Man van de race: Hongarije

Gestart door Doefie, 03 augustus 2008 - 16:03:13

« vorige - volgende »

Zoals altijd

Kovalainen
1 (2.9%)
Glock
16 (47.1%)
Räikkönen
0 (0%)
Alonso
1 (2.9%)
Hamilton
2 (5.9%)
Piquet
0 (0%)
Trulli
0 (0%)
Kubica
0 (0%)
Massa
14 (41.2%)
Iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 29

Schumi nr1

Ik twijfelde tussen Glock en Massa. Het materiaal waar ze in rondrijden heeft de doorslag gegeven, mijn stem gaat naar Glock.

Supermariobros

Massa, wereldstart en de perfecte race totdat hij uitviel.

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 16:23:37
Massa, zowieso door zijn fantastische start.
Ik vraag me alleen af waarom hij in de laatste stint zo langzaam was.
Reed hij laatste stint op de harde banden?
Is toch weinig raar aan... meer dan 20 seconden voorsprong op P2, dan ga je niet pushen.


Folkert

Citaat van: FerrariMan op 03 augustus 2008 - 19:12:53
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2008 - 16:23:37
Massa, zowieso door zijn fantastische start.
Ik vraag me alleen af waarom hij in de laatste stint zo langzaam was.
Reed hij laatste stint op de harde banden?
Is toch weinig raar aan... meer dan 20 seconden voorsprong op P2, dan ga je niet pushen.


Niet pushen is logisch, maar sommige ronden reed hij echt traag. 1,7 seconde per ronde was toch best veel.
ok, hij reed soms wel zelfde tijden als Heiki, maar toch vond ik het opvallend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Niks raars aan, Heikki was zijn enigste "bedreiging", dus zolang Massa zijn rondetijden parreerd, zit hij goed en dat deed Massa.

scho0634

Man vd race : Kova. Niet overtuigend, maar wint wel.

Verassing van de race: Glock. Top.

Kansloze van de race : Kimi. Maar van de WK kandidaten tocht de morele winnaar.

Pechvogel van de race: Hamilton

Geluksvogel van de race: Hamilton

Schlemiel van de race: Massa. Sterke race, mooie agressieve opening. Is bezig aan zijn beste seizoen. Heeft ook het beste materiaal. Jammer.

ibileon

Denk dat massa zijn laatste stint reeds problemen had met de motor

Wizard

Nee, Massa verklaarde dat de motor het ineens begaf (dus zonder enkele indicatie).

Mja, Massa had 10 seconde voorsprong op Heikki en draaide dezelfde rondetijden, ik snap niet wat daar raar aan is. Zolang je de rondetijden kunt pareren, zit je goed. ;)

Maarja, dat is mijn visie. ;)

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 22:30:17
Nee, Massa verklaarde dat de motor het ineens begaf (dus zonder enkele indicatie).

Mja, Massa had 10 seconde voorsprong op Heikki en draaide dezelfde rondetijden, ik snap niet wat daar raar aan is. Zolang je de rondetijden kunt pareren, zit je goed. ;)

Maarja, dat is mijn visie. ;)
Sommige problemen kun je misschien ook niet voelen. Weet het ook niet, maar het leek soms echt op een probleem. De tijden wisselede ook heel erg tussen, 1:23.9 en 1:22.8
Trotse vader van Rosalie(L)

Alan Blues

Moeilijk om zeggen wie de man van de race was.

Massa doet een start die me aan een Senna, Prost of Gilles Viileneuve doet denken en beheerst de race tot zijn motor het begeeft.

Kovalainen komt als een duiveltje uit een doos en wint de race.

Alfonso is cooler dan Kimi.

Kimi is warmer dan Alfonso.

Glock staat op het podium.

Ik heb voor Glock gestemd. Ik nam net mijn glas ter hand en nam een Slock. :)

Wizard

@Burorri; Nou nee, Massa pareerde gewoon de rondetijden van Heikki. Op livetiming was dat goed te zien, plus dat ik Ferrari/Massa niet heb horen reppen over problemen in de laatste stint.

Wizard

Citaat van: Alan Blues op 03 augustus 2008 - 22:43:53
Moeilijk om zeggen wie de man van de race was.

Massa doet een start die me aan een Senna, Prost of Gilles Viileneuve doet denken en beheerst de race tot zijn motor het begeeft.

Kovalainen komt als een duiveltje uit een doos en wint de race.

Alfonso is cooler dan Kimi.

Kimi is warmer dan Alfonso.

Glock staat op het podium.

Ik heb voor Glock gestemd. Ik nam net mijn glas ter hand en nam een Slock. :)


;D ;D ;D ;D

Heerlijke verwoording!!

En het wordt nog spannend tussen Glock en Massa.  :P

Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 22:43:58
@Burorri; Nou nee, Massa pareerde gewoon de rondetijden van Heikki. Op livetiming was dat goed te zien, plus dat ik Ferrari/Massa niet heb horen reppen over problemen in de laatste stint.
Tijdens de race of achteraf?
En inderdaad er zijn nog geen berichten over maar heb ook nooit gezegt dat hij een probleem had, vermoede het alleen.

Nou ja, ik zag toch wel vaak ineens verschillen. HEb niet constant gekeken, maar vooral in het begin reed hij heel stuk langzamer. En waarom zou een coureur altijd volblijven pushen?
Denk maar aan hongarije 1997.
Formidabele race van Hill, tot halverwege de ronde zijn versnellingsbak het begaf en nog 2de werd. Weet niet meer hoeveel tijd hij overhad op Herbert, maar als hij 20 ronden eerder rustig aan had gedaan(met 1,7 sec per ronde op paar momenten, en daarom zeg ik ook dat Massa misschien wel problemen kende.) had hij misschien niet eens 2de geworden. Was hij misschien 5de ofzo geworden.
En ja Massa parreerde na een tijdje die ronde weer. Maar daarvoor was het verschil groot en daarom dacht ik ook dat hij problemen had.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Als je gewoon luisterd/leest naar wat een coureur te zeggen heeft, hoef je er geen eigen theoriën op los te laten.

Massa;
"Het gebeurde zonder waarschuwing, zonder enkele indicatie. Ik ben erg gefrustreerd want we hadden een geweldige auto, het ging allemaal perfect en dan gebeurde dit op enkele kilometers voor het einde van de race.

Geen problemen dus.


Folkert

Citaat van: Wizard op 03 augustus 2008 - 23:02:18
Als je gewoon luisterd/leest naar wat een coureur te zeggen heeft, hoef je er geen eigen theoriën op los te laten.

Massa;
"Het gebeurde zonder waarschuwing, zonder enkele indicatie. Ik ben erg gefrustreerd want we hadden een geweldige auto, het ging allemaal perfect en dan gebeurde dit op enkele kilometers voor het einde van de race.

Geen problemen dus.


Als je leest wat ik zei, is dat ik het al zei voor hij dit zei of voor dit op internet kwam.
Daarnaast weet jij niet wat ik wel hoor/mee krijg of niet. Jij gaat er nu van uit dat iedereen dat bericht op precies de zelfde tijd hebt gehoort.
Trotse vader van Rosalie(L)