Waar kijk jij dit seizoen F1?

Gestart door Tim C, 29 maart 2009 - 10:25:57

« vorige - volgende »

Waar kijk jij dit seizoen F1?

Sporza
15 (39.5%)
RTL
10 (26.3%)
RTBf
4 (10.5%)
BBC
24 (63.2%)
Een ander kanaal
2 (5.3%)

Totaal aantal stemmen: 38

scho0634

Dat is wel zo. Ik kan Mol best waarderen. Hij zit er wel eens naast, maar zijn enthousiasme werkt aanstekelijk.

Toch kies ik voor de BBC. Gewoon, bij far, de beste.

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 19:00:37
Dat is wel zo. Ik kan Mol best waarderen. Hij zit er wel eens naast, maar zijn enthousiasme werkt aanstekelijk.

Toch kies ik voor de BBC. Gewoon, bij far, de beste.
Ik ga er bij mijn broertje en pa dit weekend ook maar eens op aansturen. Die reclames word ik wel beetje hoerig van. Hoop echter wel dat mijn ouders het thuis nog kunnen ontvangen.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Ik hou het voorlopig toch maar even bij RTL. De voorbeschouwing is 400x beter dan vorig jaar, geen Route Debiel sukkels meer, en alles van locatie, dus ook geen Route Debiel pitstopspel :). Alleen die bril staat Mol niet :).

Tijdens mijn buitenlandse vakanties zal ik wel voor BBC kiezen :)

theschuit

F1  Live bij de BBC,,wat een expertise gelijk alweer en Echte inside information    niet meer naar het gestuntel en fouten festival van ene O.Mol luisteren ,geen fucking comercieel breaks,

Heeeeeeeeeeeeerlijk.......


theschuit


theschuit

Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:27:53
BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Mol is vooral gepasioneerd als iemand zich te pletter rijdt,,,echt sensatie rtl/telegraaf niveau .. Die man draait al zo lang mee en nog is het elke race weer één groot foutenfestival ..


OOOOoooo wat ben ik blij met de BBC...brt is geen optie   grijs/grauw commentaar en slechter beeld... maar wel altijd even zappen tijdens de reclame''s van rtl  ;D ;D

scho0634

#37
Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 11:16:29
Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:27:53
BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Mol is vooral gepasioneerd als iemand zich te pletter rijdt,,,echt sensatie rtl/telegraaf niveau .. Die man draait al zo lang mee en nog is het elke race weer één groot foutenfestival ..

Gewoon totaal niet waar. Mol is een fan, net als wij. Hij maakt geregeld foutjes, maar zijn commentaar is gepassioneerd als dat van een fan.

Dat jij daar niet van houd, okee. Maar je moet hem niet afschilderen als iemand die juicht als een rijder zich te pletter rijdt.

scho0634

Dit topic hebben we dus al....

Tim C


theschuit

Citaat van: Tim op 04 april 2009 - 12:31:09
Samengevoegd


Thanks Admin...  Beginnersfoutje van mijn kant,,,maar ik ben ook zo blij dat ik van die vreselijke Mol af ben dat ik in mijn enthousiasme gelijk een nieuw topic starte ..... ;D ;D

theschuit

Citaat van: 0634 op 04 april 2009 - 12:23:27
Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 11:16:29
Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:27:53
BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Mol is vooral gepasioneerd als iemand zich te pletter rijdt,,,echt sensatie rtl/telegraaf niveau .. Die man draait al zo lang mee en nog is het elke race weer één groot foutenfestival ..

Gewoon totaal niet waar. Mol is een fan, net als wij. Hij maakt geregeld foutjes, maar zijn commentaar is gepassioneerd als dat van een fan.

Dat jij daar niet van houd, okee. Maar je moet hem niet afschilderen als iemand die juicht als een rijder zich te pletter rijdt.

Nee dacht je dat echt??   daar draait die hele rtl kliek op,,,sensatie,, roddel en ellende.... en mol heeft een vet salaris maar maakt geen foutjes maar elke week/race  FOUTEN.  Die man is helemaal niet serieus geintreseerd in zn vak want dan zou hij nu toch wel eindelijk is een bepaald niveau halen....  Als een loodgieter of een automonteur zoveel zouden blunderen,,kortom een gewone arbeider,,,waren ze allang werkeloos... Denk daar maar is over na....

Vettelredbull

Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 14:09:57
Citaat van: 0634 op 04 april 2009 - 12:23:27
Citaat van: theschuit op 04 april 2009 - 11:16:29
Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:27:53
BBC is met voorsprong de beste. Al blijf ik Olav Mol een gepassioneerde man vinden. De BBC zijn zo vakkundig. Die zien en snappen veel.

Mol is vooral gepasioneerd als iemand zich te pletter rijdt,,,echt sensatie rtl/telegraaf niveau .. Die man draait al zo lang mee en nog is het elke race weer één groot foutenfestival ..

Gewoon totaal niet waar. Mol is een fan, net als wij. Hij maakt geregeld foutjes, maar zijn commentaar is gepassioneerd als dat van een fan.

Dat jij daar niet van houd, okee. Maar je moet hem niet afschilderen als iemand die juicht als een rijder zich te pletter rijdt.

Nee dacht je dat echt??   daar draait die hele rtl kliek op,,,sensatie,, roddel en ellende.... en mol heeft een vet salaris maar maakt geen foutjes maar elke week/race  FOUTEN.  Die man is helemaal niet serieus geintreseerd in zn vak want dan zou hij nu toch wel eindelijk is een bepaald niveau halen....  Als een loodgieter of een automonteur zoveel zouden blunderen,,kortom een gewone arbeider,,,waren ze allang werkeloos... Denk daar maar is over na....

Wat een mongool ben jij zeg. ``Olav Mol is niet serieus geintresseerd in zn vak``  pfffff....... Ik heb egt nog nooit zulke onzin gehoord. Olav Mol geeft sinds 1993 commentaar bij ALLE F1 wedstrijden, Reist sinds die tijd de hele wereld over om verslag te doen van de F1. En natuurlijk maakt hij hier en daar wat foutjes tijden races maar, so what..... Olav Mol is de grootste F1 kenner van NL en ik zou niet weten wie het commentaar moest overnemen op TV als hij er mee zou kappen. Als Olav Mol egt zo slecht was als jij beweert , dan zou hij allang weggetrapt zijn hoor vriend, dus dat commentaar van jou slaat egt helemaal nergens op, denk daar maar es over na...............

Ferrari 2010

Eeeuh, F1FerrariFan, theschuit zij dat hij niet serieus geïnteresseerd is in zijn vak, zijnde een wedstrijd becommentariëren. Hij zegt niet dat hij niet gepassioneerd is in de F1 en er niets van kent hé. Constant fouten maken zou niet mogen als hij echt geïnteresseerd was in het deftig verslagen van een wedstrijd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Zoals enkele van onze jongere vrienden al hebben gemerkt heerst er een absolute nultolerantie tegen puberaal gedrag. Een opmerking als "Wat een mongool ben jij zeg" kost je zeven dagen strafbank.