Man van de race: Hongarije

Gestart door Doefie, 03 augustus 2008 - 16:03:13

« vorige - volgende »

Zoals altijd

Kovalainen
1 (2.9%)
Glock
16 (47.1%)
Räikkönen
0 (0%)
Alonso
1 (2.9%)
Hamilton
2 (5.9%)
Piquet
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
14 (41.2%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Wizard

Ik neem aan dat Massa/Ferrari niet 20 verschillende verklaringen afleggen, of heb jij gelezen dat Massa problemen heeft? Zoja, had ik graag een link gehad, want de sites die ik lees, vermelden allemaal het zelfde (zowel Duitse, Belgische, Nederlandse als Italiaanse sites).

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:20:46
Ik neem aan dat Massa/Ferrari niet 20 verschillende verklaringen afleggen, of heb jij gelezen dat Massa problemen heeft? Zoja, had ik graag een link gehad, want de sites die ik lees, vermelden allemaal het zelfde (zowel Duitse, Belgische, Nederlandse als Italiaanse sites).
Zoals ik al zei: ik heb het nergens gelezen, ik vermoede het alleen. Hij was ineens klap langzamer en dat vond ik merkwaardig. Zeker gezien ik op dat moment nog dacht dat hij een e xtra stop ging maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Als Massa zegt dat het perfect ging tot de plof, is dat genoeg om je vermoeden weg te nemen lijkt mij. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:35:27
Als Massa zegt dat het perfect ging tot de plof, is dat genoeg om je vermoeden weg te nemen lijkt mij. ;)
Achteraf wel ja. Ik had die vermoedens al in de race. Dus dan kan Massa alles roepen, op dat moment leek het mij ook aan nemelijk in enige maten dat hij een probleem kon hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

We zullen het nooit 100% zeker weten. Ferrari is een raar team op dat vlak: commentaar op het materiaal wordt niet geduld. Mochten ze al een halve race problemen hebben zouden ze dat nog steeds niet toegeven tenzij ze niet anders kunnen.

Anderzijds, als het een zichtbaar probleem is, of wanneer ze zeker zijn dat ze in de problemen kunnen raken zullen ze het ook wel rustiger aan doen, zoals met Raikkonen in Magny-Cours 2008. (Kimi die achteraf wel toegaf dat hij zou uitgevallen zijn mocht de race 3 rondes langer geduurd hebben).

Denk toch, mocht Massa het geweten hebben dat hij het zekere voor het onzekere zou genomen hebben: zelfs al zou hij door véél trager te rijden P1 aan Kovalainen verloren hebben, dan nog kun je beter iets minder punten scoren dan te moeten opgeven. Zo is Alonso ook kampioen geworden: niet door steeds alles te winnen, wel door constant te scoren.

Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 23:42:35
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:35:27
Als Massa zegt dat het perfect ging tot de plof, is dat genoeg om je vermoeden weg te nemen lijkt mij. ;)
Achteraf wel ja. Ik had die vermoedens al in de race. Dus dan kan Massa alles roepen, op dat moment leek het mij ook aan nemelijk in enige maten dat hij een probleem kon hebben.

Dit topic is toch na de race geopend? Voor de rest heb ik geen één keer gedacht dat Massa problemen had. Zijn rondetijden klapte netjes mee met die van Kovalainen, zou Kovalainen nu met rasseschreden dichterbij zijn gekomen aan Massa, dan had je een goed punt, nu niet.

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 augustus 2008 - 07:09:23
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 23:42:35
Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:35:27
Als Massa zegt dat het perfect ging tot de plof, is dat genoeg om je vermoeden weg te nemen lijkt mij. ;)
Achteraf wel ja. Ik had die vermoedens al in de race. Dus dan kan Massa alles roepen, op dat moment leek het mij ook aan nemelijk in enige maten dat hij een probleem kon hebben.

Dit topic is toch na de race geopend? Voor de rest heb ik geen één keer gedacht dat Massa problemen had. Zijn rondetijden klapte netjes mee met die van Kovalainen, zou Kovalainen nu met rasseschreden dichterbij zijn gekomen aan Massa, dan had je een goed punt, nu niet.
Mar ik zei het ook al in het andere topic. :)
Dankje dat je me gelijk geeft :)
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Jullie twee lijken wel twee ouwe wijven af en toe, zeg. Zoals jullie kunnen doorlullen over een opmerking van iemand. Pfff..... :P

Jan Dijkstra

Man van de race is absoluut felipe massa!!

Timo glock inderdaad een zeer doede tweede, wat die jonge deed, met kimi in zijn spiegeltjes!! Goed gereden. Maar blijf waarschijnlijk wel een week ziek van de grootste uitvaller van de race..

Drie ronden voor de finish... Ongelooflijk!!!! :'( :'(
F1 is like a box of chocolate.. You never know what you gonna get.

Karre

Heb op Glock gestemd, hij haalde een maximum resultaat met die toyota van 'm. Jammer voor Massa, maar zoals hij zelf al aangaf, dat is racen...

Schumi nr1

Is het echt nodig dat jullie twee iedere topic beginnen vol te kladden met eindeloze discussies? Wizard en Burrori?

TheIceman

Citaat van: Schumi nr1 op 04 augustus 2008 - 10:30:34
Is het echt nodig dat jullie twee iedere topic beginnen vol te kladden met eindeloze discussies? Wizard en Burrori?

Misschien kunnen ze gewoon een apart topic er voor maken. Wat dan alleen door hun bekeken zal worden uiteraard.

fawlty

hamilton!   :)
hij liet niet echt een groot gat vallen op massa na de start (tegenover dat hamilton twee weken geleden wel zo wegreed van de rest ). en hij wist z'n wagen op de baan te houden na z'n platte band...
eigenlijk stak er niemand boven uit. iedereen heeft z'n rondjes afgehaspeld zonder in te halen. iedereen is dus een beetje man van de race  ;)
Ja sluw is die Hamilton

Wizard

Tja, zo kun je het ook bekijken.

Wizard

Citaat van: TheIceman op 04 augustus 2008 - 10:36:32
Citaat van: Schumi nr1 op 04 augustus 2008 - 10:30:34
Is het echt nodig dat jullie twee iedere topic beginnen vol te kladden met eindeloze discussies? Wizard en Burrori?

Misschien kunnen ze gewoon een apart topic er voor maken. Wat dan alleen door hun bekeken zal worden uiteraard.

Zoiets is er al. PB. :P