatten.
Ik heb het dan ook niet over dat artikel van de Telegraaf, maar wel over de beelden van de persconferentie die hij gegeven heeft. Op zijn gezicht stond téveel ontgoocheling voor een gepensioneerd coureur.

Jasper

Hij zal het zelf misschien ook maar een genante situatie vinden en hij had natuurlijk ook graag gereden. Ik denk eerlijk gezegd dat je er te veel achter zoekt.

RadioActiveMan

Ik vraag mij af hoelang Felipe afwezig gaat zijn. Schumacher kan nu niet meedoen wegens blessures aan zijn nek en hoofd. Blijkbaar was die blessure aan het hoofd een schedelbreuk las ik in de krant.

Enzo

Felipe zelf mikt op de GP van Brazil, Monza zal nog te vroeg komen....

Tim C

Ik heb liever dat hij terugkomt in Australië. Laat dat maar eerst grondig genezen...