Max's zoon overleden.

Gestart door Folkert, 06 mei 2009 - 16:40:11

« vorige - volgende »

Folkert

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/05/06/zoon-mosley-dood-aangetroffen-in-woning/

Las het net op hyves, treurig om te horen altijd.

Mijn condoleances naar de familie. 
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Heel erg natuurlijk allemaal maar heeft dit iets met F1 te maken? Laten we respecteren wat er in dat artikel staat.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 06 mei 2009 - 16:59:20
Heel erg natuurlijk allemaal maar heeft dit iets met F1 te maken? Laten we respecteren wat er in dat artikel staat.
Ik vind het wel met de F1 te maken hebben. Het beinvloed een grote leider binnen de F1. Maar als andere het er mee eens zijn, kan het natuurlijk worden verwijderd.

En ja zat ik zelf ook aan gedacht, maar denk dat er meer gedoeld werd op media als kranten, tv, journaal en dat ze direct naar de familie Mosley gingen om te intervieuwen.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Toffe familie. Vader neukt hoeren terwijl hij verkleed is als nazi en weigert vervolgens om z'n "postje" op te geven en de zoon sterft van een overdosis drugs  :o

Sterkte aan Max in elk geval!
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

meatball

Citaat van: McLaren_über_alles op 06 mei 2009 - 20:31:28
Toffe familie. Vader neukt hoeren terwijl hij verkleed is als nazi en weigert vervolgens om z'n "postje" op te geven en de zoon sterft van een overdosis drugs  :o

Sterkte aan Max in elk geval!
Andersom was me liever geweest.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 06 mei 2009 - 21:32:55
Citaat van: McLaren_über_alles op 06 mei 2009 - 20:31:28
Toffe familie. Vader neukt hoeren terwijl hij verkleed is als nazi en weigert vervolgens om z'n "postje" op te geven en de zoon sterft van een overdosis drugs  :o

Sterkte aan Max in elk geval!
Andersom was me liever geweest.
Max aan Sterkte? mmm dat klinkt toch niet heel logisch. Wie is STerkte?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: meatball op 06 mei 2009 - 21:32:55
Citaat van: McLaren_über_alles op 06 mei 2009 - 20:31:28
Toffe familie. Vader neukt hoeren terwijl hij verkleed is als nazi en weigert vervolgens om z'n "postje" op te geven en de zoon sterft van een overdosis drugs  :o

Sterkte aan Max in elk geval!
Andersom was me liever geweest.
Kijk, ik vind ook dat max mosley soms te ver gaat met zijn regels, maar dat je dan geen respect moet tonen voor die man terwijl zijn zoon gestorven is, dat is te ver hoor

Jasper


leproffesseur

Het was toch een fabel dat hij verkleed was als Nazi en dat die orgie Nazi getint was?
Er was daar sprake van maar is toch nooit bewezen of niet.
En als drugs de oorzaak is dan is  dat triestig...
Dit geef niet rechtstreeks met f1 te maken maar naast de sport heb ik soms moeilijk met het
decadente,geldverslinde en groteske aspect die er rond hangt.Raar dat er in de f1 bijna nooit
illegale middellen worden aangetroffen want ik denk dat Eccelstone ook wel eens aan dat spul
heeft gezeten want vind dit maar een ranzig manneke .Voor Max veel sterkte.

Folkert

Citaat van: Jasper op 06 mei 2009 - 23:24:51
Boeiend nieuws.

Not.
Jij vind dit geen boeiend nieuws? sorry, maar dan is jou totale aanwezigheid echt overbodig en zeer nutteloos.

Met alle respect, als jij dit niet als enig betekenis van nieuws vind is jou aanwezigheid zeer onbruikbaar.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 07 mei 2009 - 03:43:37
Citaat van: Jasper op 06 mei 2009 - 23:24:51
Boeiend nieuws.

Not.
Jij vind dit geen boeiend nieuws? sorry, maar dan is jou totale aanwezigheid echt overbodig en zeer nutteloos.

Met alle respect, als jij dit niet als enig betekenis van nieuws vind is jou aanwezigheid zeer onbruikbaar.

Ergens kan ik hem wel begrijpen. Er sterven elke dag zovele mensen, vaak nog mensen die het niet zelf gezocht hebben. Die worden hier ook niet vermeld eh. Achja, het is een drama voor de Mosley maar ik ga er mijn slaap niet voor laten.

F_A_Diaz

Niet echt waardevolle bijdrages, zoals verwacht, misschien beter om dit topic te sluiten?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

#12
Citaat van: Makke op 07 mei 2009 - 10:42:20
Citaat van: Burorri op 07 mei 2009 - 03:43:37
Citaat van: Jasper op 06 mei 2009 - 23:24:51
Boeiend nieuws.

Not.
Jij vind dit geen boeiend nieuws? sorry, maar dan is jou totale aanwezigheid echt overbodig en zeer nutteloos.

Met alle respect, als jij dit niet als enig betekenis van nieuws vind is jou aanwezigheid zeer onbruikbaar.

Ergens kan ik hem wel begrijpen. Er sterven elke dag zovele mensen, vaak nog mensen die het niet zelf gezocht hebben. Die worden hier ook niet vermeld eh. Achja, het is een drama voor de Mosley maar ik ga er mijn slaap niet voor laten.
Ok, heb je een puntje. Maar dan nog geen reden om zo'n reactie neer te zetten. Als hij het niet boeiend vind blijft hij toch weg? Het is namelijk niet verplicht te reageren. Dit was gewoon respectloos.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Blijkbaar is iemand vergeten dat zo'n reacties niet toelaatbaar zijn. Als je het niet eens bent met een mening zijn er beschaafde manieren om dat uit te drukken

TheIceman

Sterkte aan Max. Volgende stap is opstappen.