Man van de race: Hongarije

Gestart door Doefie, 03 augustus 2008 - 16:03:13

« vorige - volgende »

Zoals altijd

Kovalainen
1 (2.9%)
Glock
16 (47.1%)
Räikkönen
0 (0%)
Alonso
1 (2.9%)
Hamilton
2 (5.9%)
Piquet
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
14 (41.2%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29


waard500

Het is zinloos om hier op door te blijven gaan :P

Al moet gezegd worden dat Hongarije een lastig circuit is wat betreft het inhalen. Hamilton had Massa ook nog eens in moeten halen....laat staan dat Hamilton de voorsprong van Massa had weg gereden
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Jasper


Wizard

Citaat van: waard500 op 11 augustus 2008 - 16:20:04
Het is zinloos om hier op door te blijven gaan :P

Al moet gezegd worden dat Hongarije een lastig circuit is wat betreft het inhalen. Hamilton had Massa ook nog eens in moeten halen....laat staan dat Hamilton de voorsprong van Massa had weg gereden

Is dat niet andersom? Hamilton had eerst eens de voorsprong moeten wegrijden, laat staan dat Hamilton Massa voorbij zou zijn gekomen?? Toch? Of ik begrijp je zin niet helemaal.

Ferrari 2010

Wizard en Burrori, is het geen idee om een gezellig café'tje zowat midden tussen jullie woonplaatsen in te zoeken en daar telkens direct na de race heen te rijden? Kunnen jullie daar even discussiëren, lekker gezellig :) ;) Aan Wizard: Massa was wel degelijk trager na zijn pitstop. Stel dat Massa niet trager was na dan voor zen top, dan zou hij voor zen stop rotslecht gereden hebben, en anders is er weer iets mis met de Ferrari, want een wagen die vol even snel rijdt als leeg is dom.

Hmmm, en nu heb ik zelf ook zo'n discussie met jouw opnieuw op gang getrokken zeker? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

waard500

Citaat van: Wizard op 11 augustus 2008 - 18:07:36
Citaat van: waard500 op 11 augustus 2008 - 16:20:04
Het is zinloos om hier op door te blijven gaan :P

Al moet gezegd worden dat Hongarije een lastig circuit is wat betreft het inhalen. Hamilton had Massa ook nog eens in moeten halen....laat staan dat Hamilton de voorsprong van Massa had weg gereden

Is dat niet andersom? Hamilton had eerst eens de voorsprong moeten wegrijden, laat staan dat Hamilton Massa voorbij zou zijn gekomen?? Toch? Of ik begrijp je zin niet helemaal.

We bedoelen hetzelfde :P hehe
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Wizard


Forza F1

We zullen het nooit weten  :D

Wat ik wel weet is dat qua onderlinge duels en inhaalmanoeuvres Hamilton al flink voor staat op Massa !! Bij de start won Massa het van Hamilton, en dat is eigenlijk de enigste keer dat ik mij kan herinneren dat hij het van Hamilton gehaald heeft. Zou nog interessant geworden zijn mocht motor van Massa en band van Hamilton niet stuk zouden geraakt zijn!  :)

waard500

1 ding is duidelijk...Heikkie heeft het meest geprofiteerd van de problemen van Massa en hamilton. Hij heeft alles behalve overtuigend gewonnen..
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Wizard

Nou ja, hij stond er wel. ;) Een derde plaats was natuurlijk ook niet geheel onverdienstelijk geweest.