Waar kijk jij dit seizoen F1?

Gestart door Tim C, 29 maart 2009 - 10:25:57

« vorige - volgende »

Waar kijk jij dit seizoen F1?

Sporza
15 (39.5%)
RTL
10 (26.3%)
RTBf
4 (10.5%)
BBC
24 (63.2%)
Een ander kanaal
2 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 38

theschuit

Citaat van: F1FerrariFan op 04 april 2009 - 16:01:38
Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 14:09:57
Citaat van: 0634 op 04 april 2009 - 12:23:27
Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 11:16:29
Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:27:53
BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Mol is vooral gepasioneerd als iemand zich te pletter rijdt,,,echt sensatie rtl/telegraaf niveau .. Die man draait al zo lang mee en nog is het elke race weer één groot foutenfestival ..

Gewoon totaal niet waar. Mol is een fan, net als wij. Hij maakt geregeld foutjes, maar zijn commentaar is gepassioneerd als dat van een fan.

Dat jij daar niet van houd, okee. Maar je moet hem niet afschilderen als iemand die juicht als een rijder zich te pletter rijdt.

Nee dacht je dat echt??   daar draait die hele rtl kliek op,,,sensatie,, roddel en ellende.... en mol heeft een vet salaris maar maakt geen foutjes maar elke week/race  FOUTEN.  Die man is helemaal niet serieus geintreseerd in zn vak want dan zou hij nu toch wel eindelijk is een bepaald niveau halen....  Als een loodgieter of een automonteur zoveel zouden blunderen,,kortom een gewone arbeider,,,waren ze allang werkeloos... Denk daar maar is over na....

Wat een mongool ben jij zeg. ``Olav Mol is niet serieus geintresseerd in zn vak``  pfffff....... Ik heb egt nog nooit zulke onzin gehoord. Olav Mol geeft sinds 1993 commentaar bij ALLE F1 wedstrijden, Reist sinds die tijd de hele wereld over om verslag te doen van de F1. En natuurlijk maakt hij hier en daar wat foutjes tijden races maar, so what..... Olav Mol is de grootste F1 kenner van NL en ik zou niet weten wie het commentaar moest overnemen op TV als hij er mee zou kappen. Als Olav Mol egt zo slecht was als jij beweert , dan zou hij allang weggetrapt zijn hoor vriend, dus dat commentaar van jou slaat egt helemaal nergens op, denk daar maar es over na...............

Dat o.mol  zn baantje nog steeds heeft zegt wel hoe serieus de sport genomen wordt bij de omroepen,,niet dus..                  Trouwens,,,Allard Kalf heeft ECHT verstand van de sport dus een opvolger geen probleem.

Maar zelfs als je fan van ollie bent hoef je nog niet gelijk met mongool te gaan schreeuwen hoor,,of kijk je toch teveel rtl misschien,dat schijnt de hersencellen ernstig aan te tasten... :P :P :P

Martin

#46
Mijn bericht over theschuit zelf maar gedelete.
Het sop was de kool niet waard. Ga lekker ergens anders spelen.

scho0634

Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 16:58:09
Dat o.mol  zn baantje nog steeds heeft zegt wel hoe serieus de sport genomen wordt bij de omroepen,,niet dus..                  Trouwens,,,Allard Kalf heeft ECHT verstand van de sport dus een opvolger geen probleem.

Maar zelfs als je fan van ollie bent hoef je nog niet gelijk met mongool te gaan schreeuwen hoor,,of kijk je toch teveel rtl misschien,dat schijnt de hersencellen ernstig aan te tasten... :P :P :P
En nu ga jij je ook gedragen. Zoals hiervoor al was opgemerkt door Tim was 'mongool' 7 dagen waard.

Jij zit met deze reactie op het randje van diezelfde 7 dagen. Kappen met die onzin en normaal posten graag.

Franky

Man man wat een verschil ...  :) eindelijk ook genieten van de commentaar  ::)

Franky Reymenants


Tim C

Opnieuw is er een topic over dit onderwerp samengevoegd

Franky

had het te laat gezien ...

Super aftiteling op bbc trouwens :)
Franky Reymenants

DJKEVKE

Tja toch vertrouwd RTL .. Olav is toch ondanks zn vele fouten een topper, de reclame's zap ik naar Sporza en soms BBC
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

dami

Tot hiertoe zie ik naar de BBC, krijg je al een uur op voorhand zeer goede info en intervieuws.
Maar als die flauwekul van de FIA rond Hamilton en Mclaren bkijft duren, houd ik het voor bekeken.
Dit vind ik gewoon de sport afbreken, laat de piloten gewoon racen. :P :-\

DJKEVKE

Nou dan geen McLaren, zijn er nog 9 teams over. Zonder Brawn waren het er ook maar 9 en daar zag het er lang naar uit dat het in 2009 niet meer dan 9 zouden zijn.
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Hawthorn2

We hebben de eerste races 'gewoon' op Sporza bekeken. Wel leuk dat we nu ook de kwalificaties mét commentaar krijgen. En dat onze 'commentatoren' blijkbaar dit jaar toch ter zelf ter plaatse zijn.
De gemiddelde kennis van de franse taal is hier in huis niet bijzonder hoog, dus La Deux/La une komen er niet meer aan te pas.
BBC is momenteel nog onder evaluatie. Voor Australië was ik die optie, eerlijk gezegd, straal vergeten. Sepang hebben we opgenomen en achteraf bekeken. Veel goeie interviews en het commentaar is van behoorlijk hoger niveau. Ik vond wel dat ze nogal bleven doordrammen over Lewis en McLaren. Akkoord, die toestand houdt iedereen bezig maar ik vond toch dat ze een beetje overdreven.
Dit weekend kijken we BBC, maar we nemen Sporza wel op (voor de zekerheid)
:)
 

Jasper

Tja, het is een Brits team en het gaat om een Britse rijder, dus dan kun je wel verwachten dat ze het er veel over hebben.

Het slechtste punt van de BBC vind ik dan nog de analyses van Eddie Jordan die altijd met zijn psychologische theorieën komt opdraven. Het is niet omdat zijn team nooit professioneel is geweest, dat de huidige teams dat niet zijn, denk ik dan... ::)

RadioActiveMan

Citaat van: Jasper op 17 april 2009 - 02:59:36Het is niet omdat zijn team nooit professioneel is geweest

Waar haal je dat vandaan?

scho0634

Ik mag altijd graag naar Jordan luisteren hoor. Toch een man met een prettige uitstraling en veel verstand van zaken. Jammer overigens dat dat soort mannen niet meer een actieve rol in de sport spelen...

Jasper

Citaat van: Beco op 17 april 2009 - 07:18:41
Citaat van: Jasper op 17 april 2009 - 02:59:36Het is niet omdat zijn team nooit professioneel is geweest

Waar haal je dat vandaan?

Dat is mijn mening. ;)