Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Martin op 11 augustus 2009 - 10:52:23
Misschien een gekke optie. Massa kruipt zelf weer achter het stuur. Hij hersteld voorspoedig en wil snel terug.

Never!

RadioActiveMan

Citaat van: Eric op 11 augustus 2009 - 13:01:47
Citaat van: Beco op 11 augustus 2009 - 11:22:47
Badoer is mooi verdient dat eigenlijk na zijn diensten voor het team.
Of hij iets gaat klaarspelen is een andere zaak.

Hadden ze bij Ferrari langer tijd gehad zou Badoer zelfs niet ter sprake zijn gekomen ... het is gewoon uit noodzaak dat ze badoer nemen, tweede keus. En dan komt Monte zeveraar naar buiten dat Badoer zijn lange dienst als testpiloot beloond word door een racezitje....yeah right, zeg gewoon dat je niemand anders meer voorhanden hebt. Bah!
Het blijft wel spijtig dat Schumi moet afhaken, vooral voor de fans moet dit een teleurstelling zijn.
Bij Ferrari spreken ze over 1 race (voorlopig) voor Badoer.

Daar heb je gelijk in maar denk je dat Badoer daar aan denkt? Die kan weer eens lekker echt gaan racen en deze keer misschien om wat meer dan een punt.
Heb enkel titels gelzen en wist dus niet dat Montezemelo dat gezegd had.
Aan de andere kant hadden ze nog 2 weken. Das tijd genoeg om iemand te vinden die wel gewoon is te racen in de huidige wagens. Al was Piquet, Bourdais of een ander.

Wizard

Citaat van: sloggerke op 11 augustus 2009 - 13:09:47
Den Duitser heeft zijn portie aandacht weer eens gehad.

Kunnen we dan nu overgaan tot ernstiger zaken? :)

Zal echt niet van Schumacher afkomen + zou het echt een stunt zijn? Zoja worden velen er beter van, behalve Schumacher zelf.

Wizard

Citaat van: Eric op 11 augustus 2009 - 13:01:47
Hadden ze bij Ferrari langer tijd gehad zou Badoer zelfs niet ter sprake zijn gekomen ... het is gewoon uit noodzaak dat ze badoer nemen, tweede keus. En dan komt Monte zeveraar naar buiten dat Badoer zijn lange dienst als testpiloot beloond word door een racezitje....yeah right, zeg gewoon dat je niemand anders meer voorhanden hebt. Bah!

Gené. Gené is ook officiëel reservecoureur. Los daarvan, je schiet altijd met je beste pistool dus wat je probleem is, begrijp ik niet zo. Dat Badoer nu een kans krijgt, mooi toch? Nog genoeg vissen in de vijver hoor, Ferrari is echt niet afhankelijk van Badoer, zoals jij claimt.

robbert

echt jammer dat er toch geen comeback komt van schumacher, maar is wel ergens te begrijpen. Moet waarschijnlijk niet evident zijn om met een zere nek rond te racen.


Vind eigenlijk wel grappig dat de meeste nu een ticket gekocht hebben voor niks. Wat gaan die zwaar balen

Wizard

Vind het een beetje sneu van Ferrari. Ze maken de fans blij met een dooie mus. Had dan niks gezegd.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 18:03:57
Vind het een beetje sneu van Ferrari. Ze maken de fans blij met een dooie mus. Had dan niks gezegd.
Zij konden dat ook niet op voorhand weten hé. Er is steeds gezegd dat het onder voorbehoud van medische tests was. Ze hebben de fans hoop gegeven, dat sommige fans hier al zo sterk in opgingen dat ze tickets gingen kopen voor iets wat nog niet zeker was, ligt niet aan Ferrari.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Nee, ze zullen dit niet goed hebben ingeschat. Maar ze zullen het zelf net zo vervelend vinden als de Ferrari/Schumacher fans.

Wizard

Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 18:32:23
Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 18:03:57
Vind het een beetje sneu van Ferrari. Ze maken de fans blij met een dooie mus. Had dan niks gezegd.
Zij konden dat ook niet op voorhand weten hé. Er is steeds gezegd dat het onder voorbehoud van medische tests was. Ze hebben de fans hoop gegeven, dat sommige fans hier al zo sterk in opgingen dat ze tickets gingen kopen voor iets wat nog niet zeker was, ligt niet aan Ferrari.

In eerste instantie heeft Ferrari een comeback aangekondigd, achteraf hebben ze pas geroepen dat het afhangt van de tests en was het niet allemaal zeker, maar in eerste instantie hebben ze daar niet over gerept. Ik vind dat Ferrari wat zorgvuldiger hun woorden had moeten kiezen.

Ferrari 2010

Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 20:16:54
Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 18:32:23
Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 18:03:57
Vind het een beetje sneu van Ferrari. Ze maken de fans blij met een dooie mus. Had dan niks gezegd.
Zij konden dat ook niet op voorhand weten hé. Er is steeds gezegd dat het onder voorbehoud van medische tests was. Ze hebben de fans hoop gegeven, dat sommige fans hier al zo sterk in opgingen dat ze tickets gingen kopen voor iets wat nog niet zeker was, ligt niet aan Ferrari.

In eerste instantie heeft Ferrari een comeback aangekondigd, achteraf hebben ze pas geroepen dat het afhangt van de tests en was het niet allemaal zeker, maar in eerste instantie hebben ze daar niet over gerept. Ik vind dat Ferrari wat zorgvuldiger hun woorden had moeten kiezen.
Kan inderdaad zijn dat het niet direct gezegd was, ik herinner me de gang van zaken niet helemaal meer, maar je kan daar inderdaad wel gelijk in hebben. Waarschijnlijk wisten zij ook niet dat die nekproblemen nog zo'n euvel konden vormen, ze gaan het alleszins niet expres doen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Wizard

Omdat het tegendeel niet aan te tonen is, zal ik me daar maar bij moeten aansluiten. ;)

robbert

Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 20:16:54
Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 18:32:23
Citaat van: Wizard op 11 augustus 2009 - 18:03:57
Vind het een beetje sneu van Ferrari. Ze maken de fans blij met een dooie mus. Had dan niks gezegd.
Zij konden dat ook niet op voorhand weten hé. Er is steeds gezegd dat het onder voorbehoud van medische tests was. Ze hebben de fans hoop gegeven, dat sommige fans hier al zo sterk in opgingen dat ze tickets gingen kopen voor iets wat nog niet zeker was, ligt niet aan Ferrari.

In eerste instantie heeft Ferrari een comeback aangekondigd, achteraf hebben ze pas geroepen dat het afhangt van de tests en was het niet allemaal zeker, maar in eerste instantie hebben ze daar niet over gerept. Ik vind dat Ferrari wat zorgvuldiger hun woorden had moeten kiezen.

het was kort daarop dat men zei dat schumacher nog last had van zijn nek. En toch bleven er roepen dat ze tickets gingen kopen, dus het ligt niet aan ferrari, maar aan de fans zelf

flupke3

De optie voor Bourdais eens een kans te geven vind ik zo slecht nog niet.
Hij heeft zeker niet de indruk gegeven van een supertalent te zijn maar
in een torro rosso was dat toch niet evident en dan moet je afvragen of
hij geen betere keuze is dan badoer die praktische geen raceervaring heeft
de laaste 10 jaar of hem.Het was ook niet simpel om iemand te vinden die of wel
ervaring heeft met het ferrari team of  heel recent met de huidige f1 bolides ervaring
heeft.Alonso was nooit echt een optie lijkt me want die ging in een wagen rijden die hij
niet kende en dat zou toch een groot risico zijn.Tja...moeilijk maar misschien kan badoer
toch in de punten rijden wat je moeilijk een slecht resultaat zou kunnen noemen.

Enzo

Het zou ook nog kunnen dat Schumacher alsnog hard aan het werk gaat met z'n fysio om zijn nek klachten onder controle te krijgen.
Iets zegt me dat dit nog niet helemaal voorbij is, wie weet komt Valencia gewoon net wat te vroeg, maar is hij er op Monza wel bij.....
Wishfull thinking I know.... ::)

Enzo

Heeft iemand een filmpje van de motorcrash van Schumacher waar hij zijn nek bezeerd heeft??
Hieronder twee crashes van hem, maar lijkt me niet dat hij het hier aan over heeft gehouden.