GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 13 juli 2008 - 10:06:41

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 18 juli 2008 - 22:05:47
McLaren 1 en 2. Een mening van iemand die Kovalainen niks vindt. ;)
Het gat tussen hem en Lewis blijft groot :) Maar het is geen mening, het is een constatatie, het is zwart op wit, dan kan ik er niet om heen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

erg goed ziet het er niet uit voor ferrari. De mclarens al snel en dan nog regen op zondag. Hamilton wint weer met 2 vingers in de neus :'(
Tenzij dat Ferrari nu echt iets gevonden heeft voor in de regen, maar we zullen zien hé

leproffesseur

Ze zeggen toch bij ferrari dat ze dingen veranderd hebben (afspraken) waardoor bij regenraces het beter zou moeten gaan.Afwachten ...

robbert

dan mogen ze geen blunders slaan ook hé

janke

Als we kijken naar VT3 dan gaat BMW het helemaal maken in de kwali. :-\
Some things are too important to be left in the past.

TimoGlockfan

Citaat van: janke op 19 juli 2008 - 13:21:55
Als we kijken naar VT3 dan gaat BMW het helemaal maken in de kwali. :-\
:(, Heidfeld...
Timo's nieuwe helm.

amp

McLaren is al het ganse weekend sterk bezig, dus P1 en P3 was wel te verwachten.
Vettel toch ook knap met een 9e plaats.
Ik dacht echt dat Heidfeld het goede ritme terug te pakken had (dat zei hij trouwens zelf ook) maar die 12e plaats doet mij toch terug twijfelen.
We zien morgen wel, hopelijk een regenrace met veel spektakel en een 1-2 voor McLaren!

robbert

ja ik vrees ook dat Mclaren zal winnen, ik denk ook dat hamilton makkelijk wereldkampioen word. Ferrari is zeer slecht bezig, kunnen ze dit nog verhelpen?
ik denk het niet

leproffesseur

Tja...bij ferrari hebben ze tot nu toe  meer kansen laten liggen dan mclaren ook al hebben ze minstens een even sterke wagen.Ze staan mooi gelijk maar als ze zo verder doen dan gooien ze de eigen ruiten in.Nu nog afwachten hoe de  benzinestrategie is maar kimmi lijkt de overwinning al kunnen te vergeten.Niet erg maar ze moeten toch constant worden bij ferrari want ze gooien te veel punten weg :o :o

janke

Citaat van: amp op 19 juli 2008 - 17:18:44
McLaren is al het ganse weekend sterk bezig, dus P1 en P3 was wel te verwachten.
Vettel toch ook knap met een 9e plaats.
Ik dacht echt dat Heidfeld het goede ritme terug te pakken had (dat zei hij trouwens zelf ook) maar die 12e plaats doet mij toch terug twijfelen.
We zien morgen wel, hopelijk een regenrace met veel spektakel en een 1-2 voor McLaren!
Waarom twijfel je aan zijn 12de plaats?  Bij zijn laatste stint had hij gewoon een probleem met de auto. Dat kun je Heidfeld toch niet aanrekenen. En Kimi van het zelfde laken een pak. Die heeft ook een probleem gehad. Maar that's racing. BMW valt me wel wat tegen. Ik had ze geschat op 4 en 5. Maar met een Trulli kan ik goed leven, mooi. Piquet moet maar eens na gaan denken over de DTM of zoiets. Net als Bourdais. En dat oude Jordan met Gascoigne, ik weet het niet. Man van de kwali vind ik Vettel.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Mooie kwali voor beide Macs, spijtig van Kimi's slechte tijd. Ik hoop voor Kimi alsnog op een podium, voor Massa denk ik dat de overwinning er wel in zit, ik heb een sterk vermoeden dat hij meer bij heeft dan Hamilton, maar de race zal dat uitwijzen :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Een Mack is een hele grote vrachtauto, Kubica wint de race, i give a fuck. ;D
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 19 juli 2008 - 20:48:12
Een Mack is een hele grote vrachtauto
Eentje die negertjes over de grenzen smokkelt zeker ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

 :) :)

Hoe en wat zijn de weersvoorpellingen voor vanmiddag??
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: janke op 20 juli 2008 - 10:09:21
:) :)

Hoe en wat zijn de weersvoorpellingen voor vanmiddag??

ik heb al horen zeggen dat het droog blijft, dus laten we hopen, anders wordt het heel moeilijk voor Massa