Wie vervangt Felipe Massa?

Gestart door Tim C, 25 juli 2009 - 18:24:15

« vorige - volgende »

Tim C


Eric

Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 10:04:19
Jammer, zeer jammer. Misschien had Ferrari beter even gewacht met bekend te maken dat Schumacher als mogelijke vervanger in aanmerking kwam? Ook jammer voor al die mensen die speciaal om Schumi te zien, een ticket hebben gekocht.
Zonde van zijn nek, want buiten die nek, zou hij wel volledig in conditie zijn geweest. Dit toont duidelijk aan waarom F1-teams niet zo happy zijn als hun piloten op een moto kruipen :)

euh...shumi was toen geen F1 piloot meer he ... maar ik begrijp je punt wel hoor :)

Nu ja in Francorchamps zullen ze wel lachen...hun verkoop is geslaagd dankzij Shumacher.  ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Eric op 11 augustus 2009 - 10:20:02
Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 10:04:19
Jammer, zeer jammer. Misschien had Ferrari beter even gewacht met bekend te maken dat Schumacher als mogelijke vervanger in aanmerking kwam? Ook jammer voor al die mensen die speciaal om Schumi te zien, een ticket hebben gekocht.
Zonde van zijn nek, want buiten die nek, zou hij wel volledig in conditie zijn geweest. Dit toont duidelijk aan waarom F1-teams niet zo happy zijn als hun piloten op een moto kruipen :)

euh...shumi was toen geen F1 piloot meer he ... maar ik begrijp je punt wel hoor :)

Nu ja in Francorchamps zullen ze wel lachen...hun verkoop is geslaagd dankzij Shumacher.  ;D

Weet ik wel hoor, maar haalde het gewoon even aan ;) Inderdaad, in Francorchamps zullen ze blij zijn dat ze hem eerst hadden aangekondigd.

Citaat van: Tim op 11 augustus 2009 - 10:09:09
David Coulthard
Fernando Alonso
Ik hoop Alonso, maar laat Briatore dat toe? Als Renault niet mag racen, is er niet zo'n enorm probleem, maar als Renault wel mag racen, zou renault op weg moeten met 2 rookies, en dat zie ik geen enkel team doen ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Badoer, benieuwd hoelang die in dat zitje blijft...

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 11 augustus 2009 - 10:30:03
Badoer, benieuwd hoelang die in dat zitje blijft...
Tsja, wie moeten ze er anders inzetten? Iemand vervangen als je geen goede reservepiloten hebt, is geen makkie. En ik vrees dat het voor Schumi's nek niet op een weekje gaat aankomen, dus hij zal het waarschijnlijk ook niet zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Misschien een gekke optie. Massa kruipt zelf weer achter het stuur. Hij hersteld voorspoedig en wil snel terug.

Enzo

Kan me allemaal even niks meer schelen..... :-X

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 11 augustus 2009 - 10:52:23
Misschien een gekke optie. Massa kruipt zelf weer achter het stuur. Hij hersteld voorspoedig en wil snel terug.
Ik geloof echt niet dat dat mogelijk is. Als je een schedelbreuk hebt, dan moet je daar voorzichtig mee zijn. Het is niet omdat hij niet meer in zijn bed moet blijven, dat hij in een F1 mag racen. Schumacher is een half jaar out bij een gebroken been, maar Massa zou na een maandje herstelt zijn van een schedelbreuk? Oppervlakkig kan dat genezen zijn, maar als hij dan een nieuwe crash heeft, kan het misschien alleen maar erger worden...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Goed nieuws voor onze Nederlandse vrienden. Het record van Jan Lammens blijft onbedreigd. Badoer komt met z'n 3584 dagen tussen GP starts een dag of 200 tekort.

RadioActiveMan

#354
Badoer is mooi verdient dat eigenlijk na zijn diensten voor het team.
Of hij iets gaat klaarspelen is een andere zaak.

Folkert

Citaat van: Schumi 2009 op 11 augustus 2009 - 11:02:44
Citaat van: Martin op 11 augustus 2009 - 10:52:23
Misschien een gekke optie. Massa kruipt zelf weer achter het stuur. Hij hersteld voorspoedig en wil snel terug.
Ik geloof echt niet dat dat mogelijk is. Als je een schedelbreuk hebt, dan moet je daar voorzichtig mee zijn. Het is niet omdat hij niet meer in zijn bed moet blijven, dat hij in een F1 mag racen. Schumacher is een half jaar out bij een gebroken been, maar Massa zou na een maandje herstelt zijn van een schedelbreuk? Oppervlakkig kan dat genezen zijn, maar als hij dan een nieuwe crash heeft, kan het misschien alleen maar erger worden...
Dat denk ik ook. Tenzij het geen schedelbreuk is geweest, zie ik Massa ook niet heel snel meer die auto instappen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Trouwens:

Hoe ironisch is het niet dat Schumacher teveel last heeft van z'n nek om te kunnen racen ;) ;) ;)

Enzo

Citaat van: Tim op 11 augustus 2009 - 11:22:27
Goed nieuws voor onze Nederlandse vrienden. Het record van Jan Lammens blijft onbedreigd. Badoer komt met z'n 3584 dagen tussen GP starts een dag of 200 tekort.

Het is Jan Lammers....

Eric

Citaat van: Beco op 11 augustus 2009 - 11:22:47
Badoer is mooi verdient dat eigenlijk na zijn diensten voor het team.
Of hij iets gaat klaarspelen is een andere zaak.

Hadden ze bij Ferrari langer tijd gehad zou Badoer zelfs niet ter sprake zijn gekomen ... het is gewoon uit noodzaak dat ze badoer nemen, tweede keus. En dan komt Monte zeveraar naar buiten dat Badoer zijn lange dienst als testpiloot beloond word door een racezitje....yeah right, zeg gewoon dat je niemand anders meer voorhanden hebt. Bah!
Het blijft wel spijtig dat Schumi moet afhaken, vooral voor de fans moet dit een teleurstelling zijn.
Bij Ferrari spreken ze over 1 race (voorlopig) voor Badoer.

sloggerke

Den Duitser heeft zijn portie aandacht weer eens gehad.

Kunnen we dan nu overgaan tot ernstiger zaken? :)